Lijf & Lijn alle pijlers

Hangende borsten

23-02-2017 12:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik heb eens een vraagje. Ik ben bijna 39jaar en mijn borsten beginnen te hangen.Zijn er hier mensen die speciale borstoefeningen doen om ze terug stevig te maken?

Heb gelezen met borstspieroefeningen te doen dat je je borsten verstevigd?

Groetjes
No Pain,No game
quote:Rouge__ schreef op 23 februari 2017 @ 22:03:

[...]

wel de spier erachterVerandert niets aan het hangen. Vel is gewoon slap.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 25 februari 2017 @ 08:34:

Verandert niets aan het hangen. Vel is gewoon slap.

Ik geloof ook niet dat die spier er veel toe doet maar helemaal slap is het weefsel nu ook weer niet. Bovendien zitten daar tussen vrouwen onderling blijkbaar ook weer verschillen in. Hoe dan ook, anatomisch gezien kan het alleen maar hangen. Waarom is die zachtheid zo ondergewaardeerd?

Alternatieve oplossingen voor TO:

Er nooit meer naar kijken in de spiegel

Alleen in de spiegel kijken met heel mooie en perfect aansluitende bh's

Er elke dag naar kijken zodat het went (aangenomen dat ze geen cm per dag verder gaan hangen)

Jezelf vergelijken met vrouwen waarbij het meer hangt maar daar niet mee zitten

Je laten verwennen en complimenten krijgen
Het is niet te voorkomen. Net als met wangen. Knijp eens in een kinderwang, dan een van 20, 45 en 65. Wordt steeds slapper, dunnere huid en minder stevige onderhuidse opvulling. Verschrikkelijk maar niets aan te doen (behalve opvullen).
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 16:40:

[...]

Dit dus. Gewoon goede bh s kopen én dragen. Het niet laten hangen is het enige dat het hangen kan uitstellen.Bh' s dragen voorkomt hangen niet, integendeel heb ik gelezen, ze gaan er juist door hangen. Beste is zoveel mogelijk bhloos
quote:Sandra300778 schreef op 24 februari 2017 @ 21:19:

[...]

Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kanntoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.

niet meer voor de spiegel staan.

Sorry hoor, ik vind dit zo oppervlakkig gezever. Ouder worden wij allemaal, dus ook je tieten.
quote:Vivavivi schreef op 25 februari 2017 @ 19:41:

Bh' s dragen voorkomt hangen niet, integendeel heb ik gelezen, ze gaan er juist door hangen. Beste is zoveel mogelijk bhloosIn ieder geval een goed advies voor thuis, beetje de vrijheid geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven