Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Tuurlijk mag je wel klagen!! Hoort erbij hoor

Ja het is echt balen, maar gaat nog wel ff duren denk ik zo, dus ik ga proberen daar niet meer zo bij stil te staan. Elk pondje gaat door t mondje he dus daar ben ik zelf bij en daar kan ik in ieder geval iets aan doen! Ben wel begonnen met buikspieroefeningen, thuis, als je dat lang genoeg doet zou dat toch ook iets moeten doen whaha!

Maar uuuuuh wat ben jij veel afgevallen in kilo's!!! Goed man en nog steeds hardlopen in deze kou, respect!!! Super!! Je schreef over dat koken, maar je kunt toch ook uitgebreide gezonde dingen koken? Beetje compenseren de rest van de dag! Heb je al een mooi kerstjurkje gescoord?? Dat heb ik vorig jaar gedaan en was mijn moment om te laten zien hoe slank ik was (pas ik nu niet meer in), maar voelde zo goed!!
Ik heb me gewogen! Whaha, durfde niet te kijken. Woog 65, dat is teveel vind ik en er moet dus wat vanaf. Wil liever onder de 60 wegen, maar das een te groot doel. Eerst maar eens de 64 als doel of nouja, doorgaan met zo gezond eten en proberen wat te bewegen! Succes allemaal vandaag!
Was niet helemaal fit en op het werk is het nu zo stressen voor de kerstvakantie. Dus maandagavond niet naar hardlooptraining geweest, maar vanmiddag wel een rondje gelopen. Had 1,5 week niet gelopen en dat voel je dan wel even Maar verder ging het lekker. Qua eten let ik op, maar geniet ik ook van de december-dingen

@ Runrunrun: hoe gaat het met jou nu je weer gestart bent. Kun je het een beetje volhouden? Balen dat er weer wat bij is, maar denk dat het met goed eten weer goed naar beneden gaat. Heb al een kerstjurkje gescoord. Het is zo heerlijk om iets uit te kiezen uit het rek, dat aan trekken en het zit meteen goed. Niet meer er op letten dat je buik niet te veel zichtbaar is enzo, gewoon aantrekken wat je leuk vindt. Hoe is het traject voor jou nu verder m.b.t. je pijn en het niet kunnen sporten?

@ De rest: hoe gaat het met jullie?
.
@ Cattura: super vervelend dat je ziek bent geweest en nog niet helemaal fit bent, beterschap.

Heb gisteren weer gelopen, een half uurtje. Even weer in beweging geweest
Hoi allemaal, daar ben ik weer, en guess what;

Het volgende virusje heeft zich hier weer aangediend en het hele gezin platgelegd. Tjongejong. Echt, ik word er soms zo moe van (Niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk) echt ieder virusje wordt op school opgepikt, en ik heb kennelijk hier geen weerstand tegen opgebouwd vroeger, want ik mag ook ieder virusje meedelen....AAARGG!!

We hebben hier intussen ook erg druk, want naast dat de familie hier volgende week kerst komt vieren, zijn we ook met spoed in een huizenkoopsessie verwikkeld....En daar komt ook veel bij kijken..pffff...

Tijd om ziek te zijn is er dus niet. Tijd om na te denken bij de zwangerschap ook niet. De tijd vliegt voorbij. Heb ook niet echt het feestdagengevoel, het had voor mij net zo goed oktober kunnen zijn.

Ik ben intussen niet immuun voor al het snoepgoed, maar ik probeer wel alles met mate te doen. Ben volgens mij ook minder aangekomen dan tijdens de eerste 2 zwangerschappen. Nu hopen dat dat zo blijft doorgaan. Dat ik gezond aankom, maar niet veel te veel. Zal straks vast wel weer kilo's kwijt moeten, maar hopelijk niet 40 kilo. En fruit is hier erg belangrijk nu, maar of het helpt? Geen idee, tot nu toe ben ik al weken ziek...

@ Runrunrun; Wat jammer dat je nog steeds niet mag sporten, maar leuk dat je hier weer bent!

@Cattura en Sneeuwwitje; Jullie waren dus ook niet helemaal fit. Ik denk dan maar zo; Dan ben je hopelijk met de feestdagen wel weer helemaal beter!

Daarmee wil ik ook eindigen;

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst!

Groetjes Hvm
.
@ HVM: super vervelend dat het volgende virus jullie weer te pakken heeft. Doe het rustig aan!

@ Cattura: fijn dat het lopen goed ging!

Hier gaat het goed, morgen wil ik weer een rondje hardlopen. Weer even in beweging komen. Heb nu vakantie, dus tijd genoeg om lekker te sporten
Gisteren niet meer gelopen, toen ik er helemaal klaar voor was kwam het uit bakken met de lucht. Dus maar lekker binnen gebleven. Vanmiddag wel lekker een rondje gelopen van 5,5 kilometer. De komende dagen komt er weinig van bewegen met de kerstdagen, maar daarna ga ik er weer helemaal voor!
Haha cattura, ik mag niet sporten dus dat gaat niet goed kan uberhaupt amper bewegen. Ik was vorige week een paar dagen weg en t weekend ziek, bluh! Heb me niet meer gewogen omdat ik weet dat dat frustreert, komt wel weer. Qua eten gaat het al een stuk beter, lees: lig niet meer met een zak chips én chocola op de bank. Nu zijn het een beetje rare dagen, maar heb me nog niet vol lopen vreten. Nu ook vergeten om een kerstontbijt te komen, was te druk met cadeaus voor iedereen kopen whaha. Dus dat wordt ook mager !

Fijne dagen allemaal en geniet ook even van alle lekkere dingen die op tafel staan he, dat hoort er ook bij!!
Pffff, wat een eten de afgelopen dagen. Het was heerlijk, maar aan het begin van de kerstdagen zat mijn nieuwe, favoriete spijkerbroek al niet meer zo lekker. Vanochtend op de weegschaal en de schade was toch aanzienlijk. Vandaag dus weer goed opletten met eten en alleen gezonde tussendoortjes en dat gaat goed. De suiker zit nog wel in mijn hoofd, maar ik ga sterk zijn!

Vanmiddag heb ik weer gelopen. Was lui en had geen zin, maar buiten scheen de zon en het was zo heerlijk om weer te lopen! Heb een rondje van 6 kilometer gemaakt. Wil nu weer minstens 2x per week gaan trainen. Doelen voor komend jaar zijn 10 kilometer rond het uur (eronder is nog iets te optimistisch denk ik) en toewerken naar de 10 Mijl! Wil in april een 5 mijl loop doen en dan in mei 10 kilometer en in het najaar misschien wel 10 mijl....

Hoe waren jullie dagen?
.
Hoi allemaal!

Eindelijk weer een berichtje van mij! Ik kan opgelucht vertellen dat de giga-misselijkheid periode voorbij lijkt te zijn. Moet ook toegeven dat ik het topic niet zoveel meer in de gaten heb gehouden, dat is mijn voornemen voor 2014!

Hier zijn de kerstdagen toch wel weer met teveel eten gepaard gegaan... Ik sta nu op 83 kg. Valt me al met al nog mee. Wel hel lastig omdat eigenlijk standaard januari altijd voor mij een beetje een lijn-maand is, en dit nu door de zwangerschap natuurlijk niet kan en mag! Wel van plan goed gezond en bewust te eten met wel wat minder snoepen en meer fruit.

Alvast een fijne en goede jaarwisseling en tot volgend jaar!
@ Melody: fijn om weer wat van je te horen en dat je je weer wat beter voelt. En in plaats van een lijnmaand, kun je ook gewoon een gezonde maand invoeren zoals je nu gepland hebt!

@ Cattura: netjes hoor! Heb je al weer gelopen na de kerstdagen?

De laatste weken elke keer gewoon zelf gelopen, maar vandaag dan toch echt de laatste les van Evy 5-10 gelopen Laatste training was een intervaltraining en heb 7 kilometer gelopen. De wind viel me behoorlijk tegen en had (ondanks dat ik voor mijn gevoel wel een beschutte route had uitgezocht) soms behoorlijk wind tegen.

Nu ben ik dus schemaloos, ga eens even kijken wat voor schema ik nu ga doen.
Hai Allemaal!

Ik geloof dat dit is wat ik nou net nodig heb..

Mag ik misschien meeschrijven/doen??

.
Uhm sorry maar ik lig chocola te vreten, heb mn been gebroken van de week. T zit niet echt mee geloof ik...
Neeee, Runrunrun, dat meen je niet Wat super balen... Wat heb je gedaan? Het zit je inderdaad niet mee

@ Menn91: Welkom!

@ Cattura: verven en lopen is inderdaad niet zo'n goede combinatie, en het weer is nu ook wel bepalend wanneer je gaat lopen. Heb jij eigenlijk ook een loop/wedstrijd gepland voor het nieuwe jaar? Ik ga me binnenkort inschrijven voor een aantal

Allemaal een gelukkig 2014, dat we veel kilo's samen mogen verliezen en ons streefgewicht gaan halen!
Yes, heb me net nog ingeschreven voor de drie lopen. Wilde (naast de lopen die ik al gepland had) ook nog eentje in maart en zag toen dat er dan een run is bij mijn eigen hardloopvereniging, dus heb me daar maar meteen voor ingeschreven

Dus nu in maart 4 mijl, april 5 mijl en in mei 10 kilometer
Vanochtend weer gewogen: 67,5. Op naar onder de 65!
.
Ik ga zeker meeschrijven!

Ik probeer keer op keer af te vallen, ik heb nog niet echt een juiste methode gevonden geloof ik, daarbij heb ik de pech dat ik niet mag sporten, ( alleen met personal begeleiding, dit is gewoon duuur, te duur!)

Iemand al tips voor afvallen maar niet echt mogen sporten?

OHJA!

Ik ben 22, weeg 98.2 & ben 1.78 :$
Vrijdag waaide het nog flink, dus toen naar de sportschool geweest voor krachttraining. Gisteren voelde ik me niet zo lekker, 's ochtends het huis schoongemaakt en iets te weinig gegeten. Dus vanochtend een klein rondje gelopen (morgen namelijk weer naar hardlooptraining en anders wordt het te veel achter elkaar). Het is echt heerlijk weer buiten, met de zon erbij lijkt het wel voorjaar!

@ Cattura: netjes hoor. Kan me voorstellen dat je je nog niet in hebt geschreven inderdaad. Door zo'n vakantie is je opbouw even helemaal weg en moet je weer een stapje terug doen. Ik wil na de zomer eigenlijk meedoen aan de dam tot damloop, maar ga half juli bijna 4 weken op vakantie. Dus dat lijkt me ook niet zo'n strak plan...

@ Menn91: jammer dat je niet mag sporten, personal training is inderdaad erg duur. Mag je ook niet wandelen, dat helpt namelijk ook bij het afvallen? Hoe ga je van en naar je school/werk? Kun je fietsen, dat helpt ook weer!

Morgen weer naar de hardlooptraining, ben 3 weken niet geweest (1x ziek en andere keren vakantie). Heb er weer zin in!
Ja wandelen mag wel, als dat helpt moet ik dat maar gaan doen! Ik dacht altijd dat wandelen niet heel veel zou helpen

Ik ga naar mijn werk met de scooter, naar school ga ik met de metro, dit is te ver voor fiets o.i.d.

Hardloop training, hoe moet ik me dat voorstellen?
Hallo allemaal, ik meld me ook weer. Gelukkig zijn de feestdagen qua eten weer voorbij. Heb me weer aan mijn voornemen gehouden om maar 1x oliebollen te halen, en daar niet teveel van te eten. Toch is het best lastig om met al die lekkernijen om je heen gezonde keuzes te maken. Maar ik probeer me in te houden. Het sporten heb ik op dit moment afgezegd. Ik was wekenlang ziek en moe...en nu wordt die buik echt al dik. Zie dat niet heel erg zitten. En stilzitten doe ik overdag sowieso niet, moet toch iedere keer weer achter jongetjes aanrennen, naar school brengen, van school halen, etc. Moet wel zeggen dat ik me nu (op dit moment) fitter voel dan tijdens de eerste 2 zwangerschappen. Toen kon ik met 20 weken niks meer tillen. Ik ben nu bijna 18 weken, en heb eigenlijk nog nergens echt last van. (ja, brandend maagzuur van de snoepjes en heel vaak plassen, maar dat telt niet ;p )

@Sneeuwwitje; Je bent echt knap bezig! Goed voor je. Ik weet niet waar je woont, maar in Friesland heb je de Sneek-Bolsward-Sneek loop ieder jaar, Dat is ongeveer 20 kilometer. Misschien iets om naartoe te werken als je nog een nieuw doel nodig hebt?

@Melody; Wat fijn om van jou ook weer te horen! Laten we er idd maar een gezond-eten-maand van maken. Afvallen mag inderdaad niet. Maar daar heb je januari ook niet voor nodig. Kan ook straks als we bevallen zijn

@Cattura; Jij gaat ook echt goed! Ben trots op je!

@Runrunrun; Ik heb met je te doen! Echt meid, het zit je niet mee hè? Hier een virtuele hart onder de riem.

@Menn; Lastig dat je niet mag sporten. Hoever is het naar je werk en school? Ik fietste in de brugklas 17 kilometer naar school. Deden we een uurtje over. Misschien zijn er meer mensen die het stuk kunnen fietsen? Heb je wat aanspraak?

Groetjes Hvm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven