Lijf & Lijn alle pijlers

Gladde zachte hielen

18-06-2023 20:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft DE tip?

Ik heb echt hele lastige voeten. Met dit weer helemaal, open schoenen staan gelijk aan lelijke en pijnlijke hakken met hiel kloven. Voelen ook droog en ruw aan.

Wat ik al doe;
- iedere 5 weken naar een medisch pedicure
- iedere ochtend en avond smeren, laat de zalf/creme intrekken met sokken en 1x per week zalf, plastic zakjes, in laten trekken en goed in masseren.
- iedere dag met een puimsteen of de scholl vijl een laagje eraf in de douche

En dan nog is het niet om aan te zien en zijn de kloven vaak pijnlijk. (Ik haal er niet te veel af, want te veel betekend meer kloven in mijn geval)

Maar goed, ik hou van open schoenen en heb er nu een aantal die ik niet aantrek omdat ik het niet om aan te zien vind.

Wie heeft er een goed werkende tip?

(Ik weet dat eelt een functie heeft, maar er zijn ook mensen die het niet hebben en daar gaat het ook prima mee)
Ja natuurlijk
Ik heb wel eens speciale crème gekocht tegen droge hielen, maar wat bij mij toch echt het allerbeste werkt is heel simpele, moddervette vaseline. Onder de douche vijlen en daarna een dikke laag vaseline erop, sokken aan en naar bed. Evt. kunnen de sokken bij hitte na een kwartiertje wel uit.
Ik ben echt enthousiast over de crème waar ik een paar dagen geleden over schreef.
Inmiddels een dag of 3 aan het smeren en voeten en vooral teen ziet er een stuk rustiger uit. Geen velletjes meer.
Ja ik ben hier best blij mee.
Ik kreeg hele zachte voeten van die voetmaskers/zakje om de voeten van de Action. Van dat zuur zit daarin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven