Lijf & Lijn alle pijlers

Kapper heeft m’n haarkleur verpest

18-08-2018 18:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest om mijn uitgroei te laten kleuren.
Dit is helemaal mislukt, de uitgroei is nu veel donkerder dan de rest van mijn haar, echt heel lelijk.
De kapper heeft geprobeerd om het te herstellen maar dit is niet gelukt.

Uiteindelijk heb ik 3,5 uur bij de kapper gezeten en nu voor as dinsdag weer een afspraak gemaakt.

Weet iemand hoe ik voor die tijd kan proberen om de geverfde uitgroei lichter te krijgen? Ik heb weleens iets gelezen over antiroos shampoo, zou dit helpen?
aankleefsjaan schreef:
18-08-2018 20:27
Bij Kruidvat verkopen ze haircolor remover. Dit werkt heel goed, maar is misschien niet handig als je dat op heel je haar toepast nu.
Het is niet schadelijk voor je haar, ik heb het onlangs gebruikt en ben super tevreden over het resultaat (wilde mijn eigen haarkleur terug)
Superlink spul. Als je niet genoeg uitspoelt (en je ziet dus niet of dat zo is) dan reageren de kleurpigmenten enorm met een volgende verfbeurt en ben je verder dan terug bij af ( want je haar wordt stro!!!)
Alle reacties Link kopieren
Nee geen geld terug.

Maar ik ga nog een schriftelijke klacht indienen. Doe ik normaal gesproken echt nooit (ben niet zo van het klagen) maar ben echt zo ontevreden.

Misschien zal het kleurverschil nog wel een hele tijd te zien zijn, voordat het helemaal uitgegroeid is ben ik wel paar jaar verder met 1 cm per maand.
Alle reacties Link kopieren
Pff..heb net mijn haar nog eens goed bekeken in de spiegel en de kleur is echt zo erg.
Het is bijna zwart, het maakt mij super bleek en hard..

Daarnaast liet ik de uitgroei kleuren omdat ik grijs word. Nu valt dit natuurlijk alleen maar meer op als de grijze haren weer gaan groeien als de rest zo zwart is.

Wat kan ik hier nu nog aan doen? Wil het echt lichter..
Baal echt zo erg!
Toch die color remover gebruiken. Je moet je haar daarna wel echt verven want het word echt lelijk. Droog vond ik zelf wel meevallen. Deed wel wat vaker een masker in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven