Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:06:

[...]

Haha dat geloof ik wel HPL. Zodra er hier iemand over hubbies en klussen begint dan vermoed ik zomaar dat jij (en nog een paar anderen) wel even duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is.

Ik snap uberhaupt niet waarom mensen het beestje niet gewoon bij de naam noemen en het over klussen en babydancen etc hebben.
Thnx solo, heb me maar weer aangemeld, kijken of het nu lukt
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Niet moeilijk doen dames. Als IBI zwanger wordt, worden we dan allemaal.

Hoppa. Probleem opgelost.
Nou Hemera, allemaal????
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 21:08:

[...]

Echt waar? Oooooooooooooh leuk leuk! Ik heb wel een heel strict foliumzuurregime hoor! Verder zijn we heel nuchter en gezellig en is het het enige topic waar mensen meeschrijven die niet zwanger zijn of willen worden (dat ben ik dus en So en PODE en nog een paar losse bezoekers). Welkom alvast! Wanneer ga je van start?

4/5 maanden geleden

Oh dat voelt heel raar om op te schrijven. Nu maar hopen dat er geen bekenden meelezen.
owke nou moet iemand mij toch eens gaan uitleggen wat babydancen is..
Ja, Gezellig joh.
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:11:

[...]

4/5 maanden geleden

Oh dat voelt heel raar om op te schrijven. Nu maar hopen dat er geen bekenden meelezen.Wat spannend!!!
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:11:

owke nou moet iemand mij toch eens gaan uitleggen wat babydancen is..Babydancen= klussen, zwanger proberen te worden, neuken voor een beeb, sexen voor een baby etc :-)
Niet moeilijk gaan doen nu hoor, HPL. Jij wilt toch ook met IBI blijven schrijven?
Geweldig voorstel Hemera! Dus jullie weten wat jullie te wachten komt te staan!

Hoewel Q nu natuurlijk wel een voorsprong heeft he!

En ik reken er idd op dat zoveel mogelijk van jullie mij op het rechte pad houden wbt het praten over "klussen" (heb je een hamer?) of een "beeb"

Ook als het niet op dit topic gebeurd!!!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:10:

Nou Hemera, allemaal????Ja helaas allemaal. Beetje solidair zijn hoor.
Jawel, maar als ik aar zwanger voor moet worden dan moet ik passen
aha.. wat een malle termen..
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:11:

[...]

4/5 maanden geleden

Oh dat voelt heel raar om op te schrijven. Nu maar hopen dat er geen bekenden meelezen.Joh? Wat leuk zeg! Zou het eens leuk zijn als we echt samen zwanger zouden zijn!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Tsss. Een beetje teambuilding. Gezellig samen zwanger worden. En dan meteen al passen. Tsss.
Zeg, hoe sla ik daar die favo smiley's op?

Ik wil deze als hantekening om mezelf te herinneren dat ik echt nog een keer m'n rijbewijs ga halen
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:13:

aha.. wat een malle termen..Idioot he. Net zoals een wondertje, je NOD en meer van dat soort ridicule termen. Die heb je op babybrabbel ook, heb daar niet voor niks een ban
quote:Hemera schreef op 25 augustus 2009 @ 21:14:

Tsss. Een beetje teambuilding. Gezellig samen zwanger worden. En dan meteen al passen. Tsss.

Ik ben altijd al een beetje recalcitrant geweest

quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:13:

Jawel, maar als ik aar zwanger voor moet worden dan moet ik passen Vooruit dan blijf ik illegaal hier mee schrijven. Denk namelijk ook niet dat jojo of Q zwanger willen worden.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 21:14:

[...]

Joh? Wat leuk zeg! Zou het eens leuk zijn als we echt samen zwanger zouden zijn!

Oh, ben jij ook al begonnen dan?

Jos: spannend! Ben je dan wel al braaf aan de foliumzuur?
Mag ik gewoon solidair aan zijlijn blijven staan?

pff ik vind het al erg als een man en vrouw zeggen: we zijn zwanger.. hoezo WE denk ik dan..
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:14:

Zeg, hoe sla ik daar die favo smiley's op?

Ik wil deze [afbeelding] als hantekening om mezelf te herinneren dat ik echt nog een keer m'n rijbewijs ga halen

Op dat hartje klikken dat rechtsonder in het vakje staat. Je opgeslagen smileys komen dan bovenaan de pagina te staan.

Ik was gisteren lekker bezig om leuke smileys op te slaan, blijkt dat je er 'maar' 32 als favoriet kunt hebben.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 21:15:

[...]

Vooruit dan blijf ik illegaal hier mee schrijven. Denk namelijk ook niet dat jojo of Q zwanger willen worden. Halllllllloooooooooooooooo, ik zit er zéker niet op te wachten zwanger te worden. Waarschijnlijk net zo erg niet als Jojo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven