Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen drinkvoeding

20-07-2017 20:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen! Vandaag ben ik voor het eerst bij in mijn leven bij een diëtiste geweest ivm mijn ondergewicht na ziekte. Het is voor mij altijd al een probleem geweest om op hetzelfde gewicht te blijven, laat staan om aan te komen. De diëtiste heeft mij geadviseerd drinkvoeding te gaan gebruiken en dit zal morgen wel bezorgd worden zodat ik hiermee kan starten. Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die er ervaringen mee hebben en wat jullie hier zoal over kunnen vertellen. Tips zijn welkom!

Groetjes van mij! :applause:

PS: Ik ben nieuw op het forum. Zitten hier überhaupt mannen? :hihi:
Hallo,

Vanwege mijn progressieve ziekte gebruik ik ookal 10jaar drinkvoeding, naar mijn idee is maar één smaak goed te doen.
Maar probeer vooral veel uit, wat het beste bij jou past. Soms hebben ze ook soort van kwark toetjes die aan jouw dieet-eisen voldoen. Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan welke machtiging je hebt bij welke verzekering.

het is niet persé lekker.
De een vindt warm drinken het lekkerste de ander heel koud, zoveel smaken
/mensen zoveel verschillende manieren.
Succes! Hopelijk kom je gauw weer wat aan en voel je je daardoor energieker. Groetjes Trosjechaos
Ik vond het erg vies
Ik vind het ook vies, ijsjes van maken scheelt bij mij. En de dessertjes en smoothies zijn iets beter dan de drankjes. Maar weet niet of dat bij jou een optie is.
Succes, het werkt wel
Zelf geen ervaring mee, maar ik ken iemand die 'Bouwsteentjes' eet: een soort gebakjes met hoogwaardige voedingsstoffen speciaal voor mensen die ondervoed zijn. Er zijn ook een soort yoghurt toetjes en het schijnt best smakelijk te zijn.
Mijn zoon kreeg Nutridrinks (van Nutricia dus). Hij vond ze prima te doen, mits ijs- en ijs koud, dan leken het net milkshakes. En hij kwam er van aan als een tiet. Wel naast zijn normale eten dus, trouwens.
N.utridrink chocolade is te doen,
Aardbeien en vanille is niet lekker, f.reshubin is meer een yoghurtdrink Iets frisser maar ook zuurder,
In de bouwsteentjes vind ik te veel suikers zitten, gezond aankomen kan je denk ik beter met drinkvoeding,
Ik heb ervaring met nutridrink, het werkte bij mij erg goed en ik vond het lekker.
Mijn voorkeur ging uit naar aarbei. Alleen van de week had ik banaan en die vond ik ook best goed te doen.
Ik drink momenteel de 2cal ensure in de smaak framboos, die vind ik redelijk te doen. Ook protino citroen-vanille is wel oke maar die moet wel heel koud zijn.

Ik heb er verder overigens geen problemen mee, vind het wel fijn.
Natte tosti..
Ik vond de bananensmaak van nutridrink heerlijk! Bijna jammer dat ik het niet meer nodig heb. :proud: Vooral ijskoud vond ik het net een milkshake.
Ik heb net een proefpakket thuis gehad en de fresubin multivrucht vind ik ook heel lekker. Net pina colada! :proud:
Natte tosti..
Ik heb een proefpakket van fresubin, delical en nutridrink ontvangen. Ik vind de Nutridrink toch veruit de lekkerste! (vanille, aardbei en mokka)

Maar ik vind het ook wel erg lekker :D dus inderdaad geen straf van mijn kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven