Lijf & Lijn alle pijlers

Iemand tips voor goed gezichtsmasker

28-03-2018 06:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op m'n werk was er zo'n gesprek dat gezichtsmaskers je huid zo mooi reinigen en voeden... Dus wou ik ook wel eens...ik naar Kruidvat maar had idee welke ik moet/wil.

Had wat meegenomen maar zo'n doekje...weet niet denk dat ik liever wat heb om te smeren,
Iemand tips?
anoniem_367086 wijzigde dit bericht op 28-03-2018 07:30
0.36% gewijzigd
Je huis?
Ik smeer het op mijn gezicht maar vind die van dr vd hoog fijn met fruit geuren. Framboos, appel enzo
Typefoutje

Wil vooral goed reinigen.
Ik zou geen masker gebruiken als je alleen wil reinigen, dan kan je beter goede producten daarvoor kopen: scrub, reinigingsmelk, tonic.

Voor een masker zou ik kiezen voor een die vochtinbrengend is.
Ik zweer bij het kleimasker lava van dr. Hoog. Gewoon uit zo’n kartonnetje.
Inderdaad een kleimasker of met kool reinigt heel goed. Maakt niet veel uit welk merk.
Reinigen? Ben je zo smerig dan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Freeman kent meerdere klei maskers die ik persoonlijk allemaal erg prettig vind, ik heb laatst deze gekocht en ben er erg blij mee maar ook de andere heb ik geprobeerd en zijn allemaal dikke prima.
https://www.kruidvat.nl/freeman-manukah ... /p/4114622
Internagelaktisch
retrostar schreef:
28-03-2018 07:59
Reinigen? Ben je zo smerig dan?
Iedereen reinigt zijn / haar gezicht toch? Ik wel hoor.. 2x per dag..
Internagelaktisch
Voeden? Kan alleen maar via je maag. :proud:
retrostar schreef:
28-03-2018 08:02
Voeden? Kan alleen maar via je maag. :proud:
Verbreed eens je horizon zou ik zeggen. Je moet goed voor je lichaam zorgen, van binnen en buiten. Dus inderdaad je huid voeden.

en reinigen: ja, als je de hele dag in de weer bent geweest ben je vies. Heel belangrijk om je huid goed te reinigen en verzorgen.
Madre schreef:
28-03-2018 08:12
Verbreed eens je horizon zou ik zeggen. Je moet goed voor je lichaam zorgen, van binnen en buiten. Dus inderdaad je huid voeden.

en reinigen: ja, als je de hele dag in de weer bent geweest ben je vies. Heel belangrijk om je huid goed te reinigen en verzorgen.
Wow! :)
"Ze" beweren TO, dat je huid heel erg achteruit gaat van voedingsmiddelen die veel suiker en vet bevatten, maar ik weet niet wie er echt achter deze beweringen zit. Maar het kan geen kwaad om de helft van je snoep, snacks en drankjes te laten staan en te vervangen door groenten en vis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven