De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zondag 9 augustus 2009 om 21:12
zondag 9 augustus 2009 om 21:16
zondag 9 augustus 2009 om 21:21
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 augustus 2009 @ 21:12:
Hemera, klinkt heftig. En reuzedapper!
Q, niks non issue:)
Zwiep en Elle, als ik die foto zie dan hoef ik al niet meer eerlijk gezegd. Wat een enorme berg zoetheid zeg. Word al misselijk als ik er naar kijk.Geef die van jou dan maar aan mij! Hmmmmmmmmmm.
Hemera, klinkt heftig. En reuzedapper!
Q, niks non issue:)
Zwiep en Elle, als ik die foto zie dan hoef ik al niet meer eerlijk gezegd. Wat een enorme berg zoetheid zeg. Word al misselijk als ik er naar kijk.Geef die van jou dan maar aan mij! Hmmmmmmmmmm.
zondag 9 augustus 2009 om 21:41
Quirijn en Hemera, knuffel! Aan welke kant van de schaal je ook staat, het omgaan met eten zal lastig blijven denk ik. Ik voel me tegenwoordig al rot als ik normaal eet. Heb ik alleen ontbijt gehad en een stuk fruit en het gevoel vreselijk gesnaaid te hebben. Zou eten ooit normaal worden? Hier opgegroeid in een slanke (lees dunne) familie als enige met een normaal formaat. Dus ik was de dikste en werd zo behandeld. Als ik nu die foto's zie, mijn hemel wat was ik toen slank en mooi!
Zwieber, veel plezier op vakantie.
Frappucino ziet er lekker uit, maar ik weet vantevoren dat ik het niet wegkrijg. Ik ben meer van de hartig. Alleen tijdens de verkeerde week (en die is vandaag begonnen, zwel meteen op tot zappelinformaat) van de maand wil ik nog wel eens naar de chocola (extra extra puur) grijpen.
Iejoor, iedere bevalling is anders. De ene vreselijk, de ander een eitje (heb het beide ervaren). Laat het je niet weerhouden van het krijgen van kinderen als je die graag wilt. Knuffel!
Hier niet echt een beste dag. Weegschaal was niet leuk vanmorgen. Maar ongesteld en dus opgeblazen. Ik hoop dat de gyn snel iets kan doen.
Succes weer allemaal!
Zwieber, veel plezier op vakantie.
Frappucino ziet er lekker uit, maar ik weet vantevoren dat ik het niet wegkrijg. Ik ben meer van de hartig. Alleen tijdens de verkeerde week (en die is vandaag begonnen, zwel meteen op tot zappelinformaat) van de maand wil ik nog wel eens naar de chocola (extra extra puur) grijpen.
Iejoor, iedere bevalling is anders. De ene vreselijk, de ander een eitje (heb het beide ervaren). Laat het je niet weerhouden van het krijgen van kinderen als je die graag wilt. Knuffel!
Hier niet echt een beste dag. Weegschaal was niet leuk vanmorgen. Maar ongesteld en dus opgeblazen. Ik hoop dat de gyn snel iets kan doen.
Succes weer allemaal!
zondag 9 augustus 2009 om 21:49
Iejoor, klinkt heavy zeg.. het is gelukkig allemaal goed afgelopen. Ik hoop dat je de kleine snel kunt zien!
HCP, bedankt voor de knuffel! jij kunt er ook één gebruiken dus bij deze! Ik weet niet of eten voor ons ooit normaal gaat worden, maar ik heb goede hoop dat het met de tijd beter zal gaan.
Maeijken, anderhalve kilo in een dag is wel veel hoor.. moet je niet toevallig ongesteld worden ofzo (dat scheelt bij mij altijd 1 tot 2 kilo).
Peanut, succes morgen op de weegschaal! ik hoop dat ie lief voor je is! (wat ze trouwens alleen zijn als je ook lief voor jezelf bent geweest).
Heb trouwens gister een nieuwe fiets gekocht. Deze is het geworden:
Woensdag is hij binnen, dus dan kan ik lekker een eind gaan fietsen!!
HCP, bedankt voor de knuffel! jij kunt er ook één gebruiken dus bij deze! Ik weet niet of eten voor ons ooit normaal gaat worden, maar ik heb goede hoop dat het met de tijd beter zal gaan.
Maeijken, anderhalve kilo in een dag is wel veel hoor.. moet je niet toevallig ongesteld worden ofzo (dat scheelt bij mij altijd 1 tot 2 kilo).
Peanut, succes morgen op de weegschaal! ik hoop dat ie lief voor je is! (wat ze trouwens alleen zijn als je ook lief voor jezelf bent geweest).
Heb trouwens gister een nieuwe fiets gekocht. Deze is het geworden:
Woensdag is hij binnen, dus dan kan ik lekker een eind gaan fietsen!!
zondag 9 augustus 2009 om 21:51
zondag 9 augustus 2009 om 23:00
maandag 10 augustus 2009 om 00:30
Dat staat deze week in de viva toch? Ik heb het ook gelezen. Haha. Voor de volgende keer onthouden: het is een accessoires! Niet drinken, alleen bij je houden
Fijne vakantie Zwieber! Ik hoop dat je heel erg gaat genieten!
HPL: Hoe gaat het met je? Afgezien van je stress om je theorie?
Dat met die foto's van vroeger had ik laatst ook. Maar dan op video. Ik heb bedacht dat ik altijd dik ben geweest, maar op mijn 8,9,10 was ik gewoon een heel slank ding. Echt heel bizar om ineens er achter te komen dat je eigen gedachtes niet kloppen. :-S
Fijne vakantie Zwieber! Ik hoop dat je heel erg gaat genieten!
HPL: Hoe gaat het met je? Afgezien van je stress om je theorie?
Dat met die foto's van vroeger had ik laatst ook. Maar dan op video. Ik heb bedacht dat ik altijd dik ben geweest, maar op mijn 8,9,10 was ik gewoon een heel slank ding. Echt heel bizar om ineens er achter te komen dat je eigen gedachtes niet kloppen. :-S
maandag 10 augustus 2009 om 07:30
maandag 10 augustus 2009 om 08:26
Zwieber, fijne vakantie!
Q, wat een mooie fiets!
Nee geen ongesteldheid.. (al sinds nov 2007 niet meer) maar bij mij wisselt dit dus heel sterk want vanochtend woog ik weer 104,2
Ik moet ook eigenlijk niet elke dag op dat ding gaan staan
Q, wat een mooie fiets!
Nee geen ongesteldheid.. (al sinds nov 2007 niet meer) maar bij mij wisselt dit dus heel sterk want vanochtend woog ik weer 104,2
Ik moet ook eigenlijk niet elke dag op dat ding gaan staan
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
maandag 10 augustus 2009 om 09:16
Quirijn, mooie bike hoor! Hier ook sinds 2 weken een nieuwe fiets (Gazelle Montreux Lim.Edition 2009) en ben er helemaal happy mee. Fijn met een zware last (2 kinders en mezelf ) fietsen hier. We wonen in een heel mooi fietsgebied, ook met wat kleine heuvels, en da's dan weer een goede work-out
Ik probeer elke dag een uur of 2 te fietsen met de kids, onderweg een keertje stoppen om wat te drinken en wat fruit te eten. Geloof dat ze het wel leuk vinden.
@Elle, kom op vrouw, zie het onder ogen! Grijp alle motivatie bij elkaar en doe er iets mee!
@Peanut; wauw! Ga zo door!
@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he
Ik probeer elke dag een uur of 2 te fietsen met de kids, onderweg een keertje stoppen om wat te drinken en wat fruit te eten. Geloof dat ze het wel leuk vinden.
@Elle, kom op vrouw, zie het onder ogen! Grijp alle motivatie bij elkaar en doe er iets mee!
@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he
maandag 10 augustus 2009 om 09:19
quote:GezondopViva schreef op 10 augustus 2009 @ 09:16:
Quirijn, mooie bike hoor! Hier ook sinds 2 weken een nieuwe fiets (Gazelle Montreux Lim.Edition 2009) en ben er helemaal happy mee. Fijn met een zware last (2 kinders en mezelf ) fietsen hier. We wonen in een heel mooi fietsgebied, ook met wat kleine heuvels, en da's dan weer een goede work-out
@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he Wat grappig! Die fiets was toevallig mijn tweede optie.. het ging tussen deze en die jij nu hebt..
@HPL: succes alvast met blokken! En natuurlijk slagen he Wat grappig! Die fiets was toevallig mijn tweede optie.. het ging tussen deze en die jij nu hebt..