Lijf & Lijn alle pijlers

Hangende borsten

23-02-2017 12:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik heb eens een vraagje. Ik ben bijna 39jaar en mijn borsten beginnen te hangen.Zijn er hier mensen die speciale borstoefeningen doen om ze terug stevig te maken?

Heb gelezen met borstspieroefeningen te doen dat je je borsten verstevigd?

Groetjes
No Pain,No game
Probeer het eens zou ik zeggen.

Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ga er idd vanavond eens mee beginnen.
No Pain,No game
zou het niet te heftig of te zwaar doen. de 1ste keer heb 4 weken pijn gehad.
Ik heb gelezen dat ze dan optisch juis nog meer gaan hangen. Je borstspier verstevig je eronder dus die komt omhoog maar je borst zelf hangt lager en die gaat dan juist onder/op die spier hangen.

Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.
quote:Rouge__ schreef op 23 februari 2017 @ 12:38:

zou het niet te heftig of te zwaar doen. de 1ste keer heb 4 weken pijn gehad.Heeft het geholpen bij jou?
No Pain,No game
quote:Perzina schreef op 23 februari 2017 @ 12:41:

Ik heb gelezen dat ze dan optisch juis nog meer gaan hangen. Je borstspier verstevig je eronder dus die komt omhoog maar je borst zelf hangt lager en die gaat dan juist onder/op die spier hangen.

Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Oei dat is natuurlijk niet te bedoeling.
No Pain,No game
quote:Sandra300778 schreef op 23 februari 2017 @ 12:41:

[...]

Heeft het geholpen bij jou?ze zijn vooral een stuk voller geworden en voelen steviger , ze hangen een klein beetje maar ik heb een flinke cup dus dat is normaal.

Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.

Klopt. Ondervind je pas als je je eigen borsten omgerolen hebt voor een gespierde borst. Daarna ga je flink eten voor het crusiale vet, maar blijven ze nèt onder je getrainde borstspier hangen. Haalt niets uit.

Breastgro capsules werken. Maar zodra je stopt verdwijnen je resultaten ook weer net zo snel.

Enigste oplossing is een ingreep.

Heb 15 jaar lang aangesukkeld en echt álles góed uitgeprobeerd.

Trust me.
quote:Sandra300778 schreef op 23 februari 2017 @ 12:41:

[...]

Heeft het geholpen bij jou?Je borst zit om/over je spier heen. Die spier ga je nu flink boosten en groeit. Je borst hangt er daarna alleen maar bij, meegerekt en kleiner. Bekijk anders eens bodybuildsters zónder silliconen?
Volgens mij komt het hangen op oudere leeftijd alleen doordat het vetweefsel aan de bovenkant verdwijnt. En/of het klierweefsel verdwijnt en wordt opgevuld met vet, zodat het geheel slapper wordt, dit in combinatie met het slapper worden van de huid. Als ik mijn borstspieren aanspan komt de boel aan de bovenkant wel iets omhoog, maar aan de onderkant blijft het hangen.
Borst is vet- en spierweefsel. Dat kun je niet trainen.
Wat is het probleem? Met een bh merk je er niets van en als man zeg ik: Heerlijk, helemaal goed!
Gewoon je shapeshifters met trots dragen, dan maakt t niet uit of ze een beetje hangen.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
ik heb het toch een beetje moeilijk mee dat ze hangen. Ik weet idd je lichaam veranderd met ouder worden maar toch...

Ik ben dus ook een ingreep aan het overwegen.
No Pain,No game
Dat meen je niet! Wat jammer, kan ik je mening niet positief beïnvloeden?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 23 februari 2017 @ 16:08:

Borst is vet- en spierweefsel. Dat kun je niet trainen.wel de spier erachter
quote:ooitverlegen schreef op 23 februari 2017 @ 21:05:

Dat meen je niet! Wat jammer, kan ik je mening niet positief beïnvloeden?ik ga zeker eerst proberen om het met oefeningen te doen.
No Pain,No game
Het begint meestal aan de binnenkant, de juiste voedingsstoffen. Zo is de aanmaak van collageen belangrijk, evenals de juiste vitaminen en mineralen, aminozuren en vetzuren. Zo is bottenbouillon gunstig voor het collageen. Verwacht geen wonderen van dit soort dingen.

Er zijn ook middelen met hop, die versteviging en bij langer gebruik vergroting van de borsten. Nu is de ene hop de andere niet dus het losse kruid is dan misschien minder aan te bevelen. In hoeverre de preparaten doen wat ze beloven zou ik niet weten.

https://www.salusi.nl/mooie-stevige-borsten-tips/

http://www.vrouwblog.nl/tips-voor-stevige-borsten/0521/
Gut jij altijd met je supplementen. Heb je aandelen?

Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Dit dus. Gewoon goede bh s kopen én dragen. Het niet laten hangen is het enige dat het hangen kan uitstellen.
gewoon lekker laten opereren?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Sandra300778 schreef op 23 februari 2017 @ 20:25:

ik heb het toch een beetje moeilijk mee dat ze hangen. Ik weet idd je lichaam veranderd met ouder worden maar toch...

Ik ben dus ook een ingreep aan het overwegen.Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 16:41:

[...]

Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kantoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.
No Pain,No game

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven