Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier bij iedereen?

Ik heb een slecht weekend gehad, maar gelukkig wel 0,8 eraf bij consulent vanmorgen :D

Vorig gewicht: 88,1
Gewicht nu: 87,3
Alle reacties Link kopieren
Ik was ineens 79,7 gisteren, maar volgens mij was het een foutje van m'n weegschaal ofzo. Morgenochtend weer even checken. Geloof er niks van dat ik zo licht ben, want heb vorige week niet echt aan m'n dieet gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het ook klote. Durf me niet te wegen, alles zit er weer aan en denk nog wel meer... :facepalm:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Wat balen dat het bij sommige niet goed gaat. :"-(

Durf bijna niet te zeggen dat het bij mij nog steeds heel goed gaat. Ik ben ondertussen 21,5 kilo afgevallen. Ik weeg nu 89.2

Hopelijk kunnen jullie je weer goed herpakken, het is zo zonde om het nu te laten versloffen toch? Kom op meiden, jullie kunnen het!
Alle reacties Link kopieren
Aaah shit dat het niet goed gaat bij jullie? Wat zou kunnen helpen?

Stokmik: WAUW!!! Wat goeeeeed. Echt heel knap. Hoeveel wil je nog?

Ik ga heel lekker alleen lukt het niet om te schrijven. Ik ben nu 85.1, dus sinds start hier 10.6 kilo kwijt, maar sinds m’n top gewicht bij zwangerschap al 25 (dat was 13-11). Dus ben vét trots! :cheer2: ik doe m’n best om te schrijven maar vind het toch lastig te schrijven als het heel saai telkens goed gaat. Haha!

Succes allemaal! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat rot dat t niet bij iedereen goed gaat! Ik hoop dat jullie de motivatie weer kunnen vinden :there:

En wat fijn Roos en Stokmik!!

Even een trots momentje delen. Hadden gisteren een etentje met schoonfamilie en het was in een pizza restaurant... En ik hou echt heel erg van pizza... Maar als voorgerecht hadden we antipasti (van die verschillende vleeswaren) en heb als hoofdgerecht(terwijl iedereen pizza at) een carpaccio gegeten.

Enn dat resultaat was te zien op de weegschaal :cheer2: het was echt zwaar en een mentale uitdaging om echt bewust deze keuze te maken met m'n hoofd in plaats van met m'n maag die het liefste een grote pizza wilde :shame:
Alle reacties Link kopieren
Eefsel wat knap van je! Echt een goeie overwinning, een prestatie! Hoe voelde je je daarna?:-)
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, ik zal dit topic en de tabel wel bijhouden, maar ik ben zwanger, dus ik doe zelf niet meer mee! :D
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa gefeliciteerd Melon! :cheer2: Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Melon. Geniet van je zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag heb ik mn intake gesprek, maandag begin ik, dit is mijn 2e keer Cambridge. Wil uiteindelijk rond de 70/75 kg wegen, ben nu na mn zwangerschap over de 100 :(
Alle reacties Link kopieren
Ik mag vanaf maandag bijeten, hebben jullie nog lekkere recepten? Kip tandoori met tzaziki en salade ga ik iig maken.
Alle reacties Link kopieren
marielouisa schreef:
02-05-2020 18:46
Ik mag vanaf maandag bijeten, hebben jullie nog lekkere recepten? Kip tandoori met tzaziki en salade ga ik iig maken.
Wat is het rustig hier op het forum, ik vraag me af of deze nog wel gebruikt wordt. Ik ben vorige week begonnen met cambridge in stap 2 en ben ook nog op zoek naar lekkere recepten voor het avond eten. Van de week heb o.a d dit gegeten: linzen salade met geitenkaas, rundergehakt bal met sperziebonen, gegrilde kipfilet met witte koolsalade, spinazie omelet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor dinsdag 19/5 a.s. een afspraak gepland staan bij de consulente, dus ik ga weer een poging wagen. De corona kilo’s blijven eraan knallen, dus na 2 maanden thuiswerken is ‘t nu echt tijd om te stoppen met (vr)eten.
Ik hoop dat we dit forum weer opnieuw leven kunnen inblazen, want dit biedt enorm veel steun tijdens ‘t afvalproces.
Dus kom op dames die meelezen, ff meeschrijven, dan steunen we elkaar!

Groetjes,
Bethenny
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bethenny, wat goed dat je de stap weer hebt genomen en een afspraak met je consulent hebt gemaakt. De corona kilo's herken ik wel, door het thuiswerken heb ik ook extra kilo's eraan (ge) vreten plus het overgewicht dat ik al heb. Ik begin nu aan mijn 3de week en moet zeggen dat Ik me al stukken beter voel . Ben nu 5.2 kilo kwijt en ben er al heel blij mee. Veel succes volgende week bij je consulent.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat lekker snel he met dit dieet 😄 ik ben nu 5 weken bezig en bijna 12 kg kwijt, de eerste week 4,6 kg, heerlijk
Succes de eerste week! Het duurde bij mij 7 dagen voordat ik geen honger gevoel meer had
Alle reacties Link kopieren
@ marielouisa ;Ohh, wat heerlijk dat je al 12 kilo kwijt b ent. Dat moet je een goed gevoel geven en geeft ook een flinke motivatie. Welke stap volg je? En hoeveel wil je afvallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik volg stap 0, begon met 113,5 kg en wil tussen de 70 en 75 kg eindigen. Jij dan? En ja dat geeft een enorme boost, bijna onder de 100 😍
Alle reacties Link kopieren
.
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-05-2020 15:23
Reden: Te rustig topic
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanochtend weer voor 't eerst naar de consulente geweest en ik ben mezelf wel tegengekomen zeg.
De weegschaal gaf 120,6 kg aan. :roll: :bonk:
4 jaar geleden ben ik 45 kg afgevallen met Cb 500 van 128 kg naar 83 kg, dus ik heb bijna alles er weer aangegeten, waarvan de meeste kgs 't afgelopen jaar.
Ik had 't lijnen eigenlijk opgegeven omdat 't telkens niet lukte, en dit is 't resultaat.
Maar nu is de knop écht om, geen uitstelgedrag meer, geen smoesjes, gewoon gáán, ik weet dat ik 't kan, dus ik ga 't ook doen.

Leuk dat er weer een aantal dames actief zijn op dit forum.
Ik weet uit ervaring dat schrijven helpt, dus lekker blijven schrijven hier.
:nerd:
:mail:

Succes allemaal! :cheer:
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
ja dat is dan schrikken he Bethenny! Heb je nog de gegevens van vorig jaar via realcareware? kijk anders eens hoe snel het toen ging, dat geeft moed! Ik ben nu 5 weken bezig en al aardig wat kwijt, heerlijk. Voor je het weet zit je onder de 100! Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier wel benieuwd naar
Het heet nu het 1:1 dieet?
Doen jullie dit onder begeleiding?
500 kcal lijkt me erg weinig
Hoeveel weken doe je dit?
Wat me wel opvalt is dat mensen het vaker doen maw je komt weer aan als je stopt?
Alle reacties Link kopieren
marielouisa schreef:
19-05-2020 19:19
ja dat is dan schrikken he Bethenny! Heb je nog de gegevens van vorig jaar via realcareware? kijk anders eens hoe snel het toen ging, dat geeft moed! Ik ben nu 5 weken bezig en al aardig wat kwijt, heerlijk. Voor je het weet zit je onder de 100! Succes!!
Hé Marielouisa, nee die gegevens heb ik niet, want ‘t is al 4 jaar geleden dat ik zoveel ben afgevallen en toen zat mijn consulente nog niet op realcareware.

Dit is nu mijn 3e dag en ik zit echt te rammelen van de honger, maar ik blijf volhouden. Ik weet dat ‘t hongergevoel maar tijdelijk is en dat ik even door die pijn heen moet.
Maar moeilijk is ‘t wel. 😩
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Honing14 schreef:
21-05-2020 17:07
Ik ben hier wel benieuwd naar
Het heet nu het 1:1 dieet?
Doen jullie dit onder begeleiding?
500 kcal lijkt me erg weinig
Hoeveel weken doe je dit?
Wat me wel opvalt is dat mensen het vaker doen maw je komt weer aan als je stopt?
Hallo Honing,
Ja, het heet nu het 1:1 dieet en ‘t gaat onder begeleiding van een consulent.
500 kcal is inderdaad erg weinig, maar daarom val je met dit dieet ook zo snel af. De 1e week heb je honger, maar zodra je in ketose zit verdwijnt het hongergevoel.
Dit mag je net zo lang volhouden als nodig is, mits je elke 3 weken maar een tussenweek neemt.
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat je niet sneller aankomt dan wanneer je een traditioneel dieet volgt. Dat de meeste mensen weer aankomen is een feit, maar dit verschilt dus niet met een traditioneel dieet. Uit onderzoek is ook gebleken dat mensen een dieet makkelijker volhouden als het snelle resultaten geeft, en dat kan ik vanuit mijn ervaring volmondig beamen. Ik heb werkelijk alles geprobeerd en Cambridge is ‘t eerste dieet waarmee ik 45 kg ben afgevallen. Dat ik vervolgens weer 37 kg ben aangekomen de laatste jaren, was waarschijnlijk ook gebeurt als ik een ‘gewoon’ dieet had gevolgd.
Je hebt tenslotte levenslang en als je niet blijft opletten, dan komt ‘t er toch weer aan.
Als je op een snelle en vrij eenvoudige manier een hoop kilo’s kwijt wil, dan raad ik zeker 1:1 Dieet aan.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Bethenny schreef:
21-05-2020 20:03
Hé Marielouisa, nee die gegevens heb ik niet, want ‘t is al 4 jaar geleden dat ik zoveel ben afgevallen en toen zat mijn consulente nog niet op realcareware.

Dit is nu mijn 3e dag en ik zit echt te rammelen van de honger, maar ik blijf volhouden. Ik weet dat ‘t hongergevoel maar tijdelijk is en dat ik even door die pijn heen moet.
Maar moeilijk is ‘t wel. 😩
Dit lees ik wel veel in het topic Dat mensen dus eerder veel afvielen met cambridge maar dus weer aankomen en het dan weer gaan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven