Lijf & Lijn alle pijlers

Halslift info

08-04-2025 12:14 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi!

Ik wil graag een halslift laten doen. Ik kan echter weinig ervaring vinden van mensen op het internet. Uiteraard wel ervaringen van mensen zelf op de site van de kliniek zelf.
Mijn vraag, heeft iemand, jijzelf of iemand die je kent een halslift laten doen? Hoe snel was de genezing? Hoelang waren de littekens zichtbaar? Als je nog meer info hebt, graag!

Alvast bedankt.
Ik zou even kijken op Realself.com, waar vooral Amerikaanse vrouwen hun ervaringen met cosmetische behandelingen delen. Daar vind je denk ik meer dan op Nederlandse websites.
Ik geloof dat Linda de Mol er trouwens een heeft laten doen, misschien kan je het haar vragen ;-)
Ik ken iemand, die heeft er een litteken aan over gehouden. En dat zie je ook best goed. Bij dezelfde kliniek ken ik 2 mensen die een oog lift lieten doen, ook niet tevreden. Ze hebben een review neergezet en die is nergens te zien.
Misschien kun je meer vinden op fora die daarvoor zijn. Van mensen waar je echt de ervaring van kunt lezen. Die reviews van de klinieken zijn blijkbaar niet altijd eerlijk.
Wel een dingetje: Als het goed gaat, typen mensen er minder snel iets over dan wanneer het fout gaat.
Ik zou me ook goed inlezen over de arts.
Je kon't altaid nog bakker worre

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven