Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens ander uiterlijk..

06-02-2017 22:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
quote:Noesepoes schreef op 06 februari 2017 @ 22:53:

Nu ben ik toch wel nieuwsgierig of je daadwerkelijk zwanger bent of niet... Ik ook! Maar ik denk dat TO morgenochtend zeven verschillende tests gaat halen...
Oh dear, how sad, never mind.
quote:GateKeeper schreef op 06 februari 2017 @ 22:54:

[...]

[afbeelding]

Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwangerVolgens mij had ze de ene keer gewoon een andere lippen- en wenkbrauwentekenaar dan de andere keer....
Oh dear, how sad, never mind.
Ik had het ook idd....zwanger! Was in het begin...rond de 6de 7de week. Ik zou zeggen testen!!

[...]

[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article234 ... iggend.JPG[/img]

Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwanger

Nee dat klopt niet toch? Zoals ik het gehoord had toen op Showniews, zag ze er zo uit omdat ze hormoonbehandelingen had om zwanger te kunnen worden. Maar als het goed is was ze toen nog niet zwanger.

Daar was toen een hele ophef over, dat ze zichzelf zou hebben laten opspuiten met botox etc. Later vertelde ze dat ze toen zo ploffig was door de hormooninjecties.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Wordt nou toch wel spannend TO... Nog nooit gehoord dit!

[...]

[afbeelding]

Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwangerAndere kleur foundation en lippenstift.
Toen ik zwanger was en het nog niets wist zei mijn man ook "wat heb je gedaan, je ziet er anders uit"

Twee dagen later testen ik positief .
Jammer dat de winkels al dicht zijn. Of heb je een nachtwinkel in de buurt. Ff testje halen..
Vindt TO het wel leuk als ze zwanger is?
afgevallen en in een keer een wat ingevallen gezicht gekregen?

Of hou je vocht vast waardoor je geen rimpels meer hebt?

naar de kapper geweest?
Mijn man was ooit nogal van de feesten en veel zuipen en als hij dan vermoeid was (alleen daarvan. Dus niet gewoon moe) lijkt er ook net iets anders te zijn in zijn gezicht.

Anderen zien het ook. Serieus alsof zijn ogen anders geplaatst zijn, dus wat verder uit elkaar staan.

Alsof zijn hele gezicht een beetje is verschoven en hij zijn eigen twee eiige tweelingbroer is.

Ik vond het wel handig, je zag aan zijn kop of het een goed feest was of niet.
quote:Phaedra__ schreef op 06 februari 2017 @ 23:03:

Vindt TO het wel leuk als ze zwanger is?Dat weten we natuurlijk niet, maar het zou wel handig zijn om het te weten, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2017 @ 23:07:

[...]

Dat weten we natuurlijk niet, maar het zou wel handig zijn om het te weten, denk ik.Ja, dat ben ik met je eens. Maar hier ontstaat alweer zo'n juichsfeertje.

Of is het meer dit TO?
Spannend! (verkapte tvp )
Keepertje ik ga stuk
tvp
quote:Phaedra__ schreef op 06 februari 2017 @ 23:08:

[...]

Ja, dat ben ik met je eens. Maar hier ontstaat alweer zo'n juichsfeertje.Dat lijkt me niet gepast idd. Geen idee of TO dat wel wil, moest het zo zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Wil ook wel weten hoe dit afloopt

Ik denk ook zwanger eerlijk gezegd. Zeer herkenbaar.
To, zou een zwangerschap je blij maken?
dat heet ouderdom
Ik moet ook elke dag even opnieuw kennismaken met mezelf.

Houdt de omgang met jezelf dynamisch.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
O my haha ik zal morgen een test halen en laten weten. Maar dat denk ik echt niet hoor!
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Oooh wat spannend!
ik vind t zo'n vreemde gedachte nog niet..

ik had het ook zwanger, ander gezicht. rustiger en volwassener zei men..

daarbij ben je moe en misselijk..

anders zou ik gewoon een week vroeg naar bed gaan, valt je gezicht weer in de plooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven