Lijf & Lijn alle pijlers

Dam tot Damloop - Viva teams

11-06-2012 15:01 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Zojuist verscheen de blog van Marieke over hardlopen en de aanstaande Dam tot Damloop op 23 september.

Dit jaar heeft VIVA eigen teams bij de Dam tot Damloop, voor zowel de 4 EM Ladies Run als de 10 EM. Als je je via dit formulier hiervoor opgeeft, krijg je een hardloopshirt en een goodie bag.

Let op: het aantal plaatsen is beperkt, dus vol=vol!

Wie heeft er zin/tijd om ook mee te lopen?

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb me net ingeschreven! Was al wat langer aan het denken of ik mee zou willen lopen en nu toch maar die beslissing genomen. Spannend.
Zin en tijd Dus ik heb me net ingeschreven.

Vorig jaar heb ik met de Marikenloop ook met een Viva team mee gelopen en dat was erg leuk.

Krijg je een bevestiging als je je ingeschreven hebt?
quote:Stopcontact schreef op 11 juni 2012 @ 15:12:

Krijg je een bevestiging als je je ingeschreven hebt?

Als het goed is zie je in je internetscherm een bevestiging als je aanmelding voltooid is.

Tevens zullen we in de OP toevoegen dat het een beperkt aantal plaatsen betreft, dat was tot nu toe vanuit de blog niet geheel duidelijk.

...
Jaa, meteen ingeschreven! Ik ben begin vorig jaar begonnen met hardlopen, met als ultieme doel de Dam tot Dam loop. De 4 EM heb ik vorig jaar volbracht, en dit jaar wilde ik heeeel graag de 10 EM doen. Helaas was ik te laat met inschrijven en waren er geen startbewijzen meer te krijgen (hij was geloof ik binnen een dag uitverkocht). Inmiddels heb ik me ingeschreven voor de 7 heuvelenloop in november, ook 15 km, en ben ik vast van plan om in januari 2012 de halve marathon van Egmond te lopen. Maar ik zou het wel supergaaf vinden om dit jaar toch de 10 EM van de DtD te doen...
Ik twijfelde al een tijdje, maar nu toch ingeschreven!

Ik heb alleen geen bevestigend emailtje ontvangen? Anderen wel?
Ik heb me ook ingeschreven! Moet er idd ook een eindje voor reizen maar dat moet ik voor bijna alles, ben het gewend.

Hier ook nog geen bevestigingsmail, neem aan dat dat nog komt? Bevestiging na aanmelding wel gezien dus zal wel goedkomen.
Ik heb me ook opgegeven voor de 4 EM.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Hallo,

Ik heb mij zojuist opgegeven voor de Dam tot Damloop in het VIVA team. Nu heb ik nog wel wat vragen, wat zijn de kosten en ik ben nog in training stel dat hij mij toch niet lukt om dan 10 EM te lopen kan ik mij dan nog afmelden?
ModeratorViva, wanneer wordt bekend gemaakt wie de gelukkigen zijn?
Goedemiddag!

Antwoorden op de door jullie gestelde vragen:

- Er zijn geen kosten verbonden aan deelname

- Eind juni wordt bekend gemaakt of je mag meelopen in het team

- Graag geen afmelding, behoudens natuurlijk wegens speciale omstandigheden. Maar als je je aanmeldt wordt wel verwacht dat je ook meeloopt.

Hoe groot is de kans eigenlijk dat je niet mee mag lopen..

Ik en mn zus hebben ons beide opgegeven en we lopen natuurlijk graag samen =D
Bedankt voor de reactie! Die zelfde vraag heb ik ook. Ik heb me wel opgegeven en mijn collega nog niet. Wij willen graag samen lopen en niet de ene wel en de ander niet.

Hoe groot is de kans dat je mee doet en waar hangt dat vanaf? Want jullie zeggen toch vol=vol?
Jaa! Ik heb mij gister of eergister al opgegeven, toen de blog net verscheen. Can't wait!!
Ook opgegeven!!! wiehoooo! hoop zo dat ik nog op tijd was en erbij zit! leuk leuk leuk!
Wat zijn we blij dat we nu mogelijk nog mee kunnen doen aan de Dam tot Dam loop! Bij de inschrijving op 1 april net achter het net gevist, dus het zou ideaal zijn als we voor de VIVA mee kunnen lopen. Ik heb net als een paar andere dames, nog geen duidelijke bevestiging ontvangen. Wij hebben ons vorige week ingeschreven, klopt dat? groeten van Anouk en Marieke
Ik heb me ook aangemeld! Ik heb er nu al zin in! Tot DAM.

Groetjes Inge.
Leuk om te zien dat er veel animo is!

Als je je aangemeld hebt, zou je op je scherm moeten zijn dat de aanmelding succesvol is verzonden.

Het streven is om eind juni iedereen persoonlijk te laten weten of je mag meelopen in het team.

Ik heb er ook veel zin in.

Ga duimen, dat ik eind juni een positief bericht ontvang.
Een beetje tegenstrijdig met mijn vorige bericht, maar ik wil me afmelden voor de 4M met het Viva team.

Ik ga samen met een paar collega's lopen, vandaar.

Hoe dien ik dit te doen?

Alvast dank
@sk8ter: stuur voor de zekerheid even een mailtje naar redactie@viva.nl of anders forum@viva.nl, dan zal men je daar verder helpen.

Ik zit nou toch wel met smart op goed bericht te wachten hoor!
quote:ModeratorViva schreef op 25 juni 2012 @ 16:49:

@sk8ter: stuur voor de zekerheid even een mailtje naar redactie@viva.nl of anders forum@viva.nl, dan zal men je daar verder helpen.Dank, zojuist gedaan.
Ahh, we kunnen niet wachten! We hebben er erg veel zin in. We hebben 10 km ruimschoots in onze benen zitten, dus met die andere 6 km komt het wel goed. Ik zie dat je je inmiddels ook voor de viva kunt opgeven via de damtotdam.nl site. Ik zou me daar bijna ook willen inschrijven, om er maar zeker van te zijn dat we mee mogen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven