Bruine afscheiding

donderdag 25 januari 2018 om 21:13
Goedenavond,
Zoals de titel al zegt, ik heb last van wat bruine afscheiding.
Nu is het zo dat ik mijn eisprong pas zondag/maandag verwacht, maar ik vraag me toch af waarom ik deze afscheiding heb. Vorige maand rond mijn eisprong had ik ook wat bloed, hoort dit erbij? Ik ben pas een halfjaar gestopt met de pil na 10 jaar lang gebruik, en ik ben dus nog niet zo gewend aan het hebben van een natuurlijke cyclus.
Zoals de titel al zegt, ik heb last van wat bruine afscheiding.
Nu is het zo dat ik mijn eisprong pas zondag/maandag verwacht, maar ik vraag me toch af waarom ik deze afscheiding heb. Vorige maand rond mijn eisprong had ik ook wat bloed, hoort dit erbij? Ik ben pas een halfjaar gestopt met de pil na 10 jaar lang gebruik, en ik ben dus nog niet zo gewend aan het hebben van een natuurlijke cyclus.

donderdag 25 januari 2018 om 23:16
Na 10 jaar pilgebruik heeft je lichaam wel iets te verduren als je er mee stopt. Wat andere dingen dan normaal zijn dan niet zo raar. Bruine afscheiding is gewoon afscheiding met wat oud bloed er in. Als het niet echt stinkt zou ik me voorlopig weinig zorgen maken. Anders even naar de huisarts, dat kan nooit kwaad.

vrijdag 26 januari 2018 om 09:14
Nee het stinkt niet, ruikt gewoon naar oud bloed. Bedankt! Voel me zon sukkel haha,maar ik snap er nog niet zo veel vanBianca_s schreef: ↑25-01-2018 23:16Na 10 jaar pilgebruik heeft je lichaam wel iets te verduren als je er mee stopt. Wat andere dingen dan normaal zijn dan niet zo raar. Bruine afscheiding is gewoon afscheiding met wat oud bloed er in. Als het niet echt stinkt zou ik me voorlopig weinig zorgen maken. Anders even naar de huisarts, dat kan nooit kwaad.