Lijf & Lijn alle pijlers

dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben....

31-03-2009 23:06 793 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bezig met een lijst. Een lijst van de dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben. Gewoon om me wat meer bewust te worden van de veranderingen die ik iedere dag zie. Ik hoop dat de lijst me de motivatie geeft om door te gaan tot ik mijn streefgewicht heb bereikt (wat me ook zeker gaat lukken!). Daarnaast hoop ik dat de lijst me gaat helpen om de kilo's er daadwerkelijk af te houden.



Op de lijst staan allerlei verschillende dingen. Ik wil er graag iedere dag één gaan posten, en zou het leuk vinden als er meer mensen mee willen doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
charlar2: wat leuk! (heb zaterdag weer in een top gesport ipv een shirt met mouwen.. is zo heerlijk luchtig voor je lijf!) en ik zou zeker voor de bikini gaan! weg met dat badpak!



en dan één voor mn lijstje..



... dat iemand in de ici-paris me zaterdag complimenteerde met mn mooie huid, zonder dat ik foundation op had (jeetje,, wat heb jij een egale huid.. en dat zonder foundation!)



klinkt een beetje als een non iets.. maar was voor mij zo geweldig, na jaren van plekjes, pukkels, schraalheid, vetheid en verdere algehele huid malaise heeft iemand gewoon uit zichzelf tegen me gezegd dat ik zo'n mooie huid heb!
Alle reacties Link kopieren Quote
... dat ik weer mijn bikinlijn kan scheren, zonder dat mijn buik in de weg zit....
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik veel vrolijker ben!
* dat mijn proporties beter zijn

* dat je mijn sleutelbeenderen kunt zien

* dat ik nu meer spiermassa heb en daardoor mijn figuur mooier vind en mensen me soms vragen of ik af ben gevallen

* mijn broeken en kleding super zit

* ik dit gewicht al 4 jaar hou zonder problemen

* ik me kiplekker voel en normale maten kan dragen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik me erop verheugde dat ik vanmorgen weer op de weegschaal mocht staan
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik geen rolletjes meer op mn rug heb!! ben weer lekker glad!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik er vanmorgen van baalde dat ik niet op de fiets naar het werk ging. Terwijl ik een paar weken geleden echt niet had gedacht dat ik 's ochtends vroeg en aan het einde van de werkdag 20km zou fietsen! Oeh bah, zweet
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik geen worst armen meer heb!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik het heerlijk vind om te sporten.

Het is geen probleem om op mijn vrije dag om half 8 in het zwembad te liggen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt gelijk Nik! sporten is heerlijk! (ik baal ervan dat vandaag de sportschool dicht is, en ik dus niet naar zumba kan)



Dat ik kan genieten van spierpijn! (nieuwe oefeningen bij bodypump.. das altijd weer behoorlijk wennen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat mijn hoofd lekker leeg raakt van al dat gesport.. en dat me dat zo veel goed doet..
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat mijn bovenbenen niet meer tegen elkaar schuren..
Alle reacties Link kopieren Quote
dat mijn lijf zo lekker sterk aan het worden is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik veel minder haaruitval heb! (mn oude vertrouwde dikke bos is weer terug!)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Quirijn schreef op 02 mei 2009 @ 12:48:

Dat mijn bovenbenen niet meer tegen elkaar schuren..Meen je dat? Ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit vanaf kom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik laatst liep te sjouwen met een 10-kilo zak kattenvoer en mij ineens vol opluchting besef dat ik dit zware gewicht uit mijn eigen lichaam al kwijt ben. Ik liep daarna zelfs nog wat lichter verder ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik niet meer de nooszaak heb mezelf de hele tijd met andere te vergelijken (ben ik zo dik als haar?, nee niet zo dik als die daar toch? pffff om gek van te worden)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest even lachen om jullie kleedkamer perikelen. Ik ging bikinishoppen zondag en m'n nichtje hielp me zoeken naar de juiste maat.



"Welke maat heb je nodig?"

"Hmmm 40, misschien 42"

"38 dus"



Ik kan m'n eigen maat zó goed inschatten ;) Uiteindelijk ging ik inderdaad naar buiten met maat 38 en een topje maat 38C (wat ooit 44F was...)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik me vandaag heb ingeschreven voor de 20km van Parijs in oktober en dat ik er gewoon haast in geloof dat de trainingen me voor die tijd helemaal naar dat niveau gaan brengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat een collega laatst tegen me zei: "meid, je hebt écht een nieuwe broek nodig, deze flubbert gewoon om je billen!"



Dat ik vandaag dus 4 nieuwe broeken heb gekocht, maat 42 is definitief verbannen en heeft plaatsgemaakt voor 38.



Dat ik mijn nieuwe lijf als een enorm fijn, mooi en groot cadeau ervaar, terwijl ik het tocht zélf heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
wat goed Charlar!!! lekker he.. om kleding uit je kast te kunnen gooien! heb ik een paar weken geleden ook gedaan met maat 44..



Ingmagh, wat onwijs stoer dat je je hebt ingeschreven.. echt zo goed! ik ben ook behoorlijk aan het hardlopen geslagen, de eerste 5 km run heb ik gehad, ik doe er deze maand nog één.. en dan ga ik opbouwen (eerst maar naar de 10)..



Oceana, heeeeel herkenbaar wat je schrijft.. zo dacht ik trouwens ook dat ik twee jaar geleden (toen ik nog 'gewoon' was) dat ik maat 42 had ofzo.. haal ik een paar weken geleden die kleding uit de berging.. is het allemaal 38/40.. hoezo verkeerd beeld van mezelf??? daar moet ik deze keer ook echt aan gaan werken..
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik niet meer van die enorme tieten heb.. die me zo in de weg zitten..
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn tieten zijn door de jo-jo-jaren heen altijd groot geweest, kan nog steeds de bh's van vóór het afvallen en weer aankomen aan. Ze passen ook wel bij me geloof ik.



Dat ik weer durf te hopen dat ik mijn jurkje maar 40 aan kan (strepless, gala, kort...).
Alle reacties Link kopieren Quote
ze zijn ook nog wel groot hoor! maar niet meer zo huge als ze waren zeg maar.. (die van mij passen ook goed bij me.. en ik heb weer omvang mt 75 dus de cup is wel groot, maar de omvang niet zo erg..)



klinkt als een supermooi (en sexy!) jurkje!.. ik ga deze maand ook een mooi jurkje aanschaffen.. zit bijna aan de -25 kilo en dat heb ik wel verdiend vind ik zelf!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik straal!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven