Lijf & Lijn alle pijlers

dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben....

31-03-2009 23:06 793 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bezig met een lijst. Een lijst van de dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben. Gewoon om me wat meer bewust te worden van de veranderingen die ik iedere dag zie. Ik hoop dat de lijst me de motivatie geeft om door te gaan tot ik mijn streefgewicht heb bereikt (wat me ook zeker gaat lukken!). Daarnaast hoop ik dat de lijst me gaat helpen om de kilo's er daadwerkelijk af te houden.



Op de lijst staan allerlei verschillende dingen. Ik wil er graag iedere dag één gaan posten, en zou het leuk vinden als er meer mensen mee willen doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hellofifi, fijn dat dit topic motiverend werkt!



Tip; ga meeschrijven op een goedlopend topic hier op de L-pijler. Er zijn er genoeg! Bij ons op het 100+ topic ben je sowieso van harte welkom, ook als je geen 100+ kilo weegt

Ik heb heel veel steun aan de meiden daar!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
helaas hoor ik wel bij die groep
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou meid, dan kom je toch gezellig bij ons posten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoor hellofifi, kom maar kletsen daar, en steun vind je daar ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik op het bureau van mijn collega durf te staan om slingers voor zijn verjaardag op te hangen en niet bang hoef te zijn dat ik er doorheen zak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slingers dus ook een beetje voor jou Charlar? Van hoever ben jij gekomen?
Alle reacties Link kopieren Quote
@Ingmagh: Van 76 naar 61 bij een lengte van 1.65m.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat een goede vriendin net aan mij vroeg, " Ben je af gevallen? "

Oftewel, dat je complimentjes krijgt!

En of ik ben afgevallen zie ik morgen pas op de weegschaal.



Charlar, da's een mooi gewicht bij je lengte!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik weer veel meer aandacht besteed aan m'n uiterlijk.. om de dag benen&oksels scheren, iedere dag make up, 's avonds niet meer in de joggingbroek, leuke rokjes aan, iedere dag zorgvuldig een outfit bij elkaar zoeken, hippe sportkleding, mooie schoenen, draag meer sieraden, scrubben, nagels lakken.. man man man wat heb ik het iedere dag druk met mezelf! heerlijk!
Even een aanmoediging vanaf de zijlijn.

Heb er veel (veeel!) respect voor hoe goed jullie bezig zijn.

Ga zo door, ik word blij als ik jullie berichten zo lees.



Liefs, Zoete
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik voor het eerst in 5 jaar weer naar de sauna ben geweest.



@Quirijn: Heel herkenbaar die metarmofose! Na jaren lang mijn nagels afgebeten te hebben, zie ze er nu (met een French Manicure) weer uit om door een ringetje te halen! en mijn bikinilijn is nog nooit zó glad geweest :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Zoete schreef op 21 april 2009 @ 11:43:

Even een aanmoediging vanaf de zijlijn.

Heb er veel (veeel!) respect voor hoe goed jullie bezig zijn.

Ga zo door, ik word blij als ik jullie berichten zo lees.



Liefs, ZoeteDankjewel!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een goede motivatie hier! Ik ben zelf bijna 6 kilo afgevallen, maar ik wil er nog 20 vanaf. Heb dus nog wel even te gaan, helaaaas. Maar ik blijf dit topic in de gaten houden, vooral als ik een dipje heb.



Wat mij fijn lijkt als ik ben afgevallen, is:

- dat ik kan shoppen in gewone kledingwinkels ipv speuren naar hippe kledingstukken in grote-maten-winkels

.- dat ik me fitter zal voelen.

- dat het ene charmante jurkje zal me nóg beter staan.

- dat mijn diverse rollen en flubbers me niet meer in de weg zullen zitten, letterlijk en figuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh, dat mijn vriend naar me kijkt zoals naar Ziva in die aflevering van NCIS. Niet dat hij me nu niks vindt, maar ik verbeeld me natuurlijk ook dat ik er niet uitzie met al die rollen en flubbers (dank viada ) Moet je zien:



(hij zegt trouwens ook dat als ik straks 70 kg weeg (die deadline heb ik mezelf gesteld en is nog 25 kg weg... Maar dan heb ik wel een BMI van 22,5) dat ik die jurk krijg. Denk niet dat 't ding de slaapkamer uitkomt, maar toch
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, sorry



Heel sexy, die jurk!
Alle reacties Link kopieren Quote
supersexy!



nog één voor de lijst..



...dat mijn man me weer een 'zandlopertje' begint te vinden!!
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik me niet meer zo vreselijk 'anders' voel dan de mensen om me heen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik niet meer per se kijk naar de vrouwen die graatmager zijn zo van "waarom zie ik niet er zo uit" maar dat ik tegenwoordig ook naar vrouwen kan kijken die net zo vol zijn als ik of zelfs nog voller en denk "straks is dat voor mij een gepasseerd station".

Dat klinkt heel onaardig, maar ik keek altijd naar hen als "bondgenoten", zo van: als er zoveel vrouwen een maatje meer hebben, maakt het voor mij niet echt uit, val ik toch niet op. En nu hoop ik dat ik straks naar ze kijk met de gedachte dat het voor hun ontzettend moeilijk is om de knop om te zetten, om het anders te doen. Het gaat niet alleen om eten, maar om de hier al genoemde balans. Misschien bedoel ik wel dat ik straks met een beetje weemoed terug zal denken. Althans, dat hoop ik dan
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik tijdens de Zumbales ongegeneerd sta te schuden met m'n kont en m'n tieten zonder me ook maar 1 moment druk te maken over hoe ik er uitzie
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik hoor iedereen over zumba. Ik dacht eerst dat het het stomme spelletje op de computer was, maar daar schud je niet bij met je billen en tieten

Om het niet te offtopic te laten gaan, zal ik zelf even googlen trouwens
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik niet meer bij de dikkerds hoor.

Dat ik dat ooit heus nog wel een keer écht ga voelen (want in mijn beleving heb ik soms nog steeds maat 46, zo idioot)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
hahah HPL, heb jij dat ook, dat je voor de zekerheid alsnog twee stuks meeneemt naar de kleedkamer? Bijvoorbeeld maat 44 en voor de zekerheid ook maat 46? Of een M én een L? Mijn vriend vindt het verschrikkelijk. "En dan ga je zeker ook nog eerst die grote passen?" vraagt hij dan altijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
heel herkenbaar.. ik denk bij alles in de winkel dat ik het niet pas (en dan doe ik het aan en is het te groot.. gekke ik)



...dat ik gister voor het eerst in tank-top heb durven sporten (een supercoole.. wat voelde ik me goed!)
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik echt uit zie naar mooi weer.. in plaats van dat ik me veeeeeel te warm kleed (om alles te verhullen) en een zonne-hekel heb..
Alle reacties Link kopieren Quote
Quirijn: We hebben veel gemeen, zo te lezen. Afgelopen week heb ik ook mijn eerste tank-top gekocht, maandag voor het eerst aan, ik ben benieuwd!



Ik heb ook er veel zin in die hele lange hete zomer, ik srtuin al weken lang de winkels af naar dat ultieme zomerse jurkje, maar dan moet het toch wel eerst 25 graden zijn.



Aanstaande donderdag ga ik weer eens zwemmen, mijn oubollige corrigerende badpak zal ik eens omruilen tegen een nieuwe bikini.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven