Lijf & Lijn alle pijlers

Fitforfree ervaringen

16-01-2015 21:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats die hier!
Waarom? En TO eerst he?
Wat wil je horen? Lees gewoon goed de voorwaarden dan betaal je niet teveel en verder is het gewoon een sportschool. Met apparaten en een hoek met losse gewichten. Veel spannender of origineler wordt een sportschool niet.
nou, de begeleiding is bagger, je moet betalen voor het douchen.

Verder is het gewoon een sportschool zonder extra's
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dit is al de vierde sportschool waar je ervaringen / info over vraagt. Ik denk dat je beter bij een sportschool binnen kunt lopen en kijken of het bij je past.
Hij is bezig met een opdracht voor school waarbij hij de mening van vrouwen tov sportscholen in kaart moet brengen
Nooit lid geweest, maar wat ik van anderen hoor: veel te massaal, geen begeleiding, je bent een nummertje en kennis personeel is slecht. Soort attractie onder de sportscholen. Plus dat ik de naam stom vind, je betaalt dan wel weinig maar het is niet 'free'
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Ik zat bij f4f in kanaleneiland. Prima sportschool voor dat geld. Ik zit nu (door verhuizing en betere financiën) bij een duurdere en er is wel verschil ja. Maar op zich een prima sportschool voor dat geld. Alleen als je echt veel begeleiding nodig hebt zou ik het niet doen.
In 1 dag heb je 4 topics geopend waarin je telkens ervaringen vraagt over verschillende sportscholen. Vreemd.

Wat boeit het nou wat een ander denkt? Als je wilt sporten, dan loop je gewoon zo'n sportschool een keer binnen, kijkt of het wat voor je is en leest de voorwaarden goed na. Dan is er niks aan de hand.

Of ben je stiekem met een opdracht voor school bezig?
Ik las van de week dat het klachten regent over fitforfree. Google eens.
quote:matroesjka_ schreef op 16 januari 2015 @ 22:34:

Ik zat bij f4f in kanaleneiland. Prima sportschool voor dat geld. Ik zit nu (door verhuizing en betere financiën) bij een duurdere en er is wel verschil ja. Maar op zich een prima sportschool voor dat geld. Alleen als je echt veel begeleiding nodig hebt zou ik het niet doen.

Ik sport er 2 / 3 keer in de week, ongeveer 50% goedkoper dan andere sportscholen in de omgeving maar je krijgt er ook minder voor.

Maar voor mij volstaat het, goede openingstijden, groot, veel groepslessen en niet duur.

Vergelijk het met boodschappen, je kan naar de Albert Heijn of naar de Aldi
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Het klinkt niet duur in elk geval?

Waarom koop je geen fitness-elastiek voor een paar euro's? Op de bijsluiter staan de oefeningen. Meer oefeningen staan op youtube. Als je fit bent dan ga je vervolg zoeken. Maar tegen de tijd dat het elastiek dubbelgeslagen en kort gehouden een makkie voor je is ben je een jaar verder.
Dan moet het maar zoals het kan
Bij fit for free is de begeleiding niet goed hè?
quote:Jefferboy schreef op 17 januari 2015 @ 13:02:

Bij fit for free is de begeleiding niet goed hè?

Ga je ook nog vertellen voor welk vak dit onderzoek is?

Mijn ervaring: het koste me 1,5 jaar!! Om eraf te komen. Ondertussen was ik ook al 2x verhuisd, was ook te moeilijk om aan te passen. Na die 1,5 jaar hadden ze de eerste verhuizinging eindelijk verwerkt. Waar ik dus al niet meer woonde.

Begeleiding geen idee, zag nooit iemand.

Groepslessen met echt persoon waren goed, alleen weinig aanbod.

Groepslessen op scherm nooit gedaan, vind ik niks.

Wat me wel opviel was dat er veel "patsertjes" rondliepen. Nu kan dat natuurlijk verschillen per filliaal.

Ik zit nu bij een sportschool in mijn eigen stad. ¤6 duurder. Maar wel veel meer aanbod en vaker groepslessen. Op jezelf afgesteld fitnissprogramma mogelijk. Goede begeleiding.

En incl Squatch ( of hoe je dat schrijft) en zwemmen. Ook watersporten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Is niet z'n vierde topic hierover, maar z'n vijfde. Heb de moderator van de week al gevraagd om diezelfde topics al samen te voegen maar hij krijgt er kennelijk geen genoeg van. Gaat maar door.

Hij heeft speciaal voor z'n onderzoek een account voor aangemaakt, hoe schattig...
De column van Mano Bouzamour spreekt voor zich:

http://www.parool.nl/paro ... met-speciale-wetten.dhtml
quote:Jefferboy schreef op 17 januari 2015 @ 13:02:

Bij fit for free is de begeleiding niet goed hè?Nou meneer de TO, dan ga je toch ergens anders sporten. Wat is het probleem.
Vooruit, ik help TO wel even:

'Ik heb een abonnement bij Fit For Free. Al sinds mijn zestiende. Zo nu en dan was ik er te vinden, maar na gisteren niet meer. Het zoveelste opstootje tussen trippelende tieners die stijf staan van het toegediende testosteron, het zoveelste bezoekje van de politie, de zoveelste sportende smeerlap die uit zijn smoel naar knoflook en uien stinkt, de walmen uit de krochten van zijn darmen ontsnappend tijdens de buikspiersessie.

Het is mooi geweest. Ik heb genoeg geleden. Ik ben er helemaal klaar mee. De gore teringtoiletten met kransjes schaamhaar op de vergeelde toiletbrillen. De gehavende klote-apparaten die je binnen de kortste keren reuma bezorgen. Als de sportschool sluit, moet de zaal verdomme een jaar in quarantaine om alle ziektekiemen verwijderd te krijgen. Maar dat gebeurt niet.

Van der Laan moet opdracht geven die sportscholen te sluiten. De volksgezondheid is in gevaar. Het is alleen nog veilig als je er gaat sporten met een ebolapak, met daaronder een kogelvrij vest. 's Avonds wil je er niet zijn. Dan is het een heuse dierentuin. Er gelden dan ook speciale wetten: les lois de la jungle. Ook over het personeel ben ik zeer te spreken: van slappe sporttrainers die weinig van sport weten tot botte baliemedewerkers die je nooit maar dan ook nooit begroeten bij binnenkomst.

Een simpel hallo of een glimlach is niet bij de prijs inbegrepen. Dat snap ik. Maar een glimlach is gratis. Er zijn inmiddels vele vestigingen, verspreid over de stad. Brandhaarden, wespennesten, Fit For Freaks. Mijd ze. Of steek ze in de fik. Het liefst tegen een uurtje of zes 's avonds. Dan is het het drukst. Vooral nu, met al die lieve mensjes en hun goede voornemens.'

Dus dit.
quote:ZaraZara100 schreef op 17 januari 2015 @ 14:10:

De column van Mano Bouzamour spreekt voor zich:

http://www.parool.nl/paro ... met-speciale-wetten.dhtmlHaha. Ja ergens klopt dit wel ja.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Wat een onzin zeg. Het is maar net wat je zoekt. Ik wil zelfstandig fitnessen en heb genoeg ervaring dat ik niet zit te wachten op een halwassen fitnessinstructeur die me op de vingers kijkt of ongevraagd advies geeft. Ik heb geen behoefte aan groepslessen en douchen doe ik thuis.

Wel wil ik 's avonds laat en 's morgens vroeg kunnen sporten en bij voorkeur zowel in de stad waar ik werk als in de stad waar ik woon.

En ik wil niet teveel geld uitgeven want dit is niet mijn primaire sport maar ondersteunend aan mijn primaire sport. Ik kom er dan ook niet voor de sociale contacten.

Kortom, voor mij is fit for free of die andere goedkope, perfect! De vestigingen die ik ken zijn schoon, ze hebben alles en pubers zie ik nooit op de tijden dat ik kom, bovendien zou ik er geen last van hebben, zolang ze de apparaten niet bezet houden. De buikspierkwartiertjes vind ik in mijn vestiging boven verwachting goed, pittiger dan ik had verwacht. Maar ik verwachtte dan ook niks voor dat geld.

Bij lidmaatschap heb ik direct aan de balie schriftelijk ook opgezegd met handtekening van de baliebediende. Geen enkel probleem met opzeggen op die manier, moet je even weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven