Lijf & Lijn alle pijlers

fat burner

10-09-2013 14:07 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

omdat ik al jaren met lichte overgewicht kamp dacht ik

om een fat burner te gaan gebruiken.

Heeft iemand ervaring mee?

thx
Geen ervaring mee, maar 't schijnt echt enorme rotzooi te zijn. Niet aan beginnen
ok,dus het is mss niet waar dat die ene hoe heet ze ook al weer zoveel kilos daardoor afgevallen was..
de dochter van Hazes bedoelde ik..
Dat zou best waar kunnen zijn, maar dat zij er zoveel mee afgevallen is wil niet zeggen dat het een goed idee is
Gewoon gezond eten en sporten is zeker geen optie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik gooi hem er maar weer in hoor: denk je niet, dat als het op miraculeuze wijze vet zou verbranden, diëtisten en plastisch chirurgen geen baan meer zouden hebben/liposucties zouden uitvoeren?
ik eet niet zo veel,meestal wel gezond,maar heb geen zin om te sporten...
quote:Summerdance schreef op 10 september 2013 @ 14:17:

Gewoon gezond eten en sporten is zeker geen optie?Jij bent ook echt vreselijk ouderwets altijd he
Wat dacht je ervan om gewoon gezond te gaan eten?
Als je er goed wat van inneemt hoef je over een poosje nooit meer aan de lijn te doen.
quote:BAMmetjebamie schreef op 10 september 2013 @ 14:21:

[...]

Jij bent ook echt vreselijk ouderwets altijd he

En vandaag ook keihard bevestigd!

IK ben oud...ik moet aan de bril
quote:cocoroco schreef op 10 september 2013 @ 14:20:

ik eet niet zo veel,meestal wel gezond,maar heb geen zin om te sporten...

Oh, ik heb ook wel eens geen zin om te werken, de was te doen, stof te zuigen, de ramen te zemen, weer die kloterige supermarkt in....doe ik ook gewoon

Ik vind geen zin hebben altijd zo'n kleuter argument eigenlijk.
Ik geloof best dat dit een goede ondersteuning kan zijn, maar zulke goedjes zorgen er meestal niet voor dat je flink afvalt.

Het is de combinatie van sporten en eten die maakt dat je afvalt.

Dus ga toch eens kijken naar je eetpatroon ''best wel gezond" komt op mij over alsof er nog wel wat winst te behalen valt
Oh en de sportdiscussie ga ik niet aan, je zult wel moeten, alleen moet je zelf daar de motivatie voor vinden!
quote:cocoroco schreef op 10 september 2013 @ 14:20:

ik eet niet zo veel,meestal wel gezond,maar heb geen zin om te sporten... Als je niet zoveel eet en meestal gezond, hoe kan je dan overgewicht hebben? Hoe lang/zwaar ben je eigenlijk?
Nou, een hier een voorstander van fatburners als tegenhanger in dit topic

Kijk als je een paar kilo kwijt wilt zul je sowieso goed op je voeding moeten letten en er ook bij moeten bewegen. Dat laatste kan ook in de vorm van meer fietsen naar je werk of de supermarkt, keer gaan wandelen savonds, etc. Als je er dan fatburners bij gebruikt, ga je hier zeker wel voordeel van merken want je wordt sneller strak. Let wel: dat geldt alleen voor stevige burners, groene-thee-extract middeltjes (om even een voorbeeld te noemen) doen helemaal niets. En een groot nadeel van die 'stevige' middelen, is dat je er flink wat van merkt lichamelijk en dat is niet altijd prettig. Ik noem een heel snel verhoogde hartslag, snel zweten, eigenlijk voel je je alsof je keihard aan het sporten bent maar dan zonder lichaamsbeweging. Is dus niet heel gezond nee, maar goed dat is overgewicht ook niet. En het is ook niet de bedoeling dat je die burners maanden achtereen slikt!

Ik kan je wel een paar goede burners aanraden, maar weet niet of ik hier namen en sites mag noemen?
quote:apppie schreef op 10 september 2013 @ 14:39:

Ik kan je wel een paar goede burners aanraden, maar weet niet of ik hier namen en sites mag noemen?Nee, dat mag niet
quote:Summerdance schreef op 10 september 2013 @ 14:43:

[...]

Nee, dat mag nietOk! Nou als TS namen wil weten, kan ze mij een privé bericht sturen
Of zorg dat je buikgriep krijgt, ben op die manier 5 kilo kwijtgeraakt, en ze zijn nog steeds weg.
Wel ja, ga het nog aanprijzen ook. Die pillen helpen je stofwisseling om zeep, maar we doen er alles aan om slank te zijn, om volgend jaar weer 3x zoveel te wegen. Gezond eten, makkelijker kan het niet. Maar als je niet wilt... Tja.
quote:kettle schreef op 10 september 2013 @ 14:25:

Als je er goed wat van inneemt hoef je over een poosje nooit meer aan de lijn te doen.Dan lig je er in ieder geval mooi slank bij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Apppie 'fatburners zijn niet gezond maar overgewicht ook niet'

Nou, TO heeft het over een beetje overgewicht, dat is een stuk minder ongezond dan fatburners. En als je na de fatburners weer aankomt, is dat waarschijnlijk meer en nóg ongezonder

Zeker met een beetje overgewicht is het aanpassen van je manier van leven, wat meer bewegen, opletten wat je eet, al een gezondheidswinst. Misschien niet direct de zichtbare winst uiterlijk, die je zou wensen, maar waarom wil je slank zijn? Voor de mooi? Of voor gezond. En als het voor gezond is, waarom dan naar ongezonde middelen grijpen? En als het voor de mooi is, ben je liever mooi en ongezond dan iets minder mooi maar wel gezonder? En waarom? Hoelang wil je nog met dat mooie/minder mooie lichaam doen? Op een zo prettig mogelijke manier, zonder problemen als verplichte medicijnen voor je gezondheid.
Later is nu
quote:Summerdance schreef op 10 september 2013 @ 14:29:

[...]

Oh, ik heb ook wel eens geen zin om te werken, de was te doen, stof te zuigen, de ramen te zemen, weer die kloterige supermarkt in....doe ik ook gewoon

Ik vind geen zin hebben altijd zo'n kleuter argument eigenlijk.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bij licht overgewicht zou ik het niet gebruiken. De kans dat je daarna weer 2 keer zoveel terug aankomt is namelijk heel groot, als je weer normaal gaat eten en geen hongerremmers/fatburners meer slikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven