Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe afvallen???

28-01-2016 19:38 41 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben 1,87 en weeg nu 78 kilo. Ik zou heel graag weer rond de 70 willen wegen.

Ik ben momenteel voornamelijk niet blij met me buik, boven benen en muffintop.

Ik weet alleen niet hoe te beginnen. Ik werk 2 dagen per week als barvrouw dus loop op werk wel aardig.

Verder loop ik ongeveer 1 uur per dag met me hond.

Ik ben dus opzoek naar wat advies. Hoevaak per week sporten maar voornamelijk wat te eten.

Ik wil wel gezond eten dus niet echt light producten.

Iemand tips met wat wel en niet te eten en dingen waar ik op moet letten als ik eten koop in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Wat eet je nu over het algemeen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben net begonnen met Paleo, kijken wat dat doet, misschien wat voor jou?
Waarom wil je afvallen als je al een prachtig en gezond gewicht hebt?

Wat te eten? Eet gewoon gezond en onbewerkt: groente, fruit, eieren, yoghurt, volkorenbrood, zilvervliesrijst, volkorenpasta, gezonde vetten (plantaardige olie, noten, avocado). Geen pakjes en zakjes, matig met suiker, zout en alcohol.
Je werkt in de horeca. In dat vak is misschien ritme en regelmaat een issue?

Ritme en regelmaat zijn oa ook van belang bij een gezonde voeding.

Probeer op gezette tijden, ondanks jouw misschien onregelmatige werktijden, maaltijden en tussendoortjes te nemen.

En drink veel water en ongezoete thee.
Ik Ontbijt met Brinta met volle melk, middag eten zijn crackots met jonge kaas, avond eten is hello fresh 5 dagen per week. Dus dat is heel wisselend maar wel allemaal biologisch en niet uit pakjes.

Tussendoor eet ik appels, peren, granaatappel, kiwi, paprika.

En ik drink water of limonade.

Ik wil afvallen omdat ik momenteel heel erg last heb van vet op mijn heupen en daar stoor ik me aan als ik een mooi straks jurkje ofzo aan wil
Cracottes zijn een hap lucht. Eet gewoon brood, daar heb je meer aan.