Lijf & Lijn alle pijlers

De stofwisselingskuur. Ervaringen?

03-11-2016 13:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi medeforummers. Een tijdje geleden ben ik op een informatieavond geweest van de stofwisselingskuur met supplementen van Life Plus. Het klonk allemaal erg goed hoewel de eerste 3 weken moeilijk zijn. De bedoeling is dat je eerst 3 weken ontgift, daarna stabiliseert en daarna kijken wat nu wel en niet goed voor je is. Ik overweeg om het te gaan doen. Vooral ook omdat het geen crashdieet is en je ook niet de rest van je leven aan de smerige shakes en pillen zit zoals bijvoorbeeld bij Herbal Life. Met de supplementen kun je namelijk stoppen na afloop van de kuur. Tijdens de kuur is je brein min of meer gereset zodat je uit jezelf al veel minder behoefte hebt aan vette hap en andere ongezonde dingen.



Heeft iemand hier ervaringen met deze kuur? Ik hoef geen opmerkingen over dat het oplichting is en ik weet dat het volgens een piramidesysteem werkt (waar ik overigens niet aan ga meedoen want ik wil dit voor mezelf doen). Ik zou graag alleen ervaringen, goed of slecht willen zien. Of berichten van mensen die het ook overwegen zodat we erover kunnen praten hier.



Alvast bedankt voor jullie reacties.
quote:Manonna schreef op 03 november 2016 @ 21:02:

[...]





Koolhydraatarm is iets anders dan koolhydraatloos en over veel eiwitten heb ik het nooit gehad. Ik wil gewoon graag een goede balans vinden in wat ik eet en mijn doel is afvallen en mijn lichaam gezonder krijgen zodat ik meer energie krijg.als je minder koolhydraten eet zal je toch of meer vet of meer eiwit gaan eten. De andere optie is niets eten. Teveel vet is niet goed en veel eiwit evenmin.
Alle reacties Link kopieren
Daarom wil ik er ook een balans in vinden.
En manonna, al besloten hoe je het aan gaat pakken? Ik ben het ook meer dan zat, 6kilo aangekomen nu in 50dagen. Toen ben ik gestopt met roken. Ik blijf maar aankomen en teveel snaaien.. Wil even een goede start maken nu om de knop om te krijgen. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf de kuur gedaan in Februari 2017 en ben heel erg tevreden. Ik ben 10 kilo afgevallen en dit is er nu nog steeds vanaf. Je eet normale voeding, wel minder maar dat hoort bij afvallen. De supplementen die je erbij slikt zorgen ervoor dat je alle vitaminen en mineralen binnen krijgt. Ik heb sinds het slikken hiervan meer energie, een betere huid, ik slaap beter en ook minder hongergevoel.
Waar ik vooral blij mee ben is dat ik van mijn suikerverslaving af ben gekomen. Mijn lichaam had echt hulp nodig bij ontgiften na jaren van slechte voeding. Ja, je lichaam doet dit ook zelf, maar een duwtje in de rug met natuurlijke producten geeft beter resultaat.
Vandaag weer begonnen aan een 2e keer stofwisselingskuur om nog meer af te vallen.
Vooral het begin is wennen, maar zodra je meer energie krijgt merk je dat het steeds makkelijker gaat.
In het begin had ik weleens hoofdpijn doordat ik geen suiker meer at (afkicken!), maar door veel water te drinken laat je de gifstoffen uit je lichaam verdwijnen.

Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Lou20587 schreef:
31-10-2017 15:28
verwijderd verkooppraatje

Succes!!!
.
En daarvoor meld je je specifiek aan?
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-01-2018 10:26
Reden: spam
99.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven