Lijf & Lijn alle pijlers

Hééééééél veel afvallen, wie helpt of doet mee??

15-07-2018 09:26 1567 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames! ❤️

Dit is het punt voor mijzelf dat ik er echt maar dan ook echt klaar mee ben!! Ik weeg veel te zwaar voor mijn leeftijd en lengte en ik begin er ook gewoon last van te krijgen met bewegen, maar ook met mijn zelfvertrouwen.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik er klaar mee ben en dat er iets moet gebeuren/veranderen, maar elke keer hou ik het niet vol. :(
Heel eerlijk, ik hou gewoon van eten en sporten vind ik gewoon echt niet leuk!
Heeft iemand tips om het sporten leuker te maken?
En is er interesse om samen af te vallen, dan wil ik eventueel een schema maken en bijhouden elke week met gewicht en hoeveel je bent afgevallen.
Ik heb nog nooit hulp van buitenaf gevraagd maar misschien helpt dit juist beter om het vol te houden als we ervaringen uitwisselen en elkaar kunnen motiveren.

(Ik ben 24 jaar oud, 1.65m en 88 kilo90,7 kilo.)

Ik start trouwens 16 juli (morgen dus) en ik wil elke maandag wegen en het schema updaten.

Laat je horen!

Liefs


Schema:
NaamLeeftijd en lengteStartdatumStartStreef01-0808-10Totaal afgevallen
IBIopviva34|1.72m16-07-18108,775,0---25,1
Sunshine199226|1.71m01-01-19109,270,0---22,5
mañana45+|1.73m01-08-18124,075,0 ---21,5
heivlinder45+|1.87m21-07-18113,085,0---16
fitmama89830|1.71m13-11-18113,295,0---11,5
workaholiccc24|1.65m16-07-1890,765,0---7,8
MeredithGrey32|1.62m15-04-1984,065,0 71,370,7-13,3
Luuntje1941930|1.80m29-04-19102,785,0---6,6
Reiwa32|1.77m08-05-19105,790,0---
friezinnetje201447|1.75m26-11-1896,0 96,2 ---3,4
Madamecannibale32|1.77m06-07-19139,6,0130,0---0,0
PassingThrough35|1.74m30-03-19109,780,0---12,4
PotjePindakaas34|1.69m01-06-18127,085,0 ---19,1
Totaal||||||||||||||||||||||||||||||||||-




Wat mij motiveerd is de volgende tekst:
In two weeks you’ll feel it.
In four weeks you’ll see it.
In eight weeks you’ll hear it.


Zet hem op allemaal!! :applause:


:jump: We hebben ook een whatsappgroepje. Mocht je hierin willen, stuur me dan even een priveberichtje met je mobiele telefoonnummer. :jump:
workaholiccc wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:03
63.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer terug van weggeweest. Tot mijn verrassing ben ik tijdens de vakantie maar een halve kilo aangekomen, ondanks vaak uit eten en te veel fast-food en lekkere ijsjes.
Dus dat valt mee.

Nu ga ik er weer vol tegenaan de komende periode.
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om koolhydraatarme tussendoortjes te bakken voor mee naar het werk: spinazie-fetamuffins, banaan-walnootmuffins, bosbessenmuffins en ik heb nu de kip-broccolimuffins in de oven staan.
De vriezer is dus weer gevuld en ook de koelkast staat vol met gezonde dingen. Dus ik kan weer even vooruit.

Vorig jaar op 1 augustus ben ik begonnen met koolhydraatbeperkt eten, nu op naar mijn 2e jaar (en de volgende 20 kilo). Ik ben er klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
En even mijn gewicht doorgeven: 102 vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Zo het topic was flink weggezakt. Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het goed, het wandelen en gezond eten is goed vol te houden en zat vanmorgen zelfs op -10.5 kilo. Ben wel erg druk geweest met het nieuwe werk (erg lange dagen) en daardoor is het me niet meer echt gelukt om de tabel te updaten. Sorry daarvoor, toen ik hier ja op zei, zat ik zonder werk en had ik tijd genoeg, nu heb ik ineens tijd tekort. Volgende week ben ik een weekje op vakantie dus dan gaat het waarschijnlijk ook niet lukken, daarna ziet het er rooskleurige uit.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Is het whats app groepje nog actief? Anders lijkt het mij best leuk om daar bij aan te sluiten als motivatie.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
27-08-2019 14:36
Is het whats app groepje nog actief? Anders lijkt het mij best leuk om daar bij aan te sluiten als motivatie.
Jep, je kan mij een pb sturen. Ik houd nu ook de tabel bij en kan ervoor zorgen dat je erin komt.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
27-08-2019 14:37
Jep, je kan mij een pb sturen. Ik houd nu ook de tabel bij en kan ervoor zorgen dat je erin komt.
Bedankt, heb je een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kruip weer onder mijn steen vandaan.
Het is slecht met mij gegaan, psychisch, lichamelijk en wat gewicht betreft. Ik slik nu hoge dosis medicatie waarvan ik aan kom althans ik eet nu meer.

Mijn gewicht is nu dus 88 kilo en ik kan wel janken. Gaan we weer IBI je valt af en komt weer aan maar nu wil ik direct ingrijpen dus ben weer aan het opletten en vooral meer bewegen.
Ik hou alles wat ik eet en drink weer bij in een app en probeer of 8000 stappen te halen of minimaal 10 km te fietsen op een dag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ben er ook weer en helaas ook hier slecht nieuws. Door de warmte steeds hypo's en die heb ik zonder suikerziekte. Je eet dan net wat anders met een ijsje, even pasta etx. Vakantie was dus niet altijd even leuk. Nu redelijk stabiel maar wel zwaarder geworden. Nog niet gewogen dat doe ik volgende week maar eens.
Alle reacties Link kopieren
Ibi en heivlinder :hug:

Hier gaat het wel oké. Hele week al niet fit, verkouden, keelpijn en hoest m’n longen uit Mn lijf (goed voor de buikspieren dan maar) dus weinig bewogen. Wel een dieet van ijswater en waterijsjes gehad de afgelopen week. Vanmorgen contact opgenomen met de Hap omdat mijn keel begon op te zwellen en ik morgen op vakantie ga. Omdat het ook een allergie kon zijn moest ik langskomen. Maar ik heb alleen maar een forse keelontsteking en opgezette amandelen. Advies nog meer ijsjes en paracetamol.

Gewicht is al wel de hele week rond de 73,5 dus dat betekent -10,5 kilo.

P.s. Ivm vakantie kan ik deze week de tabel niet updaten.
Seriously?
Hi Meredith, balen maar hopelijk wel fit genoeg om van vakantie te genieten.

Ik stap morgen dan niet op de weegschaal maar ga hard aan het wer. Dan kan dat niet voor een dip zorgen.
Hoi dames,

Ik ben 2 weken geleden begonnen met het voornemen om af te vallen. Ik ben toen ook gestart met het lezen met dit topic en nu, 2 weken later heb ik het 'uit' en wil ik er ook een deel van worden.
Ik wil best in de tabel en ook best in de appgroep als motivatie.
Ik ben begonnen met een gewicht van 102 bij een lengte van 174. Vanmorgen woog ik 98.3
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier terug van vakantie en helaas ook met extra 1,5 kilo thuis gekomen. Dus nu er weer hard tegenaan. Ik heb voor mijn vakantie ook eerste afspraak gehad met dietsiste om eens mee te kijken met mijn gewoontes. Ik blijk juist steeds te weinig te eten waardoor mijn verbranding te laag staat. nIk moet weer beetje bij beetje meer gaan eten. Spannend dat wel maar eerste week was er direct -0,5 en ik was ook nog net ongesteld geworden dus zeer tevreden,
Hopelijk verdwijnen die 1,5 ook weer snel en zetten we de lijn naar beneden door. Ik wil zo graag onder die 100
Alle reacties Link kopieren
Olíve schreef:
10-09-2019 13:59
Hoi dames,

Ik ben 2 weken geleden begonnen met het voornemen om af te vallen. Ik ben toen ook gestart met het lezen met dit topic en nu, 2 weken later heb ik het 'uit' en wil ik er ook een deel van worden.
Ik wil best in de tabel en ook best in de appgroep als motivatie.
Ik ben begonnen met een gewicht van 102 bij een lengte van 174. Vanmorgen woog ik 98.3
Je mag mij een dm sturen..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier met iedereen? Ik merk dat het topic wat stil begint te vallen.

Hier gaat het nog steeds goed. Ik blijf afvallen ondanks slechte momenten maar het nieuwe ritme helpt blijkbaar voldoende. Qua werk heb ik het erg druk, en daar is ook nog een leuke man bijgekomen.. Totaal niet verwacht na 5,5 jaar alleen te zijn. Gelukkig wandelt hij ook veel dus dat is mooi om te combineren..
Seriously?
Zo, ik ben er ook weer. Het is hier inderdaad heel erg rustig, super jammer!
Ik houd me nog steeds goed aan mijn calorieën en ben er zelfs bij gaan sporten. Als er iemand is die altijd een hekel had aan sport, was ik het wel. Maar nu vind ik het toch wel leuk. Ik sport gewoon met apps, dus heb korte workouts, maar dat heeft echt met geld te maken. En het is ook wel gewoon heel makkelijk even tussendoor te doen zo. Ik was na mijn post de vorige keer aamgekomem en bleef daar ook echt op hangen (99.1kg), maar nu toch 97.9 geworden. Nu ongesteld dus ik verwacht dat ik volgende weer pas weer af ga vallen. Maar dat is prima.

Wat super leuk dat je een leuke man hebt leren kennen MeredithGrey!!
Vanmorgen 97.6. Yes!! :cheer: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Nieuw gewicht : 70,7. Deze week afgevallen - 0.6. Totaal afgevallen 13,3 kilo.

Hier gaat het wel goed. Heb de afgelopen weken zoveel gewerkt dat het wandelen er een beetje bij in is geschoten dus dat heb ik vanaf gisteren weer opgepakt. Ben vandaag ook weer met ww begonnen omdat ik mijn ritme wel een beetje kwijt was. Daarnaast ook even weer flink minderen met de alcohol, want dat liep een beetje uit de hand met alle borrels en daten.

Helaas bleek de leuke man toch niet zo leuk te zijn en is het weer voorbij. Kortom ik kom weer in mijn oude vertrouwde ritme terug.

@olive: goed afgevallen!
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven