Lijf & Lijn alle pijlers

Botox of fillers decolleté

17-06-2016 18:25 50 berichten
Hallo allemaal, is er hier op het forum misschien iemand die deze behandeling heeft gehad?

Ik zou graag wat ervaringen willen horen, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 18:26:

Huh?Dat je niet zo'n tietengleuf hebt die eruit ziet als oud leer, omdat je te lang hep ligge sonne, maar dat ze dat ff opspuiten zodat je weer door kunt voor een jong worteltjesoranje grietje.
Nee, maar lijkt me best wel iets, je hebt iets dat heet Restylane silk of zo, dat wordt niet echt als filler gebruikt maar net onder de huid gespoten. Vitamine A zuur helpt ook, maar ik zal het uiteindelijk wel laten laseren (idd veel gezond, het is geen oud leer maar wel beschadigd, rood, wat bruine vlekjes en erg droog en door het slapen op zij soms gerimpeld).
overigens botox verlamt je spieren, denk niet dat je iets moet verlammen in je decolleté. Heb er ook nooit van gehoord om botox daar te gebruiken.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juni 2016 @ 18:31:

Nee, maar lijkt me best wel iets, je hebt iets dat heet Restylane silk of zo, dat wordt niet echt als filler gebruikt maar net onder de huid gespoten. Vitamine A zuur helpt ook, maar ik zal het uiteindelijk wel laten laseren (idd veel gezond, het is geen oud leer maar wel beschadigd, rood, wat bruine vlekjes en erg droog en door het slapen op zij soms gerimpeld).Oke thanks, hier idd ook door op de zij slapen. Ik ben als tiener vaak verbrand in de zon omdat ik een lichte huid heb, en ik heb het idee dat dat ook niet mee helpt idd. Maar ik zal wat je noemde eens even googlen en hopen dat het niet te duur is
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juni 2016 @ 18:32:

overigens botox verlamt je spieren, denk niet dat je iets moet verlammen in je decolleté. Heb er ook nooit van gehoord om botox daar te gebruiken.Ah oke, zoveel verstand heb ik er dus van haha
Botox is niet voor je decolleté. Ik weet dat er artsen met fillers werken op die plek ook de mijne maar ik doe alleen wat onder mijn ogen tegen wallen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 17 juni 2016 @ 18:37:

Botox is niet voor je decolleté. Ik weet dat er artsen met fillers werken op die plek ook de mijne maar ik doe alleen wat onder mijn ogen tegen wallen.Oke thanks!
Ik zou zelf nooit aan botox beginnen, maar moet eerlijk toegeven dat ik laatst wel dacht... kut wat wordt dat lelijk.
Hoe moet je slapen om nieuwe rimpels te voorkomen?

Maar ook hoe je slaapt heeft invloed op je rimpels. Het beste voor je rimpels is om op je rug te slapen, dit zorgt ervoor dat je de minste kans op nieuwe rimpels hebt. Wanneer je met je gezicht op je kussen slaapt, heb je grote kans op slaaprimpels. Nou lijken die tamelijk onschuldig, maar de kans is groot dat na je veertigste die onschuldige slaaprimpels ’s ochtends niet meer verdwijnen na een verfrissende douche.

Op je zij slapen verhoogt de kans op rimpels op je kin en kaak. En met je gezicht plat op een kussen slapen (wie doet dit überhaupt, want hoe haal je in godsnaam adem?!) zorgt voor rimpels op je voorhoofd. Het speciale antirimpelkussen of een satijnen kussensloop zijn dan een goed alternatief voor als je echt niet op je rug kan slapen.

(voor mij is het te laat helaas TO, maar misschien ben jij nog te redden )
Botox is om spieren lam te leggen

Fillers om rimpels op te vullen.
Weet je, ik merk dat ik geen laag uitgesneden tops meer draag, al zo'n 8 jaar niet meer, en ik ben nog maar 38. Dus ik wil er nu es wat aan gaan doen. Ik ben alleen bang als ik het laat doen dat het na twee x op mn zij slapen weer terug is. En ik vind het lastig een kliniek te vinden in Friesland.
Sorry, het ging om rimpels in je decollete, niet in je gezicht. Maar uiteraard is ook daar een oplossing voor, de Decolette, in gezellige tijgerprint:

Toxic, als je huid niet extreem gevoelig is, is dit wellicht iets voor jou: http://www.silcskin.com/

Het helpt maar ik heb een heel erg gevoelige huid die knalrood wordt in de vorm van het driehoekje. Ik draag ook niet graag meer diep uitgesneden dingen, terwijl ik daar tot 2 jaar geleden niet uit weg te slaan was.
quote:sandra1905 schreef op 17 juni 2016 @ 18:56:

Hoe moet je slapen om nieuwe rimpels te voorkomen?

Maar ook hoe je slaapt heeft invloed op je rimpels. Het beste voor je rimpels is om op je rug te slapen, dit zorgt ervoor dat je de minste kans op nieuwe rimpels hebt. Wanneer je met je gezicht op je kussen slaapt, heb je grote kans op slaaprimpels. Nou lijken die tamelijk onschuldig, maar de kans is groot dat na je veertigste die onschuldige slaaprimpels ’s ochtends niet meer verdwijnen na een verfrissende douche.

Op je zij slapen verhoogt de kans op rimpels op je kin en kaak. En met je gezicht plat op een kussen slapen (wie doet dit überhaupt, want hoe haal je in godsnaam adem?!) zorgt voor rimpels op je voorhoofd. Het speciale antirimpelkussen of een satijnen kussensloop zijn dan een goed alternatief voor als je echt niet op je rug kan slapen.

(voor mij is het te laat helaas TO, maar misschien ben jij nog te redden )Haha te laat voor jou? Dat zal toch niet? En inderdaad, op mn rug slapen kan ik niet. Vaak geprobeerd. Ik heb ook al eens de decollette ofzoiets geprobeerd, zo'n kussentje wat je aan jezelf vastbindt en dat dan tussen je borsten zit. Hielp niet
Oh mijne zit in adam maar je wilt geen halve dag reizen voor een goede arts?

Met fillers moet je wel elke x bijwerken want deze zijn tijdelijk. Permanente fillers mogen niet meer vanwege bijwerkingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:toxic666 schreef op 17 juni 2016 @ 18:57:

Weet je, ik merk dat ik geen laag uitgesneden tops meer draag, al zo'n 8 jaar niet meer, en ik ben nog maar 38. Dus ik wil er nu es wat aan gaan doen. Ik ben alleen bang als ik het laat doen dat het na twee x op mn zij slapen weer terug is. En ik vind het lastig een kliniek te vinden in Friesland.In Groningen zit dermaclinic, is een goede kliniek
quote:sandra1905 schreef op 17 juni 2016 @ 18:59:

Sorry, het ging om rimpels in je decollete, niet in je gezicht. Maar uiteraard is ook daar een oplossing voor, de Decolette, in gezellige tijgerprint:

[img]http://www.decollette.nl/images/magicto ... ea5d3.jpeg[/img]Oeee sexy . Die heb ik idd geprobeerd
Dat kussentje heb ik ook en dat helpt idd niet. Die siliconen pad die plakt, dat werkt wel maar mijn huid reageert daar dus echt heel heftig op (rosacea getriggerd door onbeschermd zonnen, o wat een spijt heb ik he). Ik ga mijn snoet doen met laser (resurfacing) en IPL. Als me dat bevalt ga ik steeds lager
quote:viva-amber schreef op 17 juni 2016 @ 19:00:

Oh mijne zit in adam maar je wilt geen halve dag reizen voor een goede arts?

Met fillers moet je wel elke x bijwerken want deze zijn tijdelijk. Permanente fillers mogen niet meer vanwege bijwerkingen.

Ik zou het er wel voor over hebben hoor, maar als het dichterbij kan

Mag ik vragen wat jij er ongeveer voor moet betalen?
quote:gizzmo-returns schreef op 17 juni 2016 @ 19:00:

[...]

In Groningen zit dermaclinic, is een goede kliniekOke dankje! Dat is idd redelijk dichtbij.
quote:toxic666 schreef op 17 juni 2016 @ 19:03:

[...]

Oke dankje! Dat is idd redelijk dichtbij.Ik ga altijd naar hun vestiging in Zwolle. Betaal voor 0.5 mm filler €350.
quote:gizzmo-returns schreef op 17 juni 2016 @ 19:04:

[...]

Ik ga altijd naar hun vestiging in Zwolle. Betaal voor 0.5 mm filler €350.Is dat ook voor het decolleté?
Overigens is mijn huid door vitamine A zuur wel heel glad. Kost je wel een jaar smeren en vaak schilfertjes, maar je huid wordt uiteindelijk dikker en is ook veel minder droog geworden. En ultra glad, en steviger ook nog. Zon is dan wel echt uit de boze en factor 50 je vriend, en echte slapte en rimpels verdwijnen er niet mee. Maar volgens de huidscan die ik heb gedaan, heb ik geen rimpels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven