Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Post 3000
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Ik zal straks als de kindjes in bed liggen een nieuw topic aanmaken
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefzoontje83 schreef op 30 december 2014 @ 17:35:

[...]





Knap!!!

Ik heb ook heel lang in de horeca gewerkt, gek genoeg was ik toen heel slank (deed bediening en liep heeeeel veeeeel en geen tijd om te eten) ...Soms mis ik het actieve van de horeca echt.

Nu een kantoorbaan...

Ja dat actieve vind ik ook fijn! Ik loop veel, had voor de gein een keer een stappenteller gekocht om te kijken of ik de aangeraden 10.000 stappen per dag haal, maar ik loop makkelijk het dubbele. Maar ja, dat is gewoon bewegen en niet echt sport he Hoewel ik wel bijvoorbeeld merk wanneer ik met mijn vriend op vakantie ben hij na een dag door een stad lopen echt moeie voeten en benen heeft, terwijl ik er aan gewend ben zo lang te lopen en te staan.

Alleen altijd die rare tijden he.. Ik zou het ook wel lekker vinden om een nadenk-en-kantoorbaan te hebben over een tijdje.



Oh jee, we zijn aan een nieuw topic toe! Ik wil ook weten hoe het met Roos is en of de tandarts haar van haar pijn af heeft kunnen helpen.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 24 december 2014 @ 10:18:

Groepsknuffel



Ben ook zeker niet van plan om weg te gaan hier, maar ik vond de sfeer wat negatiever. Wat mij betreft houden we het gezellig



Fijne kerst voor allemaal!!!!



Roos je bent toch niet stiekem er wel vandoor gegaan?



Dat vind ik ook fijn van mijn werk in de winkel, ook al sport je dan niet zoveel je krijgt wel aardig wat beweging.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
quote:Spijk-er schreef op 30 december 2014 @ 18:23:

[...]



Ja dat actieve vind ik ook fijn! Ik loop veel, had voor de gein een keer een stappenteller gekocht om te kijken of ik de aangeraden 10.000 stappen per dag haal, maar ik loop makkelijk het dubbele. Maar ja, dat is gewoon bewegen en niet echt sport he Hoewel ik wel bijvoorbeeld merk wanneer ik met mijn vriend op vakantie ben hij na een dag door een stad lopen echt moeie voeten en benen heeft, terwijl ik er aan gewend ben zo lang te lopen en te staan.

Alleen altijd die rare tijden he.. Ik zou het ook wel lekker vinden om een nadenk-en-kantoorbaan te hebben over een tijdje.



Oh jee, we zijn aan een nieuw topic toe! Ik wil ook weten hoe het met Roos is en of de tandarts haar van haar pijn af heeft kunnen helpen.Geloof me! als je horeca gewend bent, dan wordt je bij een kantoorbaan leip van het stil zitten de hele dag..
Dag allen!

Ik ben er gewoon nog! Heb me niet suf gegeten aan de truffelkaas. Moet wel eerlijk zeggen dat ik pas donderdag weer ga opletten.

Ik heb gewoon meegelezen steeds, maar waren hier in het dorp bezig met een klein drama. Er staan al maandenlang 7 paarden hier in een wei en.... tja verder dus niks. Er komt niemand om te voeren en de wei is eigenlijk een sompig moeras. Beestjes waren heel mager en haalden zich open aan neergehaald prikkeldraad.

Vandaag de ontknoping en ze zijn weggehaald.

Maar dat heeft me erg bezig gehouden.

Verder inderdaad druk met de kinders, erg gezellig. Zie erg op tegen de schooldagen weer... ach, op naar de volgende vakantie!





Mijn verstandskiezen zijn er nog. Wel minder last, maar ze moeten er in januari uit...



Ik heb wel steeds iedereen meegelezen en besloten niet mee te doen in de discussie over teveel of te weinig calorien en gezond of ongezond. Ik wil het graag positief en gezellig en opbeurend houden



Allemaal een fijne jaarwisseling!
Alle reacties Link kopieren
Ladies ik heb deel 2 geopend. Hier te vinden: Klik!
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

alles goed met jullie? Weer een beetje de draad opgepakt na het kerst(vr)eten?



Lijstje van vandaag (gisteren was ik ziek)

O: 200 gram magere kwark (100) met banaan (100) : 1 mok koffie met melk en zoetje: 35, : 235

T: 2 glazen thee pickwick en 2 mandarijnen: 50

L: 2 rijstwafels (50) met boter (70) en Zonnatura jam (90): 210

T: 4 glazen thee pickwick 1 sinaasappel: 60

D: maaltijdsalade tonijn: 470 kcal

T: 3 glazen thee en 2 mandarijnen: 50

totaal kcal: 1075



Wat zouden jullie nog nemen als tussendoortje in de avonduren? Ik heb al genoeg fruit op...misschien nog iets van soep?
*Doubt kills more dreams than failure ever will*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven