Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
quote:Bloody_Mary schreef op 30 april 2017 @ 13:34:

Ik draag nooit make-up, op lippenstift na. Die draag ik wel altijd als ik de deur uitga. Mijn mannelijke vrienden vinden lippenstift trouwens maar niks. Vinden de meeste mannen dat? Ik vind een vrouw met wat lippenstift (zonder dat het gekke kleuren zijn) juist wel iets hebben xDDe meeste mannen die ik ken vinden lippenstift ook niks.
quote:Geraldine schreef op 30 april 2017 @ 13:29:

[...]

Ik ook...vind het allemaal heerlijk . En als ik naar de kapper ga lekker ontspannen en ik val bijna in slaap bij de wasbak als ze mijn haar wassen...

Dat heb ik inderdaad ook!

Bij mijn kapper krijg je altijd een gratis hoofdmassage. Heeeeeerlijk!
quote:minnimouse schreef op 30 april 2017 @ 13:43:

[...]

Dat heb ik inderdaad ook!

Bij mijn kapper krijg je altijd een gratis hoofdmassage. Heeeeeerlijk!Ik vind het prachtig . Heb een goede kapper. Lees dan ook tussendoor boekjes onder het genoot van een kopje koffie. Het is voor mij ook gewoon ontspanning. Leuke nick heb je trouwens. Ik hou van Walt Disney verhalen. Heb vroeger vaak de boekjes gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven