implanon
donderdag 12 september 2013 om 21:11
Ik had gisteren al een stukje geplaatst mbt de implanon. Maar nu heb ik er sinds vanavond steekjes/ kloppend gevoel in. Wat nogal vervelend aanvoelt. Ook ben ik sinds vorige week vrijdag al aan het menstrueren van heel licht tot heel heftig en van oud donker bloed tot helderrood bloed.
Wat kan dit toch zijn?? Heb de iimplanon sinds december 2011
Wat kan dit toch zijn?? Heb de iimplanon sinds december 2011
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 12 september 2013 om 21:24
donderdag 12 september 2013 om 21:28
Ik zou hier niet eens op in moeten gaan. Want ik vraag geen medisch advies ik vraag of mensen dit herkennen en dit wat hier staat staat bij gisteren niet. Dus beetje triest jou reacties. Zoals ik al eerder zei als het je stoort lees je het toch niet
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 12 september 2013 om 21:34
Het stoort me niet, maar het is een onzinnig topic.
Gisteren vroeg je of je zwanger was, je had allemaal "zwangerschapssymptomen". Het advies was: doe een test.
En nu open je weer een nieuw topic met zwangerschapssymptomen. Het antwoord zal weer zijn: doe een test.
En verder is het zinloos om te speculeren of het bij jou zwangerschap of implanon is, als je klachten hebt moet je naar de huisarts. Als iemand hier zegt dat ze het altijd heeft en jij blijkt een tumor/vleesboom/weetikhet te hebben dan sla je jezelf voor je hoofd. Met ongebruikelijk bloedverlies moet je altijd naar de huisarts.
Gisteren vroeg je of je zwanger was, je had allemaal "zwangerschapssymptomen". Het advies was: doe een test.
En nu open je weer een nieuw topic met zwangerschapssymptomen. Het antwoord zal weer zijn: doe een test.
En verder is het zinloos om te speculeren of het bij jou zwangerschap of implanon is, als je klachten hebt moet je naar de huisarts. Als iemand hier zegt dat ze het altijd heeft en jij blijkt een tumor/vleesboom/weetikhet te hebben dan sla je jezelf voor je hoofd. Met ongebruikelijk bloedverlies moet je altijd naar de huisarts.
donderdag 12 september 2013 om 23:07
donderdag 12 september 2013 om 23:51
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 september 2013 @ 23:21:
Het is geen spiraal Borderwalk
En als er bloed uit je vagina komt als je aan je arm friemelt, dan moet je zeker naar de dokter
Ja het is geen spiraal, dus?
To schrijft: "k had gisteren al een stukje geplaatst mbt de implanon. Maar nu heb ik er sinds vanavond steekjes/ kloppend gevoel in. Wat nogal vervelend aanvoelt. "
Dus ik lees dat ze pijn en een kloppend gevoel heeft daar waar de implanon zit. Ze schrijft niet dat het om d'r vagijn gaat? Dus ik denk, die heeft de hele tijd zitten voelen of ze dat staafje nog kan voelen en nou doet het zeer (d'r bovenarm dus).
Het is geen spiraal Borderwalk
En als er bloed uit je vagina komt als je aan je arm friemelt, dan moet je zeker naar de dokter
Ja het is geen spiraal, dus?
To schrijft: "k had gisteren al een stukje geplaatst mbt de implanon. Maar nu heb ik er sinds vanavond steekjes/ kloppend gevoel in. Wat nogal vervelend aanvoelt. "
Dus ik lees dat ze pijn en een kloppend gevoel heeft daar waar de implanon zit. Ze schrijft niet dat het om d'r vagijn gaat? Dus ik denk, die heeft de hele tijd zitten voelen of ze dat staafje nog kan voelen en nou doet het zeer (d'r bovenarm dus).