Lijf & Lijn alle pijlers

Het misantrope afvaltopic - deel 2

10-01-2019 13:13 1215 berichten
Een nieuw, vers topic.

De OP van het eerste deel:

Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs. Op Dreamer na dan ;-)


En nu dus deel 2, waarin er hopelijk nog meer resultaat geboekt wordt :-D
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 10:56
1.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@drackie op instagram heeft haar (zeer bevallige) kont eruit hangen. Ben jij niet zeker hè :moon:

Enne ik offer me wel op voor jullie hoor, geef die wijn maar door.
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
12-09-2019 10:28
Nou gelukkig voor je zijn er zat alternatieven voor wijn :-D

Oe klinkt leuk jullie weekend, haha, erg hè! Gelukkig heb ik een supersaaie vent wat dat betreft, toastjes en kaasjes enzo eet ie niet, hooguit een zakje chips van een 6-pack.

Mijn man houdt ook niet van de toastjes en al helemaal niet van kaas. Die gaat voor luxe biertjes en metworst. :proud:
(maar hij is niet saai, dat ben ik eerder :hihi: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn rosé voor vanavond staat al sinds gisterenavond te chillen.
Bodysculpt-klasje om 19uur maar daarna is het weekend! En het schijnt nog mooi weer te worden ook!
Net een broodje kroket gehad. Stom, hij was niet eens lekker en nu ben ik er misselijk van.

Geniet van de rosé ainne!
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
12-09-2019 12:20
@drackie op instagram heeft haar (zeer bevallige) kont eruit hangen. Ben jij niet zeker hè :moon:

Enne ik offer me wel op voor jullie hoor, geef die wijn maar door.

:rofl: Nee, haha! Dat ben ik niet.

Inderdaad als extra motivatie Lise, het werkt wel moet ik zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Ik drink spa vanavond, denk ik. Maar weer eens uit eten :proud: En zoon is met de fiets, dus íemand moet nuchter blijven om te rijden (misschien dat man dat doet, kan ook nog)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dusss

afgelopen vrijdag wél wijn gehad, maar braaf na 2 gestopt en geen hoofdpijn later. :yes:

Verder vandaag m'n fruit/groente vergeten mee te nemen naar het werk. Gelukkig had een collega hazelnoten gezocht en gevonden en die ook nog meegenomen, dus zit ik nu met een beker de nootjes stuk te slaan op m'n bureau (heb er inmiddels wat onder gelegd, want ik kreeg deukjes :O ) en ondertussen wacht ik tot zoon op z'n mobiel kijkt en mij m'n eten komt brengen

(dit typte ik een uur terug, hij schijnt onderweg te zijn....)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ah lief van zoon!

Hier al een paar dagen kwakkelig. Niet ziek, maar ook niet topfit. Dus niet naar de gym geweest en heel veel koekjes gegeten.... Tja.
Alle reacties Link kopieren
Zoon is nog liever dan je denkt. Hij had laatst koeken voor zichzelf gekocht en na wat lief kijken van mijn kant (lees: zeuren tot hij toegaf) mocht ik er ééntje. Gisteren kocht hij die koeken weer en had hij er speciaal voor mij 1 bewaard :love:

En aangezien ik me gisteren toch al niet aan een gezond patroon kon houden, kon die koek er ook nog wel bij :nut: :proud:

Hier ook moe, pijn, blegh en dus sneller trek in zoetigheid. Zometeen maar de zon in.
Later is nu
Beterschap Ainne!

En wat heb je een lieve zoon Dreamer :-D

Ik moest in de pre-operatieve vragenlijst mijn gewicht doorgeven. Ik vond het toch wel heel prettig dat ik daar een gezond gewicht kon invullen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik me wel voorstellen, Lise!

Ja de mannen in mijn leven vinden mij kennelijk goed zoals ik ben, want manlief moet ik echt vertellen níets lekkers mee te nemen voor me. (om dan vervolgens te gaan mopperen als er geen chocolade is :A: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Nieuwe week, nieuwe kansen. Afgelopen week ging niet zo goed. Qua beweging wel, gelukkig. Op mijn horloge maak ik elke dag een 'hartje' vol met beweging per uur, kcal en 'trainen' (wandelen en fietsen is dat bij mij, ook slechts een half uur per dag) alsmede m'n 7000 stappen. Laatst had ik net m'n stappen niet gedaan en werd ik buiten vriendelijk uitgelachen door een man-met-hond, die mij kent als vrouw-met-hond maar mij zonder hond zag lopen, omdat de hond z'n wandeling al had gehad en écht niet nóg een rondje tbv mijn stappen ging doen :proud:

Eten is een puntje. Ik houd me er redelijk aan, maar 'zonder toegevoegde suikers' lukt niet zo goed als ik zou willen. Vanaf vandaag maar wel weer dus :rolling:
Later is nu
Mijn weekend ging ook niet zo goed dus ik schrok vanochtend nogal.

Wat wel positief was, was dat ik gisteren met winkelen allemaal kleding in een maat kleiner kon kopen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is altijd lekker, Lise! :cheer2:

Ik ben heel blij dat ik de broeken nog aan kan, die ik een half jaar terug in deze maat kocht :nut:

Ik blijf gewoon weer steeds nét boven die 80 hangen :furious: Maar niet na deze week. Echt niet!
Later is nu
Ik zat richting de 67 vanochtend, daar schrok ik echt van. Dus ik moet rap weer wat strenger voor mezelf worden.

Maar, als alles doorgaat moeten we een tijdje met 1 auto doen, dus moet ik meer op de fiets doen. Dat scheelt weer :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oei, daar heb je wel het verkeerde jaargetijde voor uitgekozen
Later is nu
Dreamer schreef:
23-09-2019 10:22
Oei, daar heb je wel het verkeerde jaargetijde voor uitgekozen
Och, na de operatie kan ik toch een tijdje niet fietsen en niet autorijden.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat goed joh Lise, een maat kleiner! Lekker gevoel.

Hier vorige week ook niet goed, was niet helemaal fit en niet gesport en veel te veel gesnoept. Die weegschaal heb ik gewoon lekker onder kast laten liggen.

Maar inmiddels heb ik er weer zin in, heb zelfs gisterenochtend (!) een Barbels & Bells klasje gedaan en nu gloeiende spierpijn - heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren naar een première met veel en lekker eten. Ik heb gewoon maar meegegeten, ook vanwege het tijdstip (van 4 tot 7). Vandaag weer netjes binnen de punten, maar ik ga donderdag uit eten en zondag naar de Efteling, dus ik vrees wel een beetje voor de weegschaal na deze week.

Verder ben ik chagrijnig door gedoe met de klantenservice van Vodafone. Ik heb al zeker 7x met ze gebeld in een paar dagen tijd en nog is het niet opgelost. Mijn eerste neiging is om dan maar veel te gaan eten, maar ik geloof niet dat ik daar blijer van ga worden. Hooguit chagrijniger.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook echt weer heel streng voor mezelf worden.
Zit momenteel in een chocolade verslaving periode.
Eet er echt veel te veel van. Elke dag.
Waar zat die knop ook alweer? :blond:
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem gevonden hebt, C&C, laat je het even weten? Die van mij is ook zoek.
Nou ja, wel al drie dagen achter elkaar wezen sporten in ieder geval.
Maar vanavond niet, want we moeten naar een info-avond van school van Oudste. En ik ben jarig, dus straks uit lunchen en taart eten. Meerdere keren vandaag :lol:
Gefeliciteerd Ainne!

Ik zit weer in een dalende lijn, maar dat is gewoon onderdeel van die schommelingen van een kilo. Gelukkig blijft het daarbij en kom ik niet weer aan.
Komend weekend wel een verjaardag met etentje (man is jarig), maar dan laat ik de alcohol sowieso staan. Ik heb aangeboden te rijden :P
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ainne!

Ik had gisteren een drukke morgen en moest gelijk naar andere werkplek. Zat vol in m'n hoofd en toen kreeg ik koffie met taart. Ik kon er geen 'nee' tegen zeggen, heel erg. Toen 's avonds die lekkere koek ook maar opgegeten, die zoon weer voor me had meegenomen :facepalm:

Afijn
Vandaag weer opnieuw goed bezig! (ben net het bed uit, dan kan dat wel)
Later is nu
Vanochtend stond de weegschaal op 65,0 :cheer2:
Na een jaar dan eindelijk op mijn streefgewicht :biggrin:

Nieuw streefgewicht is 60 :P
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lise! :cheer2:

Ik had deze week een 'fuckit' week. Gelukkig bewoog ik voor mijn doen ook vrij veel en hopelijk is de schade beperkt gebleven. We gaan het zien. (volgende week)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven