Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker

dinsdag 7 februari 2017 om 20:37
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:00:
Ik wil jullie het heugelijke nieuws brengen dat ik NIET zwanger ben! Dikke vette streep (een maar dus
dus blijkbaar heb ik gewoon een oude kop en moet ik snel op vakantie. Bedankt voor het meeleven ;)Fijn dat je niet zwanger bent, maar slechts vermoeid. Dat eerste zit je zomaar 18 jaar aan vast, dat laatste kun je met 18 uurtjes slaap wellicht oplossen .
Ik wil jullie het heugelijke nieuws brengen dat ik NIET zwanger ben! Dikke vette streep (een maar dus

donderdag 9 februari 2017 om 22:47
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:00:
dus blijkbaar heb ik gewoon een oude kop en moet ik snel op vakantie. Bedankt voor het meeleven 
Lekker snel op vakantie dan! Je hebt een heeeeeeele goede reden nu.

Lekker snel op vakantie dan! Je hebt een heeeeeeele goede reden nu.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.