Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Jullie hebben hulp voor hem Livre? ik bedoel.. wordt er goed naar gekeken?
Jeetje wat een verhalen meiden! Veel sterkte iedereen die het nodig heeft.

Ik heb net gegeten, maar heb weer last van die spier. Ga zo denk ik in bad even.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
De psycholoog voelt zich niet capabel genoeg om hem te helpen, dus zij heeft hem nu in overleg met ons doorverwezen naar die kliniek. Het is wachten op een uitnodiging.
Ah vandaar dat je er naar vroeg.. helaas heb ik geen ervaringen bij jou in de buurt.. ik hoop dat jullie snel terecht kunnen maar weet ook dat er veelal lange wachtlijsten zijn..

Livre, ik hoop dat de uitnodiging snel komt. Het is balen als je weet dat er iets is, maar niet weet wat.

Hier zijn heel veel onderzoeken, testen en observaties geweest voor er een diagnose kwam. Ik vermoed ook weleens kopieergedrag bij het kersjein onderzoek. Maar hij vertoont ook veel trekken die de andere kersjes niet hebben. Het labeltje is handig in verband met de hulpverlening en geld. Voor het kind zegt het verder weinig, want de ene autist is de andere niet.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 18:34:HCP, sorry, maar ik geloof niet dat mijn kinderen daarvan zouden gaan eten. Die willen alles herkenbaar en apart op hun bord. Dat hebben die van mij ook heel lang gewild en gekregen. Maar gaandeweg ben ik toch gaan mixen en inmiddels eten ze het wel. Al heeft vooral de oudste nog het liefste dingen apart. Maar eten wat de pot schaft is eten wat de pot schaft.
Oh meisjes, ik heb totaal geen ervaring met kinderen, 'problemen' en hoge IQ's.

Ik wil wel even kwijt dat jullie, volgens mij, top moeders/mensen zijn.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik doe trouwens ook aan segregatie op mijn bord hoor! Er wordt niet gemengd!
Liev, is het iets dat er altijd al in enige inzat? Of is het nieuw?

Ik ga Mr N de kampioen 'we praten er niet over bokaal' geven.

Godsakke, blijkt dat hij al vanaf mei klachten had. Maar met de vorige operatie in gedachten durfde hij het niet aan.

En dat samen met het ontslag en de tegenvaller bij het beginnen van de eigen zaak, geen wonder dat ie zo stil en teruggetrokken was.

Hij heeft vanmiddag opeens praatjes voor 10, zo heb ik hem in geen maanden meegemaakt. Dus maar ff gevraagd hoe of wat. Nou, dat dus.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het zat er altijd al in, het belemmert hem alleen steeds meer. Al vanaf zijn 1 jaar zeg ik er ook wat over, maar dat is altijd weggewuifd met: mevrouw, u bent overbezorgd, er is niks aan de hand met dat kind.

Ja ja, en dan nu een psychologe met bijna 40 jaar ervaring die helemaal schrikt van hem. Heb ik toch altijd gelijk gehad.
Tuurlijk heb jij gelijk gehad, de meeste moeders zíen dat toch?
Eens met Nik, we hebben hier alleen maar topmoeders!

Liev, dikke knuf voor jou!
'Was een heftige zomer he HPL'

'Ja lieverd'

'Je hebt je zorgen gemaakt he?'

'Ja nogal. je had ook eerder kunnen zeggen dat je weer last had, dan wist ik in ieder geval dat het niet aan mij lag'

'Ja'

stilte

'Sorry'

Ja, maar voordat je een 'deskundige' hebt die het ook gelooft, ben je jaren verder. Hij wordt in oktober 15, wie weet hoe goed het met hem zou gaan als hij eerder hulp had gekregen.

Tuurlijk had ik gelijk, met mijn moederinstinct is niets mis. Alleen heb ik daar nu zo weinig aan.
Tja beter laat dan nooit is ook zo'n niks antwoord natuurlijk.

Je hebt het in ieder geval wél voor elkaar nu toch?
HotPip, gelukkig komt het er nu uit bij Mr. N.... Beter te laat dan nooit! En kan me heel goed voorstellen dat hij zo in de rats heeft gezeten de laatste tijd met alles wat er gebeurt is... geef hem maar een kus van mij (hij kent mij wel niet maar troostende zaken kunnen nu vast helpen...)
Da's waar. Maar ik had het hem wel 10 jaar eerder gegund. Het blijft oneerlijk, niet voor mij maar voor mijn Boekje.
hmmm, mijn beter laat dan nooit staat uiteraard in een heel andere context als dat jij hem net schreef voor livre uiteraard.. Staat alleen zo raar recht onder elkaar...
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 19:52:

Da's waar. Maar ik had het hem wel 10 jaar eerder gegund. Het blijft oneerlijk, niet voor mij maar voor mijn Boekje.

Ja klopt.

Iejoor, ik ben er wel blij mee. We hebben wel een aardige crisis gehad hier in Villa Kakelbont.

Natuurlijk hebben we meer nare periodes achter de rug, maar dan zat het tussen ons altijd wel goed. En nu was hij stil, raakte me niet aan (ja logisch natuurlijk, dat ging pijn doen, maar dat weet ik ook nog maar een paar weken)

Nu alles achter de rug is, bloeit ie op, gelukkig.
De sfeer is opeens heel anders hier gelukkig.
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 19:45:

mevrouw, u bent overbezorgd, er is niks aan de hand met dat kind.

Heb ik het afgelopen jaar ook meer dan eens gehoord, tenminste, dat ik overbezorgd ben, niet dat er met zoon niks aan de hand is. Grrrrrrrrrrr, kan het niet meer horen.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
HPL,

Wat fijn dat jullie gesprek een positieve sfeer heeft gebracht zeg!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 20:04:

HPL,

Wat fijn dat jullie gesprek een positieve sfeer heeft gebracht zeg!Even off-topic. Heb jij er bezwaar tegen in groningen doortje en wen te ontmoeten?
IBI, dat gesprek duurde nog geen 5 minuten
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 20:09:

IBI, dat gesprek duurde nog geen 5 minuten De belangrijkste dingen worden toch gezegd met geen of weinig woorden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven