Dames zonder make up de deur uit?
maandag 24 april 2017 om 16:47
dinsdag 25 april 2017 om 13:13
Haar uitborstelen doe ik elke ochtend goed, want het begint richting m'n bips te hangen, en 's nachts (en overdag) draag ik een staart. Ben al richting de 50, maar nog geen grijze haar. Het is ook dik, dus ik kam het wel goed uit. Vandaag kreeg ik van verschillende bewoners van het verzorgingstehuis te horen dat ik zulk mooi haar heb. (zeggen ze wel vaker, maar vandaag toevallig meerdere).

dinsdag 25 april 2017 om 13:16
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 13:01:
[...]
Het is en teken van weinig zelfvertrouwen en idd sneu/jammer dat iemand zo weinig zelfvertrouwen heeft dat die gene niet de deur uit durft te gaan zonder make-upYep. Zonde, dat gebrek aan zelfvertrouwen. Daar komt toch vaak die druk vanuit de maatschappij weer om de hoek kijken.
[...]
Het is en teken van weinig zelfvertrouwen en idd sneu/jammer dat iemand zo weinig zelfvertrouwen heeft dat die gene niet de deur uit durft te gaan zonder make-upYep. Zonde, dat gebrek aan zelfvertrouwen. Daar komt toch vaak die druk vanuit de maatschappij weer om de hoek kijken.
dinsdag 25 april 2017 om 13:20

dinsdag 25 april 2017 om 14:46
Juist. Als je zelfvertrouwen hebt huppel je dus met fris gepoetste groene zeep wangen door de Lidl.
Als je geen zelfvertrouwen hebt strompel je gebukt onder je make-up door de C1000. Klein gemaakt onder de druk van de samenleving.
Dames met een make-upje, jullie zijn rijp voor de psych. Tijd om je vrij te vechten onder het juk van de mascara en de eyeliner vandaan!
Als je geen zelfvertrouwen hebt strompel je gebukt onder je make-up door de C1000. Klein gemaakt onder de druk van de samenleving.
Dames met een make-upje, jullie zijn rijp voor de psych. Tijd om je vrij te vechten onder het juk van de mascara en de eyeliner vandaan!

dinsdag 25 april 2017 om 14:53
quote:2Italy2 schreef op 25 april 2017 @ 14:46:
Juist. Als je zelfvertrouwen hebt huppel je dus met fris gepoetste groene zeep wangen door de Lidl.
dinsdag 25 april 2017 om 14:59

dinsdag 25 april 2017 om 15:01
Gelukkig wordt het vergoed. Er schijnen meer vrouwtjes last van te hebben.
De behandeling bestaat uit:
- niet meer ontharen/epileren/harsen, nergens meer
- haren 2x per week wassen en borstelen
- make-up ritueel verbranden
- aanschaf van groene zeep, producten van de Tuinen en een bakfiets
- nieuwe spiegel met sticker 'je bent gewoon bijzonder'.
- abbo op Opzij om zelfbeeld te versterken
- cursus Bio Danza om te leren 'verbinden'
De behandeling bestaat uit:
- niet meer ontharen/epileren/harsen, nergens meer
- haren 2x per week wassen en borstelen
- make-up ritueel verbranden
- aanschaf van groene zeep, producten van de Tuinen en een bakfiets
- nieuwe spiegel met sticker 'je bent gewoon bijzonder'.
- abbo op Opzij om zelfbeeld te versterken
- cursus Bio Danza om te leren 'verbinden'

dinsdag 25 april 2017 om 15:08
quote:karin12345 schreef op 25 april 2017 @ 15:05:
Ik zie bij andere vrouwen niet eens of ze wel of geen make up dragen..
Wel of ze een vriendelijke, open uitstraling hebben.Dit. Als vrouwen denken dat daar op gelet worden moeten ze hun ego een beetje indimmen. Alsof het ook maar iemand wat boeit of je make-up draagt of niet.
Ik zie bij andere vrouwen niet eens of ze wel of geen make up dragen..
Wel of ze een vriendelijke, open uitstraling hebben.Dit. Als vrouwen denken dat daar op gelet worden moeten ze hun ego een beetje indimmen. Alsof het ook maar iemand wat boeit of je make-up draagt of niet.
dinsdag 25 april 2017 om 16:02
quote:karin12345 schreef op 25 april 2017 @ 14:14:
Dus jonge meiden met make up doen dat onder druk van de maatschappij en gebrek aan zelfvertrouwen.
Hoe weten jullie dat?Rare conclusie. We hebben het over meisjes die niet naar buiten durven zonder make-up, niet over gewoon jonge meiden die make up dragen.
Dus jonge meiden met make up doen dat onder druk van de maatschappij en gebrek aan zelfvertrouwen.
Hoe weten jullie dat?Rare conclusie. We hebben het over meisjes die niet naar buiten durven zonder make-up, niet over gewoon jonge meiden die make up dragen.
dinsdag 25 april 2017 om 16:04
quote:Invisible10 schreef op 25 april 2017 @ 15:08:
[...]
Dit. Als vrouwen denken dat daar op gelet worden moeten ze hun ego een beetje indimmen. Alsof het ook maar iemand wat boeit of je make-up draagt of niet.Er wordt anders verschillende keren gezegd dat de meeste vrouwen wel opknappen van wat make up. Dat spreekt elkaar dan toch wat tegen? (hoewel ik er ook niet echt op let, denk ik.. pas als het heel erg zichtbaar is, dan zie ik het)
[...]
Dit. Als vrouwen denken dat daar op gelet worden moeten ze hun ego een beetje indimmen. Alsof het ook maar iemand wat boeit of je make-up draagt of niet.Er wordt anders verschillende keren gezegd dat de meeste vrouwen wel opknappen van wat make up. Dat spreekt elkaar dan toch wat tegen? (hoewel ik er ook niet echt op let, denk ik.. pas als het heel erg zichtbaar is, dan zie ik het)
Later is nu
dinsdag 25 april 2017 om 16:06

dinsdag 25 april 2017 om 16:16
dinsdag 25 april 2017 om 16:24
quote:2Italy2 schreef op 25 april 2017 @ 14:46: