Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Shit, toch in de fout gegaan vandaag!! Baal er van... heb een paar speculaasjes op en een twix, snicker en bros *schaam*.

Maar ik ga vanavond wel sporten, dus nu maar wat langer en fanatieker!!

Sneeuwwitje, 1,5uur gesport, netjes hoor! En morgen alweer een uur! Ik zou ook nog willen gaan hardlopen, maar haal dat niet meer na mijn werk i.v.m. het zo snel donker worden (woon achteraf en te gevaarlijk om daar te gaan lopen 's avonds).
Zo, net terug van sporten! 55minuten cardio, 15 minuten krachttraining en nog twee keer 15 minuten gefietst (heen en terug van het sporten). En... Heb me aangemeld voor een onderzoek met slim Belly! Sporten, drie keer per week, met een band om die lokale vetverbranding stimuleert. 'Tot wel 8 cm minder buikomgang in vier weken' ben benieuwd... Heb in ieder geval al 12 afspraken gemaakt hiervoor! Ik ga ervoor!
Balen dat je de fout bent ingegaan Jolanda, maar je hebt je goed hersteld. Lekker gesport en je aangemeld voor een nieuw programma. Grote stok achter de deur om 3x per week te gaan!

Wat trouwens heel erg is: bij de uitgang van mijn sportschool staat een oliebollen kraam. Die lucht vorig jaar rook je het zelfs in de sportschool Ze hebben ook van die wafels met slagroom Maar ik loop altijd heel hard naar mijn fiets, want als je zoiets neemt mag je de rest van de dag wel in de sportschool blijven om het er weer af te trainen
Hihi sneeuwwitje, dat is wel erg raar, zo'n kraam net voor de sportschool! Goed dat je er nog nooit aan toegegeven hebt! Wafels met slagroom, mmmm!
Zeker balen van gisteren Jolanda, maar super goed dat je gisteravond zo actief bezig geweest bent en je ook nog voor een nieuw programma hebt ingeschreven. Ben benieuwd hoe dat gaat. Wanneer begin je?

@ Sneeuwwitje, hoe ging het 60 minuten hardlopen? Volg je een schema?
Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!!
Het is gelukt, ik heb een uur hardgelopen. Het tempo was ook netjes, dus daar was ik wel blij mee. Moest halverwege een stukje lopen, omdat ze met de weg bezig waren en het allemaal blubber was. Net dus maar even mijn schoenen goed schoongemaakt. Uiteindelijk ruim 9 kilometer gelopen!!

De eerste kilometer had ik ook wat vertraging opgelopen door een raar incident. Op het fietspad kwam een jongen (jaar of 13) mij tegemoed lopen, toen ik langs hem liep sloeg hij ineens op mijn kont Ik was even helemaal verbaasd, toen ik zag dat er nog wel meer mensen op het pad waren ben ik hem even achterna gerend. Maar hij was sneller en ik dacht ook wat moet je dan doen als je hem wel inhaalt. Toen ik thuis kwam toch nog maar even de politie gebeld en een melding gemaakt. Ze hebben het genoteerd en als het vaker gebeurd dan hebben ze deze melding ook. Wat een rare mensen lopen er toch ook rond op deze wereld, waarom doet iemand zoiets vraag je je dan af. Ben wel blij dat het niet 's avonds was, dan zou het wel wat anders geweest zijn...

@ Jolanda: er zitten wel meer winkels en een hele grote parkeergarage in de buurt van die oliebollenkraam, het is dus best een goede plek Hoe gaat het vandaag met je, nog spierpijn?

@ Ladyes: ga jij vandaag ook weer sporten?

Nu even lekker rustig aan doen en dan morgen weer naar de sportschool!
Bah bah bah...ik voel me vreselijk.

Ben heel erg moe, heb nu al last van mijn bekken, en probeer de dag zo goed en zo kwaad mogelijk door te komen met de 2 jongens. Ben dinsdag niet wezen sporten. Was zo moe dat ik om 7 uur al op bed lag. ( Heb nu een electrische deken, dat is heerlijk). Maar ben misselijk, en als ik het niet ben, heb ik trek in vreetbuien vanwege de hormonen. Echt ik word gek van mezelf. Ben ook echt niet te genieten nu. Dan hoor ik mezelf dingen geïrriteerd zeggen. En denk er dan zelf al achteraan; Typisch zwanger...

Ik kan trouwens ook geen havermout meer ruiken. Ga dan echt over mijn nek. Dus het ontbijt is nu optimel met muesli en een klein beetje cruesli gedroogd fruit en gebroken lijnzaad. Dat gaat er nu een stuk beter in.

Bleahggg....

Ik ben superblij met het kindje hoor. Maar ik zal blij zijn als het zwangerzijn voorbij is, en mijn lijf weer van mij is. Ik geloof niet dat ik een talent voor zwangerzijn bezit. Baal soms vreselijk van mezelf. Ben benieuwd of ik morgen op de weegschaal durf. Het zal wel weer tegenvallen ben ik bang.

@Sneeuwwitje; knap van je, een uur gelopen. En idd, wat een idioten zeg!

@Jolanda; Goed dat je jezelf zo herpakt hebt!

Hvm
I know what you mean hvm, same here!

Ik ga slapen, met een teiltje naast mijn bed.

Geen puf om verder te reageren....
Slaap lekker Melody...

Ik ga zo ook

Hvm
Haha dank u! Welterusten!
Nou fijne dag allemaal.

Ik durf het bijna niet te melden. Woog ik gisteren nog 70,2, vandaag was het 70,6.

Is ook mijn eigen schuld. Heb gisteren uit onvrede chipjes zitten eten. En dat had ik niet moeten doen..

Hvm
Aaaaah, Melody en HVM wat super balen.

@ Melody: slapen met een teiltje naast je bed lijkt me echt niet tof... Succes

@ HVM: kan me voorstellen dat het niet gelukt is om te sporten. Balen dat je je zo naar voelt en nu al last hebt van je bekken. En een keer chipjes is echt niet erg meis

Hier woog ik vanochtend 67,4, dus er is weer wat af Ga zo naar de sportschool en vanmiddag nieuwe winterkleding kopen
Ohoh, zwangerschapsperikelen... ik kan er (nog) niet over mee praten, maar succes/sterkte jullie!

Hvm, zoals je het vertelt moet ik er stiekem ook wel een beetje om lachen, alle cliche's in een zin ;)!

Ik was ook niet blij met de weegschaal vanmorgen.. wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar er stond echt 72,0kg.

(Ik hoef trouwens niet in de tabel, ga toch meer voor mijn 'gevoel' dan voor het getalletje.)

Nouja, iig moet er 5 kg af! Daar ga ik voor!

Fijne dag allemaal, ik ga snel aan het werk hier!
Sneeuwwitje, wat een mooi getal en alweer wat eraf, super!!

Je mag trots op jezelf zijn!

Vandaag voor iedereen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
.
Bij mij gaf de Weegschaal vanmorgen 63,0kg aan, dus absoluut niet ontevreden. Zeker niet na gister een heerlijke Thaise curry met kroepoekjes en als toetje ijs te hebben gegeten bij m'n vriendin.

Het begin is er :-)

Morgen maar weer lekker sporten. Nu 3 dagen niet geweest. Woensdag rustdag, gister etentje en op vrijdag sport ik uit principe niet , borrelen op t werk...

Dus morgen maar weer lekker hardlopen.

@Sneeuwwitje, super goed dat je een uur hebt gelopen, mijn max zit nog op 7,5 km dus moet m'n schemaatje nog even doorpakken.

Sport je iedere dag? Je bent wel al supergedelegeerden afgevallen, echt knap.. Nog geslaagd voor de wintergarderobe?

@hvm&melody, hoop dat jullie je snel weer wat fitter voelen. Ik kan ook niet meepraten over die perikelen, maar kan me voorstellen dat het niet altijd even prettig is.

Goed hoor Jolanda, gewoon weer doorpakken..

@Cattura, de Weegschaal geeft t toch positief aan, maar ken het ja, af en toe zie je jezelf toch even heel anders.

Op naar de 2e week!

Succes allemaal en fijn weekend!
Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!!
Vanochtend weer een intervaltraining, les 24 van Evy. Moest eerst 10 minuten inlopen en vervolgens 10x 30 seconden versnellen en ertussen 2 minuten normaal hardlopen. Was weer pittig, maar ik heb het uitgelopen en heb 7 kilomter gelopen. Morgen rustdag, dat mag ook wel na 4 dagen sporten Gisteren leuke nieuwe kleding gekocht. Maar duurde wel even voordat ik echt wat leuks kon vinden.

@ Ladyes: ik heb deze week veel gesport, maar dat komt ook doordat ik vakantie heb. Volgende week weer werken en dan probeer ik 1x naar de sportschool te gaan en 3x hard te lopen. Heb je nog lekker hardgelopen vandaag?

@ Jolanda: hoe gaat het met jouw nieuwe ronde nieuwe kansen?

@ HVM: voel je je al iets beter? Lijkt me wel lastig hoor, ook omdat je nog twee van die kleintjes rond hebt lopen.

@ Cattura: veel plezier dit weekend.

@ Melody: hoe gaat het met jou?
Cattura, dat kan idd goed aan de periode van de maand liggen, hopelijk voel je je snel fijner!

Ladyes, lekker gesport vandaag! Af en toe van een lekker etentje genieten moet kunnen hè!

Sneeuwwitje, klinkt goed dat sporten! Netjes hoor dat je dat zo goed vol houd!

Hier gaat het goed, voel me echt fijn en ben blij met mijn lichaam vandaag! Heb ook lekker drie kwartier hardgelopen! In het weekend snoep ik soms wel wat, vind dat dat mag. Maar dan wel alleen iets wat ik echt lekker vind! Heb ook zin om te beginnen met het programma op de sportschool, als woensdag!

Fijn weekend allemaal nog!
Heerlijk dagje gehad gister.

De ochtend begonnen met een klein rondje hardlopen, 3,5 km. Daarna heel snel douchen om niet te laat te komen bij de kapper.

Lekker even laten verwennen bij de kapper, heel stuk eraf, helemaal uitgedund, even de bruine verfkwast erover heen en we hebben weer een hele metamorfose.

In de middag lekker boodschappen gedaan, hele huis schoongemaakt en een zeer goed gelukte (al zeg ik het zelf ) maissoep gemaakt.

'S avond lekker relax naar de sauna geweest, echt genieten. Als is een net geverfde coupe in combinatie met een witte handdoek niet zo'n succes

@jolanda, goed dat je er zo positief in staat! En leuk inderdaad zo'n programma voor de boeg..

Klinkt als een goede training Sneeuwwitje, ga dat schema van Evy ook eens bekijken.

Heb nu een schema van run2day, ben ik ook tevreden over maar eens iets anders bekijken kan nooit kwaad..

Fijne zondag
Hallo allemaal,

Het is zondagavond 27 oktober en ik heb net mijn ALLERLAATSTE stukje boterkoek achter de kiezen. Morgen is de eerste dag van de rest van mijn leven.... of heb ik mezelf dat eerder horen zeggen...?

Dit keer wil ik er voor gaan en het volhouden!! Ik baal van mezelf dat ik dat elke keer zeg, maar dat ik na een paar weken toch weer zwicht voor zoetigheid, hartigheid, niet sporten, etc.

Met de feestdagen op komst kan ik het me echt niet permitteren om mee te snaaien met alles en iedereen, want dan komt de 100 kilo voor mij akelig dichtbij....

Morgenochtend ga ik mij wegen en laat ik mijn startgewicht weten. Ik ga ervoor en wil graag mijn resultaten met jullie delen, ik denk dat het een goede stok achter de deur is, die ik zeker nodig heb!

Tot morgen en slaap lekker!
Carpe Diem
Het begin is gemaakt rellabella! Zet 'm op!

Ik heb ook het idee dat ik nu echt weer aan een nieuw deel begin ivm het sportprogramma! Nu even drie dagen opletten om zo een mooi startgewicht te kunnen doorgeven voor aanvang, woensdagavond!

Ladyes, jij hebt de smaak ook goed te pakken, jeuh!! Netjes!

Ohja, andere challenge van mezelf, een keer per week onder de zonnebank om zo vast een beetje voor te kleuren voor mijn vakantie....
Heb me dit weekend iets te veel laten gaan. Gisteren patat gegeten, zo lekker want het was lang geleden. Nu weer in het gareel, heb gelukkig weer regelmaat door werken

@ Jolanda: je bent echt gemotiveerd, super goed! Ben heel benieuwd hoe het programma je zal bevallen.

@ Rellabella: welkom, hoe gaat je eerste dag?

@ Ladyes: klinkt inderdaad als een leuk dagje zaterdag. Heb je nog naar Evy gekeken?

Vanavond ga ik weer hardlopen bij de vereniging. Hopelijk is de storm dan weer voorbij, want het waait hier behoorlijk. Gebouw kraakt er soms een beetje van!
Bedankt voor jullie welkom!

Zoals beloofd hierbij dus mijn gegevens.

Ik ben 41 jaar en mijn gewicht vanmorgen was...... 95.8 kilo..... . Drie maanden geleden woog ik nog onder de 90 kilo... Er zijn weinig dingen waar ik zo goed in ben als aankomen...

Maarrrrr ik ga er weer voor! De hele dag heb ik me goed aan mijn schema gehouden (Sonja Bakker) en ik ben vanavond naar de sportschool geweest, half uur cardio, half uur kracht.

Ik heb op dit moment echt honger, ook omdat ik de afgelopen maanden weer gewend ben geraakt aan 's avonds snaaien. Maar ik doe het niet!!

O ja, mijn streefgewicht houd ik in eerste instantie maar op 85 kilo, anders is het zo'n onoverkomelijk groot getal om af te vallen. Eigenlijk zou ik het liefst 75 kilo willen wegen, maar dat is me al ruim 12 jaar (voor de geboorte van mijn kinderen) niet meer gelukt.

Ik ben trouwens 1.80 lang.

Jullie zijn allemaal heel goed bezig vind ik! Goed aan het sporten en heel bewust van jullie voeding. Ik hoop hieruit m'n motivatie te halen, dus ga zo door!

Nu ga ik naar bed, de eerste dag zit erop!
Carpe Diem
Ook week 2 weer vol goede moed van start gegaan..

Gister heerlijk gewandeld in t bos en vandaag m'n 2e les paaldansen gehad.

Vind het echt ontzettend leuk en t werkt erg goed voor de buikspieren :-)

Goede start rellabella, het begin is altijd weer even afzien, maar als je weer lekker in die flow zit is het beter vol te houden. De motivatie doet mij ook erg goed.

Heerlijk toch Sneeuwwitje om je een keer iets teveel te laten gaan, lekker een keer jezelf belonen.

Heb gekeken naar het schema van Evy, lijkt wel heel erg veel op het schema van run 2 day dat ik volg.

Ben nu weer aangekomen bij week 8, heb even een paar weekjes teruggepakt. Dus eerst weer op naar die 5 km.

Red t nu alleen maar om 1x in de week te hardlopen omdat ik ook nog 2/3 andere sportavonden heb, daar baal ik wel van, maar ja, kan niet alles tegelijk doen hè..
Sneeuwwitje, lekker toch een keertje, patat?! Hopelijk heb je er van genoten! En goed zeg, jij en hardlopen!!

Rellabella, het begin is gemaakt toch?! Vandaag weer goed gegaan?

Ladyes, jij bent ook lekker gemotiveerd, en dat motiveert mij!

Ga zo door!

Hier gaat het best goed qua eten.

niet gesport gisteren en vandaag, morgen start mijn programma...

Druk op het werk, weinig tijd om aan eten te denken ;)!

Fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven