Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
dinsdag 7 februari 2017 om 11:58
dinsdag 7 februari 2017 om 13:50

dinsdag 7 februari 2017 om 14:08
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 13:50:
Ben te druk met werk!! Nog niet gehaald. Het staat mij ook een beetje tegen om te gaan en dan mogelijk een belangrijke week te verpesten
ok ik weet dat ik echt moet gaan maar is zo eng Als je wel zwanger bent, is het belangrijk dit zo snel mogelijk te weten ivm foliumzuur enzo natuurlijk. Wat je uiteindelijk ook zou besluiten. Ik begrijp de angst wel hoor, ik ging pas bij 15 dagen overtijd ondanks ac naar de huisarts nadat testen niks uitwezen eerder.
Ben te druk met werk!! Nog niet gehaald. Het staat mij ook een beetje tegen om te gaan en dan mogelijk een belangrijke week te verpesten
ok ik weet dat ik echt moet gaan maar is zo eng Als je wel zwanger bent, is het belangrijk dit zo snel mogelijk te weten ivm foliumzuur enzo natuurlijk. Wat je uiteindelijk ook zou besluiten. Ik begrijp de angst wel hoor, ik ging pas bij 15 dagen overtijd ondanks ac naar de huisarts nadat testen niks uitwezen eerder.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:02
dinsdag 7 februari 2017 om 15:03
Voor je helemaal in de stress schiet TO: het kan ook een andere oorzaak dan zwangerschap hebben. Ik teken snel in mijn gezicht als ik moe ben en zie er dan ook anders uit dan normaal. En ik ben nog nooit zwanger geweest
Zet even door en doe die test: als je zwanger bent weet je dat tenminste, als het niet zo is weet je dat je je voor niets druk hebt gemaakt.
Zet even door en doe die test: als je zwanger bent weet je dat tenminste, als het niet zo is weet je dat je je voor niets druk hebt gemaakt.