Ervaringen drinkvoeding
donderdag 20 juli 2017 om 20:46
Hallo mensen! Vandaag ben ik voor het eerst bij in mijn leven bij een diëtiste geweest ivm mijn ondergewicht na ziekte. Het is voor mij altijd al een probleem geweest om op hetzelfde gewicht te blijven, laat staan om aan te komen. De diëtiste heeft mij geadviseerd drinkvoeding te gaan gebruiken en dit zal morgen wel bezorgd worden zodat ik hiermee kan starten. Ik ben erg benieuwd of hier mensen zijn die er ervaringen mee hebben en wat jullie hier zoal over kunnen vertellen. Tips zijn welkom!
Groetjes van mij!
PS: Ik ben nieuw op het forum. Zitten hier überhaupt mannen?
Groetjes van mij!

PS: Ik ben nieuw op het forum. Zitten hier überhaupt mannen?

donderdag 20 juli 2017 om 20:52
Hallo,
Vanwege mijn progressieve ziekte gebruik ik ookal 10jaar drinkvoeding, naar mijn idee is maar één smaak goed te doen.
Maar probeer vooral veel uit, wat het beste bij jou past. Soms hebben ze ook soort van kwark toetjes die aan jouw dieet-eisen voldoen. Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan welke machtiging je hebt bij welke verzekering.
het is niet persé lekker.
De een vindt warm drinken het lekkerste de ander heel koud, zoveel smaken
/mensen zoveel verschillende manieren.
Succes! Hopelijk kom je gauw weer wat aan en voel je je daardoor energieker. Groetjes Trosjechaos
Vanwege mijn progressieve ziekte gebruik ik ookal 10jaar drinkvoeding, naar mijn idee is maar één smaak goed te doen.
Maar probeer vooral veel uit, wat het beste bij jou past. Soms hebben ze ook soort van kwark toetjes die aan jouw dieet-eisen voldoen. Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan welke machtiging je hebt bij welke verzekering.
het is niet persé lekker.
De een vindt warm drinken het lekkerste de ander heel koud, zoveel smaken
/mensen zoveel verschillende manieren.
Succes! Hopelijk kom je gauw weer wat aan en voel je je daardoor energieker. Groetjes Trosjechaos

donderdag 20 juli 2017 om 21:24