Lijf & Lijn alle pijlers

Geen leuke rokjes of jurkjes aandurven :-(

23-07-2021 14:30 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haajjj,

Vandaag allemaal leuke nieuwe kleding binnen.. . Zojuist gepast.. De kleding is leuk maar niet bij mijn lichaam.

Ik baal ervan dat kleding die leuk en zomers is ik niet “kan” dragen. Ik ben absoluut niet dik.. ( slank en klein) maar zodra ik een rokje of jurkje wil dragen en ik bekijk mijn lichaam van de achterkant met een dubbele spiegel, dan is dit gewoon niet hoe ik het gewild had. ( redelijk plat geslagen billen en zelfs een bil een beetje vierkant).

Ik vind dat wat ik gekocht heb super leuk! Alleen mijn lichaam is t gewoon net niet. Ik had graag vollere / rondere billen gezien.

Nu zal er door jullie wel massaal gezegd worden dat ik moet gaan sporten maar dat gaat me deze zomer niet meer redden vrees ik. Dus dan hijs ik mezelf maar weer in een spijkerbroek :(

(Ik heb blijkbaar een bepaald beeld in mijn hoofd waar ik niet aan kan voldoen zodra ik een strak rokje of jurkje draag). Omdat ik niet echt volle billen heb en je de vorm van je billen ook echt goed ziet dan in een strak jurkje of rokje .. Waardoor ik dus geen leuke/ zomerse kleding draag. Dit heb ik eigelijk al heel mijn leven..

Zijn er meer vrouwen die zich laten tegenhouden om bepaalde kleding te dragen omdat je dus iets niet mooi genoeg vindt aan jezelf ?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel TO.

ik ben iets te zwaar en zoek naar een andere stijl. Ik ben mijn spijkerbroeken en polo's een beetje (erg) zat.

Maar als ik een jurk aantrek...ik vind bij andere vrouwen maixijurken zo mooi, maar ik word er een boerentrien in. En korte jurken durf ik niet omdat ik knotsknieën en littekens heb.

Ik zoek met je mee!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar probleem hoor!

Daar kan je tegenwoordig hele makkelijke broekjes voor kopen.
Trek je aan onder je jurkje en ziet er meteen anders uit.

Kijk bijvoorbeeld eens op buttsecret.nl broekjes met vulling.
We're a close family, always within punching distance
Voor wat betreft deze vraag: Zijn er meer vrouwen die zich laten tegenhouden om bepaalde kleding te dragen omdat je dus iets niet mooi genoeg vindt aan jezelf ?

Ja, helaas bijna alles. Ik heb korte ledematen, korte benen, en dat zorgt ervoor dat bijna alles al niet staat zoals het 'hoort' (op een model zeg maar). (Niet dat de normale mens eruit ziet als een model, maar toch).

Daarnaast moet ik rekening houden met grote borsten en vind ik mijn bovenarmen lelijk en dik.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je zo kritisch naar jezelf kijkt. Omarm je sterke punten: je bent slank. Benadruk dat en geniet ervan.

Als je zo strikt en lang naar jezelf kijkt dat je denkt of ziet dat 1 bil zelfs een beetje vierkant is, dan is dat absoluut te lang. Hoog tijd om iets leuks te gaan doen. Ook met vierkante billen mag dat. Ook met ingebeelde vierkante billen. En met echte.
Alsjeblieft, ga genieten van dat je lijf werkt. Ga dansen, ga vrijen, ga sporten, ga feesten, ga drinken, ga wandelen of fietsen. Houd op met jezelf beoordelen, veroordelen en ga leven!

Nee, niet herkenbaar. Ik draag zeker niet alles, want ik pas zeker niet alles en lang niet alles past bij mij. Maar wat ik wil dragen, draag ik ook. Met forse billen en een buikje. Met stevige kuiten en een litteken op 1 knie. Als mensen het lelijk vinden kijken ze lekker een andere kant op!
Alle reacties Link kopieren
Ga werken aan je mindset. Ik denk echt nooit als ik buiten loop wow die heeft echt geen komt ;-) . Het is in je hoofd een heel groot iets, maar waarschijnlijk valt het vrijwel niemand op.
AdaShelby schreef:
23-07-2021 16:24
Heel herkenbaar probleem hoor!

Daar kan je tegenwoordig hele makkelijke broekjes voor kopen.
Trek je aan onder je jurkje en ziet er meteen anders uit.

Kijk bijvoorbeeld eens op buttsecret.nl broekjes met vulling.
Whraah, bestaat dit? Ik heb ronde billen, en vind het zo vreemd dat ze nu opeens ‘hip’ zijn, terwijl er vroeger juist een beetje over gefluisterd werd als iets wat je moest verdoezelen. Alleen dat feit toont al aan hoe belachelijk schoonheidsidealen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lieve mooie knappe TO: je bent prachtig. Het jurkje past, dus trek het aan en geniet ervan!
Life is short, wear that dress!
She was brave and strong and broken, all at once.
Valentijn101 schreef:
23-07-2021 14:48
Daar hebben ze SHAPE- ware voor uitgevonden ;)

Ik zeg ook shape wear! Net zelf een mooie gewatteerde butt push up boxer besteld voor het volgende feestje..
Alle reacties Link kopieren
Myra22 schreef:
23-07-2021 17:04
Whraah, bestaat dit? Ik heb ronde billen, en vind het zo vreemd dat ze nu opeens ‘hip’ zijn, terwijl er vroeger juist een beetje over gefluisterd werd als iets wat je moest verdoezelen. Alleen dat feit toont al aan hoe belachelijk schoonheidsidealen zijn.
Jup dat bestaat. Ach vroeger wilde iedereen de tieten van Pamela Andersonen kwamen de push-up BH's met vulling. Nu sinds j.lo en daarna types als kim kardashian en nicki minaj wil iedereen ineens ronde billen.

Maargoed: ik zou gewoon kleding uitzoeken die wel staat. Skater rokje/jurkje bijvoorbeeld.

Ik moet bijvoorbeeld ook heel erg op de lengte letten van een jurk/ rok. Stukje voorbij m'n knieën kijken m'n vrij brede kuiten echt heel groot. Iets boven de knie valt dat weer mee. Zo heeft iedereen wat.
Alle reacties Link kopieren
Maar er zijn toch ook zat wijd uitlopende of losse jurkjes of rokjes? Sommige kledingstukken staan nu eenmaal beter bij bepaalde lichaamsvormen. Iedereen komt wel eens iets tegen dat ze leuk vinden maar wat helaas echt niet staat, het is aan jou of je het belangrijker vindt dat iets flatterend staat of dat je het kledingstuk zelf geweldig vindt.
Lekker ownen die vierkante billen. Ik heb paparmen, maar volgens mij ben ik zelf de enige die daaronder ‘Lijd’. En dat is onzin dus draag ik gewoon jurkjes waarin de paparmen (én de ronde billen) in full force aanwezig zijn. Dit is wel een voordeel van dertiger zijn; ik kan me er echt niet meer zo druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 65 geweest heb een hangkont,buikje,na 2 kinderen heupen gekregen,zwabberarmen en heb ouderdomsvlekken op mijn hele lijf.
Ik draag rokken en rokjes,jurken en ook een bikini.
Het boeit me niet wat een ander erover zegt of denkt ik vind mezelf een tof wijf.

Dus TO het kan nog erger,doe iets aan je zelfbeeld.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Myra22 schreef:
23-07-2021 17:15
Lekker ownen die vierkante billen. Ik heb paparmen, maar volgens mij ben ik zelf de enige die daaronder ‘Lijd’. En dat is onzin dus draag ik gewoon jurkjes waarin de paparmen (én de ronde billen) in full force aanwezig zijn. Dit is wel een voordeel van dertiger zijn; ik kan me er echt niet meer zo druk om maken.

Ik ben me er als dertiger juist drukker om gaan maken, juist omdat je merkt dat je niet meer zo strak bent als vroeger. Vraag me af of die magische 'schijt aan alles' nog gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-07-2021 14:37
Ja ik ben wel slank, dus de voorkant is gewoon oké maar als ik mezelf dan bijvoorbeeld van de achterkant of zijkant zie dan baal ik een beetje. ik mis dus wat vorm / Shape en dat is gewoon goed te zien in bepaalde kleding.

Ik verwacht bijvoorbeeld dat mijn billen echt rond lopen van de zijkant en bij mij is dat gewoon niet zo.
:facepalm: :facepalm:
Wat zonde van je tijd zeg
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
23-07-2021 15:57
Ik herken het wel hoor; heb ik een leuke outfit in mijn hoofd en vergeet ik even dat alle vrouwen die ik zoiets heb zien dragen óf langere benen hebben dan ik, of hoge hakken dragen.
Zo bekend. Ik had een keer een matchende outfit, dus een broek en een blouse in dezelfde opvallende print, op een dame gezien.
En, ik opgetogen: vond beide in de sale!
Ik had het aan en keek in de spiegel en zag een vrouw in pyjama.
Apart staat het heel leuk dus ik heb het nog maar samen is het echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
23-07-2021 18:01
Zo bekend. Ik had een keer een matchende outfit, dus een broek en een blouse in dezelfde opvallende print, op een dame gezien.
En, ik opgetogen: vond beide in de sale!
Ik had het aan en keek in de spiegel en zag een vrouw in pyjama.
Apart staat het heel leuk dus ik heb het nog maar samen is het echt niet leuk.
Ja, dat heb ik ook vaak gehad inderdaad. Terwijl de een het stijlvol kan dragen ziet het bij mij niet uit. Dat pyjama effect inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
jamadi52 schreef:
23-07-2021 17:26
Ik ben 65 geweest heb een hangkont,buikje,na 2 kinderen heupen gekregen,zwabberarmen en heb ouderdomsvlekken op mijn hele lijf.
Ik draag rokken en rokjes,jurken en ook een bikini.
Het boeit me niet wat een ander erover zegt of denkt ik vind mezelf een tof wijf.

Dus TO het kan nog erger,doe iets aan je zelfbeeld.

Dit dus!!
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren
vampierprinsesje schreef:
23-07-2021 17:13
Maar er zijn toch ook zat wijd uitlopende of losse jurkjes of rokjes? Sommige kledingstukken staan nu eenmaal beter bij bepaalde lichaamsvormen. Iedereen komt wel eens iets tegen dat ze leuk vinden maar wat helaas echt niet staat, het is aan jou of je het belangrijker vindt dat iets flatterend staat of dat je het kledingstuk zelf geweldig vindt.
Ja, klopt ik vind het alleen jammer dat ik door mijn lichaam niet alles wil dragen wat ik bij andere meiden wel mooi uit vindt zien. Ik snap ergens wel je niet alles kunt hebben. Alleen soms zie je het wel. Het kan best dat deze meiden ook veel sporten. Of echt geluk hebben. Zo vind ik bijvoorbeeld een flair broek heel leuk als je mooie billen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb ook wel dingen die ik niet, of in ieder geval met enige schroom, draag.
Ik ben erg bleek. En mijn benen zijn zo wit als papier. Worden ook niet bruin. Zelfs zelfbruiner pakt nauwelijks.
Na jarenlang opmerkingen hierover, en bovendien allerlei media die erin stampen dat alleen bruine benen mooi zijn, laat ik ze niet graag zien. Eigenlijk jammer, en ik vind het stom van mezelf dat ik me daar überhaupt iets van aantrek. Maar goed, in de winter draag ik dus graag rokken en jurken met een panty, maar in de zomer liever losse lange broeken.

Jumpsuits zijn lastig omdat het bovenlijf vaak net iets te kort is, dus die vallen ook af.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-07-2021 18:32
Ja, dat heb ik ook vaak gehad inderdaad. Terwijl de een het stijlvol kan dragen ziet het bij mij niet uit. Dat pyjama effect inderdaad.
Hmmm, dat soort dingen ziet er bij de meeste mensen uit als een pyjama.
Alle reacties Link kopieren
Staat je niet blind op mensen die er in werkelijk alles beeldig uitzien. Dat is echt een heel kleine groep mensen. De overgrote meerderheid kan niet iedere willekeurige vuilniszak aantrekken en er leuk uitzien.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-07-2021 18:36
Ja, klopt ik vind het alleen jammer dat ik door mijn lichaam niet alles wil dragen wat ik bij andere meiden wel mooi uit vindt zien. Ik snap ergens wel je niet alles kunt hebben. Alleen soms zie je het wel. Het kan best dat deze meiden ook veel sporten. Of echt geluk hebben. Zo vind ik bijvoorbeeld een flair broek heel leuk als je mooie billen hebt.
Het ding is dat dat voor iedereen geld.

Er is werkelijk geen mens die elk type kleding goed staat. Bij mensen bij wie dat zo lijkt, komt dat omdat ze enkel kleding dragen die past bij hun figuur.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-07-2021 18:36
Ja, klopt ik vind het alleen jammer dat ik door mijn lichaam niet alles wil dragen wat ik bij andere meiden wel mooi uit vindt zien. Ik snap ergens wel je niet alles kunt hebben. Alleen soms zie je het wel. Het kan best dat deze meiden ook veel sporten. Of echt geluk hebben. Zo vind ik bijvoorbeeld een flair broek heel leuk als je mooie billen hebt.

Dat kun je wel. Draag wat je mooi vind, vergelijk jezelf niet te veel met anderen.
Zelfvertrouwen en een glimlach maakt iedere outfit een top outfit!
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren
Slanke billen niets mis mee!!

Wil je dan persé meer billen, koop dan een billenbroekje.

https://www.caresse.nl/shapewear/shapew ... gJiBfD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook maar 1,60 dus kleding is al snel te lang of te grof voor mij.

Ben slank en heb best grote borsten maar daarin tegen niet echt heupen en billen.

Terwijl vaak vrouwen die kleine borsten hebben wel hele mooie billen hebben en je ziet dan vaker als deze vrouwen dan ook nog eens een borstvergroting doen het eigelijk al opgelost is.

Terwijl bij weinig billen en heupen het niet zo makkelijk gaat. Omdat dat soort operaties toch heftiger zijn en als je weinig tot geen borsten hebt mensen er wel begrip voor hebben je iets aan veranderd.

Geen borsten dus eigelijk makkelijker “opgelost” dan geen billen.
linnylow wijzigde dit bericht op 23-07-2021 18:54
1.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven