Lijf & Lijn alle pijlers

implanon

12-09-2013 21:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren al een stukje geplaatst mbt de implanon. Maar nu heb ik er sinds vanavond steekjes/ kloppend gevoel in. Wat nogal vervelend aanvoelt. Ook ben ik sinds vorige week vrijdag al aan het menstrueren van heel licht tot heel heftig en van oud donker bloed tot helderrood bloed.

Wat kan dit toch zijn?? Heb de iimplanon sinds december 2011
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Kom, eierdupke. Lees je topic van gisteren maar even terug.
Jaa maar staat niks van klopped gevoel etc en is behoorlijk vervelend gevoel. ...
Ga dan naar je huisarts! Wij zijn geen artsen dus advies mag er niet gegeven worden. Als je medische vragen hebt is dit de verkeerde plek.
Tjaa als jij dit zo vind zou je dit niet moeten lezen en moeten reageren. Of mogen er alleen maar klaag verhalen geplaatst worden. ....
Jij wilt medisch advies, viva verbiedt dat expliciet in de gedragsregels. Bovendien heb je gisteren hetzelfde topic geopend. Dit forum voegt niets meer toe, je moet gewoon je arts bellen voor vragen. Lijkt me heel duidelijk en heel logisch.
Ik zou hier niet eens op in moeten gaan. Want ik vraag geen medisch advies ik vraag of mensen dit herkennen en dit wat hier staat staat bij gisteren niet. Dus beetje triest jou reacties. Zoals ik al eerder zei als het je stoort lees je het toch niet
Het stoort me niet, maar het is een onzinnig topic.

Gisteren vroeg je of je zwanger was, je had allemaal "zwangerschapssymptomen". Het advies was: doe een test.

En nu open je weer een nieuw topic met zwangerschapssymptomen. Het antwoord zal weer zijn: doe een test.

En verder is het zinloos om te speculeren of het bij jou zwangerschap of implanon is, als je klachten hebt moet je naar de huisarts. Als iemand hier zegt dat ze het altijd heeft en jij blijkt een tumor/vleesboom/weetikhet te hebben dan sla je jezelf voor je hoofd. Met ongebruikelijk bloedverlies moet je altijd naar de huisarts.
Eens met Bootje. Bel met je huisarts.
Je schrijft in je andere topic "Ik voel hem gewoon nog zitten"misschien heb je te hardhandig en te vaak gecheckt of ie er nog zat en is er irritatie ontstaan.

Voor de rest bel de HA, doe een zwangerschapstest en stop met medisch advies vragen.
Het is geen spiraal Borderwalk

En als er bloed uit je vagina komt als je aan je arm friemelt, dan moet je zeker naar de dokter
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 september 2013 @ 23:21:

Het is geen spiraal Borderwalk

En als er bloed uit je vagina komt als je aan je arm friemelt, dan moet je zeker naar de dokter

Ja het is geen spiraal, dus?

To schrijft: "k had gisteren al een stukje geplaatst mbt de implanon. Maar nu heb ik er sinds vanavond steekjes/ kloppend gevoel in. Wat nogal vervelend aanvoelt. "

Dus ik lees dat ze pijn en een kloppend gevoel heeft daar waar de implanon zit. Ze schrijft niet dat het om d'r vagijn gaat? Dus ik denk, die heeft de hele tijd zitten voelen of ze dat staafje nog kan voelen en nou doet het zeer (d'r bovenarm dus).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven