Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens ander uiterlijk..

06-02-2017 22:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
en???
Ik ben ook benieuwd.
Ik ook!!
Prrrr, mauw miawwwww.
En en en???
Frankly my dear, I don"t give a damn
O ja, wenkbrauwen doen ook veel aan je gezicht! Hoop dat het dat is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 01:06:

Morgen meteen maar test halen dan. Jeetje!

Neeee ga even in je lunchpauze joh!!

Oh wacht, dat morgen is vandaag
En? Weet je al meer? (god, wat een spánning!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
TVP, heel ordinair inderdaad, maar erg nieuwsgierig naar de afloop :P
Tvp, wat een spanning...
Ik ga ook even voor een tvp..
Eigenlijk een poll maken?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nou de test al gedaan?
Tvp Haha! Schaamteloos
Hier nog een ordinaire tvp!
Ben te druk met werk!! Nog niet gehaald. Het staat mij ook een beetje tegen om te gaan en dan mogelijk een belangrijke week te verpesten

ok ik weet dat ik echt moet gaan maar is zo eng
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Geen smoesjes denk ook aan ons

Ik heb ondertussen geen nagels meer van de spanning.
Straks is er niets aan de hand en zit je voor niets in de stress...
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 13:50:

Ben te druk met werk!! Nog niet gehaald. Het staat mij ook een beetje tegen om te gaan en dan mogelijk een belangrijke week te verpesten

ok ik weet dat ik echt moet gaan maar is zo eng Als je wel zwanger bent, is het belangrijk dit zo snel mogelijk te weten ivm foliumzuur enzo natuurlijk. Wat je uiteindelijk ook zou besluiten. Ik begrijp de angst wel hoor, ik ging pas bij 15 dagen overtijd ondanks ac naar de huisarts nadat testen niks uitwezen eerder.
Ben ook wel benieuwd!
Ik had dit ook, maar mijn kaaklijn is gewoon slapper geworden, maar het was ook ineens dat ik er anders uit zag, en het duurde ff voor ik door had waarom. Maar idd, je kunt ook zwanger zijn.
Als ik nou wat zinvols typ dan lijkt het net alsof dit geen tvp is.

...
Had ik maar een motto.
quote:GateKeeper schreef op 07 februari 2017 @ 13:52:

Geen smoesjes denk ook aan ons

Ik heb ondertussen geen nagels meer van de spanning.
Nog even en iemand bied aan de test op je werk langs te komen brengen
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Zwangerschap is zo te lezen de meest voorkomende verklaring. Dan heb je nog stress, ziekte en nog een heleboel veel onwaarschijnlijkere mogelijkheden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Voor je helemaal in de stress schiet TO: het kan ook een andere oorzaak dan zwangerschap hebben. Ik teken snel in mijn gezicht als ik moe ben en zie er dan ook anders uit dan normaal. En ik ben nog nooit zwanger geweest

Zet even door en doe die test: als je zwanger bent weet je dat tenminste, als het niet zo is weet je dat je je voor niets druk hebt gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven