Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier... allemaal goed bezig qua afvallen?
Alle reacties Link kopieren
Mauvi: helaas geen advies omdat ik ander dieet doe... hopelijk kun je in overleg met consulent of tips van hier een mooie manier vinden!

Op vakantie gaat het mij aardig goed af. Gisteren iets meer wijn op en een toetje... hopelijk vandaag er afgelopen.. zondag weet ik het resultaat natuurlijk pas. Maar wel lekker gelopen vandaag en het is zo fijn dat ik in vergelijking met vorig jaar zoveel makkelijker de berg oploop! Genieten!

Succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Hier stress. Heel veel stress. Gekkenhuis met de tompoucen op werk vandaag. HALLO DE KONING IS PAS MORGEN JARIG mwoehaha. 500 tompoucen verkocht bam
Verhuisstress slaat ook toe. En de eetdrang ook. K u t!!!!!! (Pardon :shame: )
Alle reacties Link kopieren
Roxy hoe is het nu??? Eetdrang onder controle? Oranje tompoucen weerstaan?? Ben je al aan t inpakken? Verhuizen is super stress vol. Goed plannen!!!

Allemaal een leuke en slanke koningsdag gehad??
Alle reacties Link kopieren
Wow Roxy! 500?! Bizar!

Hier gaat het echt even minder maar ik ga maandag weer herstarten met het trainen en volgens menu eten. Ik merk zeker wel progressie vergeleken een paar jaar terug, dat ik me nu veel sneller weer herpak omdat ik gewoon echt niet meer dik wil zijn/worden. De terugvallen zijn nog steeds aanwezig maar zeker in minder mate en dus minder lang. Ipv 10 kilo bij, en 10 kilo af gaat het nu hooguit om een of twee weken slechter eten en dan weer herpakken! Fijn! Dat geeft me goede moed :)

Maandag ook weer wegen, even de schade opnemen en hopen dat het meevalt en ik niet te hard gestraft word voor de verslaving :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!
Vandaag is de dag. Lekker verhuizen! Gelukkig heb ik gister na een ochtend werken al heel veel gedaan. Alle dozen zijn, zo goed als, ingepakt. We kunnen vanaf 12:00-13:00 het nieuwe appartement inruimen dus we gaan straks de bus ophalen en inladen maar. Schoonmaken van de keuken en kastjes gelukkig ook gister al gedaan. Wat een kut klus. Zo nog ff gauw de badkamer. Dweiltje door heel de hut en klaar.

Met eten gaat t nu ff kut. Eerste dagen prima, maar gister overdag een overheerlijke tompoes en gisteravond op de bank voor gaas gegaan met chips (zo en dat smaakte na 17 weken whaha!!!)
En wederom boeide het me niet echt. Zondag met vriendlief uiteten vanwege ons nieuwe huisje om dit samen even te vieren en bij te komen van de verhuisstress. Dus vanaf maandag wil ik geen smoezen meer en ga ik ervoor. Wil toch echt die 84.9 aantikken voor mn vakantie :rofl:

Mauvi jij ook je koningsdag overleefd? Hoe gaat het nu bij jou?

Ariel ik herken mezelf in wat jij zegt. Dat je niet gelijk nu alles laat vallen als t even mis gaat, maar gewoon even geniet en snel weer de draad oppakt. Knap van je, dat je mindset hierin echt veranderd is. Zet hem op 😘
Alle reacties Link kopieren
Ariel ben benieuwd naar je resultaten. En wat een verbetering dat je jezelf weer sneller herpakt.

Roxy veel succes met verhuizen. Als ik het goed begrijp hoevern jullie niets te doen qua schilderen behangen vloeren oud. Ideaal. Ook voor jou geldt t nu genieten en dan weer oppakken. Wel doen hoor!!!

Hier gaat strask stap 6 goed. Wel 1200 kcal dus bern benieuwd naar weegresultaat. Hou alles wat ik eet en beweeg bij in de app. Vind ik voor nu fijn. Gistermiddag/avond met 4 gezinnen. 2 glazen rosé op maar verder niet gezondigd. Ik had allemaal oranje rauwkost mee en kon goed van chips kaas wordt afblijven. Zij aten broodjes hamburger en kroket en ik had eigen salade met tonijn mee. Tevreden over. Hopelijk de weegschaal ook....

Besloten ipv zetmeel ook granen te nemen. Afhankelijk van wat we eten. Had nu volkoren macaroni door salade maar daar vind ik niets aan. Wil niets iets eten om t eten. En in stap 7 mag je granen en zetmeel als 1 zien ( 4 porties... nu 3)

Ik ging in weekenden ergv de mist in en mijn weekend startte steeds eerder.... Dat is wel een aandachtspunt. We gaan midweekje werh in Nederland. Vind ik ook wel spannend qua eten. Eten en vakantie zijn toch wel met elkaar verbonden in mijn hoofd....

Kloekje en pipo leuke vakanties?? En hoe gaat t met de rest??? Erg stil hier
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag meiden, ik ben weer thuis van vakantie. Ik ga straks alles even teruglezen.
Ik heb me vanzelfsprekend nog niet gewogen, dat bewaar ik tot morgenochtend. Ik houd rekening met zeker +2 kg, al zou het me niet verbazen als het iets meer is. Ik heb me qua eten overdag best netjes gedragen maar 's avonds (echt elke avond!) genoten van een paar wijntjes. Ik denk (hoop) dat ik het meeste van het gewicht dat ik deze week ben aangekomen snel weer kwijt ben.

Vanavond eet ik nog lekker een normale maaltijd en vanaf morgen weer shaken.
Later meer!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom thuis. Heb je het lekker gehad? Hopelijk lukt t je morgen om weer terug naar stap 1 te gaan. Zet hem op!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

mijn naam is Muisje_85 en ik ben een jonge moeder van 32 jaar, getrouwd, met 2 dochters van 8 en 5.
Afgelopen donderdag ben ik gestart met het CWP 500 in stap 1.
Graag wil ik me aansluiten bij jullie forum, zodat we wat info en tips kunnen uitwisselen.

@ Ariel, wil je mij ook in de tabel opnemen?

Naam: Muisje_85
Lftd/lengte: 32/1.60
Startd: 26-04-2018
Stap: 1
Startg: 88.1 kg
Streef: 65.0 kg
Alle reacties Link kopieren
Welkom en succes Muisje. Hoe zijn de eerste dagen voor je?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen meiden, zo ik ben weer redelijk bijgelezen.
Het is hier inderdaad rustig. Maar dat komt denk ik ook omdat een aantal meiden een soort van klaar zijn met CB of inmiddels op een andere manier van afvallen zijn overgestapt?
Ik weet van mezelf dat de drang om hier te lezen en te schrijven minder wordt als ik niet CB. Tijd voor nieuwe aanwas.

Dus welkom Muisje!! Is dit de eerste keer dat je afvalt met CB? Heel veel succes in ieder geval.

Jaanz wat ontzettend vervelend dat het zo geëscaleerd is op je werk! Ik hoop dat de rust snel terugkeert want dit levert stress op waar niemand behoefte aan heeft.

Mauvi met 1200 kcal val je ook af al zal het wel langzamer gaan. Gemiddelde vrouw heeft zelfs bij een zittend beroep toch al snel 1500 kcal nodig.
Is het een idee om bijvoorbeeld voor 2 of 3 weken terug te gaan naar stap 1 of 2 zodat je die laatste kilo's kwijt raakt en dan terug te gaan naar stap 6? Dan heb je de onrust niet van niet afvallen, je hebt houvast door je ene product en je eet wel lekker?

Roxy hoe is je verhuizing gegaan? Is alles verhuisd of moet je vandaag ook nog aan de slag?
Als je huis zo aan kant is kun je waarschijnlijk ook je focus weer verleggen naar CB en er gewoon weer voor gaan!

Ariël dat is denk ik een hele grote winst, dat je eerder op de rem trapt, eerder de teugels aanhaalt. Dat is iets dat ik ook echt moet leren. Niet de weegschaal vermijden als ik weet dat ik niet goed bezig ben geweest maar juist dan er ook elke week op gaan staan en de discipline opbrengen om op de rem te gaan staan als ik ben aangekomen.

Kloekje ben jij inmiddels ook weer thuis? Hoop voor jou dat je niet vandaag thuis komt want ik las net dat het chaos is op Schiphol!! Hoe was je vakantie?

Zoë, hoe gaat het met jou? Lukt het nog met afvallen?

Hoop dat ik nu niemand ben vergeten?

Onze vakantie was erg fijn. Over het algemeen lekker weer al kwamen we met onwijze regen aan, het kwam echt met bakken uit de hemel! Maar 's middags werd het droog en kwam het zonnetje er zelfs bij. Zondag nog zwaar bewolkt maar niet koud en vanaf maandag hadden we stralend mooi weer, strak blauwe lucht en een graadje of 25/26. Heerlijk dus! Ik heb een lekker kleurtje gekregen.

Met eten heb ik er wel rekening mee gehouden maar niet al te veel als ik heel eerlijk ben. Ik heb telkens ontbeten met ei of yoghurt en wat fruit. Lunchen heb ik niet gedaan, als ik trek kreeg nam ik of een (halve) CB reep of we vonden het wel tijd voor een borrel met wat lekkere kaasjes, olijven en worst. Heerlijk in het zonnetje met een glas goeie port. Genieten!
's Avonds at ik een lichte maaltijd, meestal vis en groente maar wel elke avond een dessert én wijn bij mijn eten.

Ik ga vanaf vandaag weer vol shaken en stoppen met roken want ik vond het nodig om daar weer mee te beginnen deze week :facepalm: . Maar goed, ik heb genoten van mijn eten, wijntjes en sigaretjes en ben nu ook wel weer toe aan 'normaal' leven.
Morgenochtend ga ik op de weegschaal, ik moet voor een keertje op maandag naar mijn weegjuf, dus dan zie ik wel wat de schade is.

Meiden allemaal een fijne dag!!
pipo* wijzigde dit bericht op 29-04-2018 12:16
1.15% gewijzigd
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@Mauvi: Bedankt! De eerste dagen zijn eigenlijk erg goed verlopen, verstand op nul en gaan met die banaan, haha. Ik werk 4 dagen in de week en die dagen gaan hartstikke goed (ook de avonden), maar het weekend vindt ik lastig. Dat komt vooral omdat mijn man het niet leuk/gezellig/sociaal vindt dat ik niet met hen mee eet. Hij heeft daar erg veel moeite mee. Ikzelf helemaal niet, maar heb er wel moeite mee dat hij er zoveel moeite mee heeft, snap je?

@Pipo: Dank je wel! Ja, dit is de eerste keer dat ik CB doe, maar heb eerder (in 2007) een ander proteïne-dieet gedaan (Sani-Slank, ook onder begeleiding van een consulent). Ben daar dacht ik 18 kg mee afgevallen voordat wij in het huwelijksbootje stapten.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal!

Gelukkig ben ik gisteren al weer terug gekomen van mijn vakantie, vandaag zou echt niet tof zijn met de storing op Schiphol!

Welkom Muisje op dit forum! Fijn dat je er zelf geen moeite mee hebt met het dieet, maar wel moeilijker dat jouw partner er meer moeite mee lijkt te hebben. Misschien is het voor hem even wennen en schakelen? Houd vol in ieder geval :-)

@ Mauvi; 1200 kcal is absoluut niet veel volgens mij, volgens mij zou je er zeker mee moeten kunnen afvallen, maar jouw lichaam is momenteel natuurlijk nog minder gewend, misschien niet meteen afvallen bij 1200 kcal, maar zou zeker moeten kunnen.

@ Roxy; spannend en stress zo'n verhuizing. Ben benieuwd hoe het er voor staat en na de verhuizing weer lekker terug in het ritme! oh en dat van die tompoucenstress.... onvoorstelbaar! stresskippen ;-)

@ Pipo; de vakantie klinkt heerlijk!! Lekker de zon en het aantal graden; wijntje en portje en lekker hapjes eten! Wat fijn dat je er ook een mooi kleurtje aan hebt overgehouden :-) Altijd leuk. Je klinkt in ieder geval positief over de vakantie en het klinkt alsof je genoten hebt. Dat is natuurlijk heel erg belangrijk; kunnen blijven genieten en zeker op vakantie. Vanaf vandaag 'gewoon' weer terug in het ritme!

@ Ariel; wat een fijne gedachte toch dat de dipjes van het cheaten enzo steeds korter worden en steeds makkelijker kunnen worden gekeerd naar het ritme! Dat is zo'n grote winst! En af en toe mogen we best wel eens genieten, maar daarna 'gewoon' weer snel terug naar het ritme. Ik vind het goed van je dat het nu zo gaat!

Voor de tabel; ik ben iets aangekomen in de vakantie; mijn huidige gewicht is; 87.7. Dat betekent totaal afgevallen: 21.4

Ik moet zeggen dat het me nog meevalt, ook heb ik net als Pipo lekker wijntjes gedronken en zelfs af en toe een likeurtje en/of een toetje. Ik heb lang niet elke avond meegedaan met toetjes en/of overdag een taartje. Af en toe wel; en dan ook echt van genoten. Heerlijk! We zijn echt elke dag uit eten geweest, maar ook met lunch! Met lunch nam ik vaak alleen iets van salade of groente en at ik later op de middag mijn dieet-wrap met kaas en/of vleeswaren. In de ochtend braaf aan mijn dieet-muesli met yoghurt. Soms met borreltijd bij het huisje ook wat chipjes bij de wijn. Dus de 'schade' valt me echt alleszins mee, ik dacht dat het misschien ook wel plus 2 zou zijn, maar echt een meevaller. Ik heb echt genoten deze vakantie! heerlijk van de wijntjes en de tapas kunnen genieten; wel liet ik vaak het brood en de frietjes staan. het eten liet ik zoveel mogelijk koolhydraatarm zijn. We hebben met name stadjes bezocht en af en toe een wandelingetje gemaakt. Gemiddeld zaten we aan zo'n 20.000 stappen per dag. Het kriebelt nu nog wel om een echte wandelvakantie te maken...

Eerst komende week weer strak in het ritme en mogelijk wat extra sporten om de vakantie te compenseren; balans na de vakantie zal altijd wel nodig zijn ;-)

Fijne zondag dames
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!!

Pipo welkom thuis!! Wat is die week voorbij gevlogen zeg, ongelofelijk. Zo las ik dat je vertrok en zo ben je weer thuis. Hopelijk heb je genoten van lekker eten, de wijntjes, het zonnetje, de ontspanning... wat zal je nog heerlijk aan het nagenieten zijn. Succes morgen op de schaal! Wie weet valt het reuze mee.

Kloekje jij ook weer terug van vakantie. Zo te horen ook lekker genoten, maar ook nog soms bewust gekozen! Knap hoor. Succes weer met de draad op te pakken na je heerlijke vakantie!

Muisje welkom!! Heel veel succes met CB en schrijf lekker met ons mee. Wat jammer dat je partner er zelf zoveel moeite mee heeft. Heb je hem wel heel duidelijk verteld, hoe graag jij dit wilt? En het is maar tijdelijk.. jullie kunnen nog wel samen eten maar eten dan waarschijnlijk - grotendeels(?) - iets anders. Nou en. Als jij hier maar gelukkig van wordt :hug: ik hoop dat je partner het snel wat minder moeilijk ermee heeft want dat maakt het voor jou natuurlijk niet makkelijker! Zet hem op, wanneer heb je je 1e weegmoment?

Nou dames de verhuizing zit erop. Gisteren om 16:00 waren alle dozen gearriveerd in het dorpje naast ons oude dorpje. Lekker dichtbij nog, gelukkig. We zijn vluchtig uit gaan pakken, even eten bij schoonouders en weer verder met uitpakken tot diep in de avond. Katten opgehaald bij mn schoonzus. Ze waren echt heel erg van slag toen ze daar werden gedropt. Kleinste heeft heel de dag onder een badkamermeubel gezeten bij mn schoonzus, de grote poes deed na een paar uurtjes weer normaal. Ook hier kan de grote poes nu snel wennen. Mini poes heeft echt veel moeite, heeft de hele nacht gemiauwd.. en tot overmaat van ramp is ze achter de mega grote zware hoekkast beland waar blijkbaar een gat aan de achterzijde zit (lastig uit te leggen zonder het voor je te zien) haha but anyways, de kast is zo zwaar en groot dat je hem niet kon trekken naar voren dus deze stonden we om 04:00 s nachts te demonteren om minipoes te bevrijden. Kutste nacht van ons leven met zo’n 2-3 uur slaap. Maar goed, hopen dat de poezen het vanacht beter doen. Het is ook allemaal niet niks voor ze.
Ik ben nu wel relaxed. Het voelt nog een beetje als hotel/vakantie huisje. Maar ook dat heeft tijd nodig. We zijn iig super blij met ons luxe stekkie!

Wat betreft cb gaat het maar zozo. Ik heb me gister tijdens de verhuizing vrij netjes gedragen. Mn 2 producten op, tussen de middag 2 bruine bolletjes, ‘s avonds gewoon binnen de regels. Vandaag maar 1 product en s avonds uit eten geweest. We wilde het natuurlijk even vieren samen :cheers:
Heb voor het eerst in deze 17 weken een frisje op; cola light! Was wel erg lekker moet ik zeggen. Ik ben niet super dol op fris maar na zo’n lange tijd smaakt een koud cola’tje goed

Ik ben nu echt ook even klaar met het cheaten. Ik heb mezelf voorgenomen om morgen ochtend de week gelijk te beginnen met een uur in de sportschool. Ik hoop dat ik er snel weer in zit want over 4 weken ga ik al op vakantie. En die 84 is nog niet in beeld. Durf nog niet op de schaal :"-( ik voel dat ik behoorlijk ben aangekomen. Maar ach, eigen schuld.
Oke ik ga er weer een einde aan breien.... fijne avond nog ladies :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Roxy hard gewerkt met de verhuizing. Hopelijk voelt het snel thuis voor jullie. Morgen weer goed oppakken met cb voor je!! Heb je wel genoten van je etentje? Voor de rest valt t best mee in een verhuizing. Knap gedaan. Hoeveel kg wil jij nu in je 4 wk voor je vakantie kwijt?

Kloekje dus ook een goede vakantie gehad en viel je dus mee qua aankomen. Hoeveel ben je aan gekomen? Succes met terug in gareel komen.

Pipo succes bij consulent. Thuis nog niet gewogen???

Muisje ik verwacht dat je man even moet schakelen maar als je straks wat bent afgevallen zal hij inzien dat het belangrijk voor je is en goede resultaten geeft. Eten en drinken hoort bij mij ook nog vaak bij gezelligheid.

Ik was deze week wel af gevallen in stap 6. Was vorig weekend wel aan gekomen en dat is er af plus een beetje. 78.4 nu. Vanaf morgen midweekje weg. Lijkt me moeilijk qua eten en drinken.
Alle reacties Link kopieren
Even heel snel, later meer.

Ariel voor de tabel:
Huidige gewicht: 94 kg
Vorige gewicht: 92,4 kg
totaal aangekomen 1,6 kg
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Mauvi ik heb net even gewogen en het was 86.2 dus dat zou betekenen bij consulent ongeveer 85.8 ik wil sowieso onder de 85 komen voor 28 mei, maar dan moet ik wel stoppen met dit geklungel haha. Ik had in de afgelopen 2-3 weken meer kwijt kunnen zijn.
Het liefst zou ik op 83 komen zodat ik 2 kilo speling heb als ik de weegschaal weer op ga na mn vakantie 🙊 zou lekker zijn om rond die 85 te blijven. En dan na mn vakantie voor de laatste +/- 10 kilo.
Wat goed dat je in stap 6 toch iets bent afgevallen! Waar ga je je midweek naar toe??

En Pipo keurig toch voor een week vakantie. Als je al nagaat dat een groot deel vocht is! Netjes gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Valt t je mee of tegen pipo??? In mijn ogen valt t mee voor een vakantie

Roxy die 85 ga je wel redden in een maand. Meer is dan mooi mee genomen. En na zo lang strak is een sjoemel periode wel verklaarbaar. Hoop dat jullie de draad weer oppakken.

Ik ben echt wel tevreden. Vandaag 78.2. Stap 6 werkt wel voor me. Was na vorig weekend echt wel aangekomen. En daar daar gok ik weekenden ervoor ook. Beetje stom om voor de week bezig te zijn om t weekend er af te lijnen. Maar erg cb voelt stap 6 metg 1 product niet meer. Nog 5.2 kilo. Klinkt weinig. Hopelijk lukt t me in Drenthe ook! Nu ff tasjes inpakken
Alle reacties Link kopieren
@ Roxy; wat is dat snel gegaan met de verhuizing! Hopelijk voelt het snel als nieuwe thuis en ook voor de poezen... Wat een verhaal met die kast... Pfoeee kast demonteren midden in de nacht! Hopelijk kun je nu cb weer goed oppakken om voor de vakantie in de buurt te komen van je streefgewicht voor de vakantie, maar je hebt nog zo'n 4 weken toch?

@ Mauvi; ik ben gedurende de vakantie 0.4 aangekomen. echt heel netjes dus eigenlijk. Blijkbaar heeft het echt meegeholpen om zoveel mogelijk aan de producten vast te blijven houden en bewust te 'cheaten'.

Wat fijn dat je toch nu in stap 6 bent afgevallen! Blijf je nu in deze stap of ga je na de midweek weer voor een 'strengere cb'- periode?

lekker vooruitzicht een midweek op vakantie. Veel plezier!

@ Pipo; het is toch netjes! hoe kijk je er zelf tegen aan?
Alle reacties Link kopieren
@Roxy: Vrijdag 4 mei heb ik mijn eerste weegmoment. Zo spannend! Vandaag is mijn 5e dag en ik heb stiekem gewogen op mijn eigen weegschaal: 84,8 kg... Dat is -3.3 kg na 4 dagen! Mijn weegschaal geeft overigens dezelfde waarde als die van de consulent (heb mezelf meteen thuis gewogen na de intake). Over 5 dagen mijn eerste weegmoment, dus ik hoop op een goed resultaat.

@Allen: Mijn partner en ik werken beide erg veel. Ik werk 32 uur (4 dagen) en mijn man ongeveer 85-90 uur (eigen bedrijf, 6/7 dagen). De gezellige momenten die wij hebben als gezin of met zijn tweetjes gaan veelal gepaard met een gezellig hapje en drankje. Hij is bang dat dit voor altijd zal gaan verdwijnen en wij geen gezellige momenten meer hebben als gezin en als partners. Ik hoop dat hij gaat inzien dat ik dit echt voor mezelf (en ons gezin) moet gaan doen, zodat ik veel lekkerder in mijn vel zit. Onder begeleiding van de consulent zal ik straks een gezond eetpatroon gaan ontwikkelen waarin, als het goed is, ook ruimte is voor 'gezelligheid'.

Voorlopig zal ik gewoon even meelezen met jullie, om jullie beter te leren kennen. Dan komen de gesprekken vanzelf...
Alle reacties Link kopieren
Nou ik stond vanochtend huilend op de weegschaal.... Van BLIJDSCHAP!
Gewoon afgevallen in vet, en aangekomen in spieren (en vocht was ook hoger).. I don't get it maar ik zou er bijna gewoon van blijven snaaien hahaha.
Langzaam aan komt mijn (eerste) doel in zicht, nog 3,6 kilo... Ik hoop dat ik die voor mijn vakantie kwijt ben maar zo niet dan is dat ook prima. De 20e vertrekken wij :sun:

De tabel is weer aangepast, welkom Muisje en succes!
Ik woog vandaag 89,7.

Ik wil mij afmelden voor jullie gezellige clubje. De knop gaat bij mij moeizaam om en door de week gaat t prima. De werkende verpesten het. Ik zit met een hoop stress, flinke operatie voor de boeg. Ik stel het even op een laag pitje.

Succes meiden !!
Alle reacties Link kopieren
@Zoë: Succes met de operatie en ik hoop je hier weer snel terug te zien!
Hallo meiden,

Weer een berichtje van mij, want ik doe nog steeds CB hoewel ik niet veel bericht! Zit nog altijd in stap 1, maar begin die wel zat te worden, dus heb besloten tot en met 20 mei met stap 1 door te gaan en dan over te stappen naar stap 2/3.

Vanochtend woog ik 88,6 op de weegschaal, BEN ZO BLIJ!!!! Wat is het soms killing dit dieet als je echt zin heb tin eten maar het is ook wel zo fijn om zo snel af te vallen!
Voor ariel:
Huidig gewicht: 88,6
Totaal afgevallen: 25,6 kilo


Ik ga vrijdag op vakantie naar Rome, maar heb geen opbouwprogramma gedaan... mijn consulente heeft me gezegd dat ik avond en middageten mag en evt een toetje / italiaans ijsje. We zien wel hoeveel ik aankom - daarna nog twee weken knallen in stap 1 en dan daarna houd ik die voor gezien en naar stap 2.
Maar wel heel veel zin in Rome!!!!
Mijn ouders zijn sinds donderdag naar Thailand met de rest van het gezin- dat is wel iets minder. Ik mis de mentale steun en heb ook veel avonden daar doorgebracht ipv alleen thuis, en nu dat niet kan merk ik dat ik echt alles helemaal vol plan. Toch wel moeilijk zo, single en een heftig dieet.

Hoe is het daar allemaal?

@Pipo: Heerlijk, klinkt als een topvakantie. Ben benieuwd hoe veel het scheelde - ik houd bij mezelf ook 2 kilo aankomen aan, dan kan het altijd meevallen denk ik maar. Heb je extra veel bewogen om te compenseren daar? Vroeg ik me af.
Over je roken: klinkt bekend haha, ik wilde ook heel graag een sigaretje opsteken steeds als ik het moeilijk had.. toch ergens een beetje verslaafd aan mezelf verwennen als ik het moeilijk heb. Knap dat je weer stopt!


@ Roxy: God ik ben echt heel erg onder de indruk van hoe jij tompoucen hebt verkocht in de bakkerij- ik wilde echt zo graag een oranje tompouce vrijdag, het deed me gewoon half pijn haha. Knap gedaan hoor, verhuizen met het CB dieet!

@ Mauvi: Welke app gebruik jij ook alweer? Klinkt als een goed idee voor over een paar maanden voor mij! Weekendjes weg vind ik ook altijd moeilijk, zoveel keuze en het lijkt alsof iedereen alles eet en jij moet maar opletten - blijft gewoon moeilijk, hoe je het ook wend of keert. Gewoon portiecontrole en een extra ding per dag doen?

@Muisje: Welkom!!! Leuk dat je meedoet, hoop dat je net als wij wat steun kunt halen uit dit forum!

@ Ariel: ik had het toevallig met een collega op het werk ook over een PT en een eetprogramma wat zij had gedaan, werkte ook als een trein! Ze was 25 kilo afgevallen in een half jaar, dus dat biedt mooie vooruitzichten. Moest aan je denken toen ze het zei! Hoe staat het onderhand in je huisje? Je was toch al verhuisd? Alles op zijn plek en af onderhand?

@ Kloekje: jouw bericht stemt me vrolijk, hoop dat het bij mij ook mee valt! Goed bezig meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven