Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
dinsdag 7 februari 2017 om 01:06
Als ik terug denk was ik echt goed ziek geweest maar geen overgeven. Wel diarree .. maar ook geen seks gehad in die tijd dus. Begin nu echt paranoïde te worden haha ik heb steeds buiksteken zomaar en vlagen van misselijkheid. Maar vanwege drukke bedrijf ook logisch.. inderdaad ziet mijn huid er ook wat vermoeider uit . Morgen meteen maar test halen dan. Jeetje! Laatste wat ik had verwacht als antwoord te krijgen
dinsdag 7 februari 2017 om 01:13
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 00:59:
Ehm eerlijk gezegd hoop ik het niet:( ik ben ondernemer en heb daar nu nog geen tijd voor. Vriend is er ook niet aan toe dus deze wending had ik niet verwacht ;)Ja maar het is ook helemaal niet gezegd dat dat het is hè? Dat dat bij mij zo was wil helemaal niet zeggen dat het bij jou ook daardoor komt. Ik heb een aantal zeer plausibele redenen voorbij zien komen: afgevallen, aangekomen, iets met cyclus/hormonen etc.
Ehm eerlijk gezegd hoop ik het niet:( ik ben ondernemer en heb daar nu nog geen tijd voor. Vriend is er ook niet aan toe dus deze wending had ik niet verwacht ;)Ja maar het is ook helemaal niet gezegd dat dat het is hè? Dat dat bij mij zo was wil helemaal niet zeggen dat het bij jou ook daardoor komt. Ik heb een aantal zeer plausibele redenen voorbij zien komen: afgevallen, aangekomen, iets met cyclus/hormonen etc.

dinsdag 7 februari 2017 om 01:55
Slechter vind ik. Vriend vind niet slechter maar beweerde wel dat ik wat weg heb nu van zijn moeder in jongere jaren. Haha echt vreemd hoor . Ik heb gister wel mijn wenkbrauwen laten doen met touwtjes , kan ook nog. Ik hoop idd geen zwangerschap!

dinsdag 7 februari 2017 om 03:46

dinsdag 7 februari 2017 om 07:03