Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Defyinggrafity, houd je het nog steeds vol? KI zonder springen en zonder opdrukken is best lastig lijkt me. Maar bewegen is sowieso goed, dus als je het met aanpassingen kan doen, prima toch.

Shine_bright1, ben jij al begonnen?

Juniper, waar ben je?

Ik ben al de hele week ziek, maar ik was ook heel erg druk. Dus vorig weekend had ik 2 workouts voor deze week gedaan, en ook vandaag heb ik er 1 uitgeperst, waardoor ik toch nu aan het einde van de week de 3 workouts van week 13 heb afgerond. Alleen de challenge(s) heb ik niet gedaan, en ook geen HIT. Misschien morgen nog. Ik vond de workouts van week 13 overigens weer veel beter te doen dan die van week 12. Geen tong op de knieen, maar juist meer krachttraining, meer spierpijn weer, wel lekker. Ik heb ook zwaardere gewichtjes aangeschaft. Ik begon met 2x 1kg, daarna 2x 3 kg en heb nu 2x 5kg gekocht. Je denkt misschien, die 2 kilo per hand, wat is het verschil? Flink wat weet ik inmiddels ;-D

(Sorry als ie 2 keer komt, alles wat ik op het nieuwe forum plaats komt dubbel :-? )
Alle reacties Link kopieren
Defyinggrafity, houd je het nog steeds vol? KI zonder springen en zonder opdrukken is best lastig lijkt me. Maar bewegen is sowieso goed, dus als je het met aanpassingen kan doen, prima toch.

Shine_bright1, ben jij al begonnen?

Juniper, waar ben je?

Ik ben al de hele week ziek, maar ik was ook heel erg druk. Dus vorig weekend had ik 2 workouts voor deze week gedaan, en ook vandaag heb ik er 1 uitgeperst, waardoor ik toch nu aan het einde van de week de 3 workouts van week 13 heb afgerond. Alleen de challenge(s) heb ik niet gedaan, en ook geen HIT. Misschien morgen nog. Ik vond de workouts van week 13 overigens weer veel beter te doen dan die van week 12. Geen tong op de knieen, maar juist meer krachttraining, meer spierpijn weer, wel lekker. Ik heb ook zwaardere gewichtjes aangeschaft. Ik begon met 2x 1kg, daarna 2x 3 kg en heb nu 2x 5kg gekocht. Je denkt misschien, die 2 kilo per hand, wat is het verschil? Flink wat weet ik inmiddels ;-D

(Sorry als ie 2 keer komt, alles wat ik op het nieuwe forum plaats komt dubbel :-? )
Sorry dat ik afwezig was, ik moet dit forum nog even uitvinden. Het liet mij steeds geen reacties plaatsen. Ja het volgen van KI zonder springen en opdrukken is lastig, maar ik probeer het springen gewoon te vervangen en het opdrukken door een makkelijkere variant te vervangen. Beterschap eefje :hug: hopelijk voel je je snel weer beter :)
*hopelijk plaatst het forum het nu wel*
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, mag ik me hier ook melden? Ik zit al een aantal dagen dit topic door te lezen en ik kom erachter dat hij gewoon nog actueel is wat leuk! Vond hem via google.

Ik ben vorige week donderdag begonnen met BBG 1.0 week 1 en wat een spierpijn zeg, maar wel heerlijk om te doen. ik ga straks de laatste tien pagina's even terug lezen, zo ver was ik nog niet.

Ik heb vorige donderdag legs en cardio gedaan, dat ging wel. mijn benen zijn al redelijk sterk. zaterdag arms en abs gedaan, nou ik kan vandaag dus nog niks met mijn armen. Haren kammen of omkleden is echt een enorme opgave. Eigenlijk zou ik gisteren de full body moeten doen, maar mijn armen kunnen gewoon niks... heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou evt. de legs en cardio van week 2 kunnen doen en daarna de full body maar dan loopt alles zo door elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ben nieuw bij dit topic haha! Heb net de laatste 4 pagina's door gelezen en volg kayla al een tijdje op instagram en Facebook maar heb nog nooit een begin gemaakt aan haar programma omdat ik niet meteen iets wilde gaan kopen maar lees hier nu dat je hem makkelijk online kan downloaden! (Stom van mij, had ik kunnen weten haha)

Ik wil nu eigenlijk toch wel een poging gaan wagen maar daar voor nog wat vraagjes:
-merken jullie verschil in gewicht of centimeters en na hoe veel tijd was dat bij jou? (Ik weet natuurlijk dat dit bij iedereen verschillend is maar ben er gewoon benieuwd naar)
-zijn jullie ook echt sterker geworden?
-is dit goed thuis te doen? In heb wel een springtouw en kettlebel maar geen gewichtjes. Nog meer spullen nodig eventueel?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en ondertussen blijf ik nog mee lezen.

(Ik hoop dat die mijn bericht nu wel met Alinea's gaat doen, anders sorry alvast. Blame it on the new forum haha)
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb intussen week 1 afgerond! Vind alleen LISS lastig in te plannen, vind het gewoon erg saai haha.
Ik ben tijdens de 3e les van week 1 door mijn rug gegaan... beetje jammer. Dus ik doe nu opnieuw week 1 want week 2 is meer belastend voor de rug had ik al gezien. En dan een beetje aangepast. Vandaag arms & abs weer gedaan dus. Viel me even zwaar als vorige week hoor. Ik kan nog nauwelijks 15 push ups op mijn knieën. Hopelijk zie ik snel verbetering

Zijn jullie nog een beetje bezig?

Hoi Jesseltje. Ik doe dit nu 1,5 week en ik gebruik 2 gewichtjes van 2 kg (bij action gekocht). Die gebruik ik ook voor de andere oefeningen, in plaats van bijvoorbeeld een medicine ball. En ik gebruik een ikea trapje voor de step ups enzo. En ik gebruik een stevig tafeltje voor mijn tricep dips en dat soort dingen. Tot nu toe mis ik nog geen dingen en zo wel, dan is het even improviseren.
Straks wanneer ik 2 benches nodig heb voor een soort squat, weet ik niet of ik die wel kan doen. Maar ik ga geen bench kopen haha.
Alle reacties Link kopieren
Hai Worteltjestaart en Jesseltje22! Welkom! Het topic is nog actief, maar niet zo heel erg. Ik kom er zelf ook zeker niet meer dagelijks, maar ik volg nog wel steeds het programma van Kayla! Hartstikke leuk als jullie ook hier je ervaring willen delen!

Ik heb net week 14 afgerond, ik ben na BBG1 doorgegaan met BBG2, dus het is eigenlijk BBG2 week 2. Soms gaan de workouts zwaar, soms gaat het wel. Ik vind BBG2 wel een stuk leuker dan het einde van BBG1. Dat waren zulke zware workouts, niet leuk meer. BBG2 is zwaarder qua gewichten maar minder qua gespring en cardio. Ik heb weer veel meer spierpijn nu.

Goed hoor Worteltjestaart, dat je week1 heb afgerond! Het begin in ook zwaar vond ik, en heeeel veel spierpijn. Heb jij dat ook? Ik weet niet of in week 1 al lay down push ups zitten, maar die vond ik erg belastend voor mijn rug. Ik heb die in het begin daarom neit gedaan, deed gewone push ups (deels op knieen!). Komt vanzelf, want nu doe ik de lay down push ups zonder problemen, vind het een van de makkelijkere oefeningen zelfs.

Jesseltje, qua gewicht ben ik min of meer stabiel gebleven, maar ik was van te voren nogal afgevallen, dus vind dat helemaal prima. Ik merk verder eigenlijk niet zo heel veel qua kleding of cm (denk ik, alweer tijd geleden dat ik gemeten heb) maar ik voel me zeker veel sterker en ben dat ook echt. Dat voelt superlekker. Daardoor zit ik veel beter in mijn vel.
Ik had voor BBG1 2 gewichtjes van 3kg gekocht. Ik had nog 2 matjes. Verder doe ik alles met krukjes en bankjes die ik thuis heb staan, geen speciale benches enzo dus. Voor BBG2 heb ik nu 2 gewichtjes van 5kg. Als er staat dat je een kettlebell moet gebruiken gebruik ik de gewichtjes samen, en zo ook voor een medicine bal. Touwtje springen doe ik zonder touw. En burpees doe ik gewoon zonder bosu ball. Ik doe gewoon alles thuis.

Succes!!
Goedemorgen (nog net) wortelsjestaart en jesseltje22 :hello:
Welkom! Het topic is nog wel actief, maar ik moet bekennen dat ik niet elke dag kom buurten, want het is best hectisch met de laatste loodjes van het collegejaar. Ik ben nu in week 3 bezig, maar ik doe dingen wat aangepast, omdat ik het anders niet aankan. Het gaat dus niet zo snel als normaal gesproken bij mij. Worteltjestaart wat betreft de spierpijn. Eerste week was echt afzien, maar daarna werd het al minder :) Volhouden dus! Qua spullen. Ik ben heel creatief geworden ;) Ik gebruik alles wat los en vast zit voor gewichten. Krukjes en stoeltjes voor leg ups etc. Ik doe het thuis en laat het springen vaak achterwege (studentenflat), want dat wil ik mijn onderburen niet aandoen :P
Hier gaat het slow but steady. Ik voel mij er goed bij en dat is het belangrijkste, want zo is het voor mij het beste vol te houden. Goed bezig eefje! Trots op je! :) Aanhouder wint
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen? Iemand nog bezig met de workouts?
Succes met de laatste loodjes van je collegejaar Defyinggravity!
Hier ga ik nog steeds gestaag door. Vandaag de eerste workout van week 16 gedaan. In week 15 zelfs een extra workout gedaan (omdat er op zondag een Challenge stond, maar daar was ik in 8 minuten mee klaar. Dat vond ik wat weinig)
Alle reacties Link kopieren
Week 16 afgerond, 4 workouts gedaan deze week.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Eefje, wat ben je goed bezig! Knap hoor :cheer:

Ik heb besloten dat ik ook weer bbg ga doen. Afgelopen woensdag een miniworkout gedaan van 15 minuten om er even in te komen en vanmorgen de full body van week 1 gedaan. Dit om te voorkomen dat ik gelijk een week niet meer kan lopen haha! Het ging verbazingwekkend goed en het voelde zó lekker! Nu volhouden! Ik ga dus weer meeschrijven voor extra motivatie.

Ik ga trouwens niet Kayla's voedingsplan volgen, maar ik track nu wel zo veel mogelijk mijn voeding. Er moeten echt wat kilootjes af....
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Kruidentheetje, wat leuk dat je het ook weer gaat oppakken! :cheer2:
Leuk als je weer mee komt schrijven :) Zoals je ziet is het de laatste tijd erg rustig. Eerder hebben we niet samen in dit topic geschreven maar ik heb alles teruggelezen, dus zag dat je eerder heel actief was.

Hoe is het nu met de spierpijn? Is dat nu weer net zo erg als in het begin? Hoe lang ben je tussendoor gestopt? Wat fijn dat het zo goed ging en lekker voelde!
Tot hoe ver ben je vorige keer uiteindelijk gekomen? Wat je toen al met BBG2 bezig? Ga je nu met 1 weer beginnen?

Ik volg ook het voedingsplan niet. Ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten. In dit topic:
lijf-lijn/eetlijstjes/list_messages/379 ... 7#26927887
houd ik mijn eetlijstjes bij. Beetje als stok achter de deur. Misschien is dat ook wat voor jou? Of houd je het bij met iets als My fitness pall oid? Dat doe ik dan weer niet. Ik ben op zich tevreden als ik stabiel blijf, al zou 2 of 3 kg minder nog fijner zijn. Maar het kost me voorlopig al even genoeg moeite stabiel te blijven.
(Overigens is dat topic, sinds een week ofzo, ook opeens nogal doodgebloed. Ik hoop dat er nog iemand terugkomt, of er nieuwe geïnteresseerden komen. Mij helpt het namelijk wel. En ik vind het ook leuk om andermans lijstjes te lezen).

Heel veel succes weer!!
Alle reacties Link kopieren
@Eefje, wat een vragen haha! De spierpijn is me reuze meegevallen. Ik weet inmiddels dat door rustig opbouwen (hoeft echt maar 1 of 2 keer) de bejaarde pinguinloop voorkomen kan worden ;-D
Toen ik 2 jaar geleden voor het eerst met BBG begon ben ik t/m week 10 gekomen. Toen ging ik met vakantie en is de klad er een beetje ingekomen. Paar weken geen BBG, paar weken wel. De ene keer pakte ik het op waar ik gebleven was, de andere keer startte ik overnieuw of begon maar gewoon aan BBG 2. Die paar weken afwisselen tussen wel en niet veranderde langzaam in een paar maanden niet en dan een paar weken wel. Ondertussen ben ik gewoon nog steeds zo zwaar als voor mijn allereerste start met BBG en ik ben er inmiddels wel klaar mee.

Ik ben nu inderdaad weer met BBG 1 begonnen. Ik ga de restistance workouts netjes per week volgen, maar ik gooi ze wel wat om. Ik ben van plan om iedere zondag te gaan mountainbiken wat nogal veel van mijn benen vraagt, dus ik wil geen leg-workout doen de dag ervoor of erna. LISS ga ik niet fanatiek doen, ik wandel regelmatig met mijn hond, dus dat vind ik wel prima zo. Verder gewoon proberen lekker actief bezig te zijn. Zo meteen ga ik in ieder geval arms & abs van week 1 doen.

Ik ga je topic over de eetlijstjes even opzoeken, ik doe wel met je mee! Vind het leuk om het voedingspatroon van anderen te zien, dan doe ik misschien ook nog wel wat ideetjes op. Ik track mijn voeding momenteel in MFP, ik wil namelijk wel wat kilootjes afvallen. Ben er al 1 kwijt trouwens! Weet niet of het helemaal klopt, de eerste keer wegen was vorige week maandag net voor het avondeten en gisteren heb ik toen ik net wakker was gewogen (en al naar de wc was geweest ;-D ), maar goed, het motiveert wel.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Leuk te horen hoe jij het hebt gedaan, en nu weer van plan bent!
Ik doe LISS ook niet meer erg strikt, ik dans 2-3x per week een paar uur salsa en daarnaast fiets ik dagelijks 2x20min naar mijn werk. Ik vind dat wel genoeg LISS. Ik doe dan 3-4x per week een resistance workout.

Vakanties zijn moeilijk met BBG...in het begin ben ik een weekje weggeweest, toen ben ik in de vakantie gewoon doorgegaan. Nu gaan we over een week ook weer op vakantie. We gaan bergwandelen in Italie, dus op zich beweging genoeg. Maar ik wil BBG ook niet helemaal stil leggen voor 2 weken eigenlijk. Dus ik weet het nog niet helemaal. Mijn matje gaat in ieder geval wel mee.

Super dat je al een kilo kwijt bent!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag legs week 1 gedaan, maar dat viel ontzettend tegen o_o Heb me ook echt niet aan de 30 tot 90 seconden rust tussen de circuits door kunnen houden, had wel wat langer nodig haha!
Maar dat komt vanzelf wel weer, voelt goed dat ik weer begonnen ben!
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal :)

Ik volg dit topic en het instagram-account van Kayla nu al een tijdje en ik ben best enthousiast geworden!
Het voornemen was eigenlijk om meteen na de vakantie te beginnen.. maar daar ben ik alweer een maand van terug.
Ik maak erg lange dagen bij m'n nieuwe baan, daar moet ik nog even m'n ritme in vinden, maar deze week wil ik écht écht weer beginnen met sporten! Vanavond staat de eerste oefening op het programma, ik ben benieuwd of ik het vol houd na een maand amper te hebben bewogen. Het lijkt me leuk om mee te schrijven, ik denk dat het een goede stok achter de deur is.
Alle reacties Link kopieren
Haha Kruidentheetje, die legs workouts zijn het ergste qua spierpijn in het begin! Later had ik er niet zoveel last meer van, bij BBG2 nu wel weer af en toe (maar niet zo erg als in het begin). Inderdaad goed dat je weer begonnen bent! Lekker he?!

Welkom Sneeuwvlokje, leuk als je komt meeschrijven! Volgens mij hebben wij eerder samen weleens in een (afval)topic geschreven? Deed je toen niet 30 day shred (ik wel, en er deed iemand mee, maar weet niet meer precies wie)?
Heb je vanavond de eerste workout gedaan? Begin je met de pre-workouts, of meteen met de gewone (heb ik gedaan, want in de versie die ik heb staan geen pre-workouts). Spierpijn is de eerste keer vaak erg! Maar wordt minder! Succes!

Ik heb vandaag de tweede workout (arms) van week 17 gedaan. Ik doe vaak maandag en dinsdag geen workout, en heb er dan op woensdag echt wel weer zin in (niet altijd echt zin als zin in iets leuks, maar wel zin om er weer even tegenaan te gaan).
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel eefje667! Klopt, dat was ik! Ik heb 2x de 30 day shred gedaan en 1x 30 day ripped. Ik was heel erg blij met het resultaat, alleen jammer dat je er weinig mee afvalt. Wat mij aanspreekt aan BGB t.o.v. 30day is dat krachttraining gecombineerd wordt met cardio-dagen, hopelijk raak ik nu dan toch wat kilootjes kwijt :)

Nee, ik ben er niet meer aan toegekomen. Ik heb het boek nog niet doorgelezen, maar mocht ik ze hebben lijkt het me wel handig om met de pre-workouts te beginnen. Is de spierpijn echt zo erg de eerste dag? Voor mijn werk moet ik namelijk de hele dag lopen/staan :$

Wat knap dat je het al zo lang volhoudt! Zie je inmiddels wel al resultaat?
Alle reacties Link kopieren
Hee kruidentheetje, wat leuk dat je er weer bent. Klinkt misschien gek maar ik heb dit hele topic gelezen dus heb het idee dat ik je een beetje ken. Jij mij natuurlijk niet.

Jullie zijn allemaal goed bezig! Leuk dat dit topic weer een beetje leeft. Ik heb zojuist de laatste workout van week 4 gedaan, best een beetje trots. Ik heb alleen aan het begin foto's gemaakt, ga verder pas aan het einde foto's maken. Ik ken mezelf, na 4 weken foto's zie ik geen resultaat en wil ik stoppen.

Helaas kan ik nog geen echte push up, ten minste ik probeerde het aan het begin van de workout en ik kwam tot driekwart van een echte push up. Dus eigenlijk best wel wat verbetering. :)

Wel merk ik dat ik een aantal oefeningen (mountain climbers en burpees) liever niet te vaak moet doen, ik ga nogal snel door mijn rug. Dat is een van de redenen dat ik train om sterker te worden, om dit te voorkomen. Ik kan wel goed burpees maar dan moet ik alles op alles zetten om alles uit mijn buikspieren te halen ipv rug. Dit gaat een aantal keer goed maar daarna voel ik mijn rug. Helaas moet ik dus telkens als die voorbij komen, vervangende oefeningen doe. Dit maakt dat ik soms denk dat ik niet het volledige uit mijn workout haal. Iemand ervaring met rugklachten? :"-(
Alle reacties Link kopieren
Oh ja wat ik me afvroeg, kan dit topic niet bij sport? Of is dat niet gepast?
Hopelijk komen er wat meer mensen meeschrijven :) of schrikken ze misschien af dat het zo'n oud topic is?
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Worteltjestaart, week 4 afgerond! Ik snap dat je foto's pas op het eind maakt, geen verschil zien is niet zo motiverend, en 4 weken is natuurlijk nog best kort voor een groot verschil.
Ik heb zelf niet veel rugklachten, maar merkte in het begin wel dat ik met name bij de lay down push ups mijn rug teveel belastte. Dus deed ik gewone push ups. Nu gaat dat een stuk beter. Misschien iedere keer een paar burpees om toch te trainen, maar de rest vervangen?

Sneeuwvolkje, inmiddels begonnen? Ik deed toen ook de 30 day shred, maar ik viel er ook niet veel van af. Hiervan trouwens ook niet, ik eet er ook teveel bij, maar ik vind dit programma wel prettiger, meer krachttraining en wat meer afwisseling. Aan mijn foto's zie ik nog steeds geen enorm verschil, maar ik voel me wel echt veel sterker en beter. En aan kleding merk ik het wel.

Kruidentheetje, hoe is het met jou? Lukt het weer de oefeningen op te pakken?

Ik heb vanmorgen workout 1 van week 18 gedaan. Maar morgen ga ik op vakantie! Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Vorige vakantie (begin BBG) ben ik gewoon doorgegaan. Ik neem nu ook een matje en 2 gewichten mee (we gaan met de auto :) ) maar uiteraard niet al m'n krukjes, bankjes en verschillende gewichten. Ik vind het misschien ook niet zo heel erg als ik in de 2 weken vakantie geen 2 weken BBG volbreng, misschien wat minder. Ik doe het nu al 17 weken zonder 1 workout te missen, soms is even rust inlassen ook niet slecht, alleen ben ik zo bang mijn vorm te verliezen. Dus ik weet het nog niet helemaal.

Succes weer!
Alle reacties Link kopieren
Wauw eefje, knap dat je het al 17 weken onafgebroken doet! Wat een prestatie is dat. Anders kies je er toch voor om 1 week BBG te volbrengen tijdens 2 weken vakantie? En de rest LISS, dat lukt altijd wel op vakantie naar mijn ervaring. Ik denk dat je zelfs makkelijk 2 weken niets kan doen, en dan bij terugkomst gewoon weer beginnen bij week 17.

Ik begin straks aan legs week 5, weer die burpees. Ik ga er gewoon 10 doen ipv 15. En iets langzamer en gecontroleerder denk ik. Hopelijk spaar ik mijn rug!
Sorry, sorry, sorry. Deze week de echte laatste loodjes en ik ben een paar weken terug naar Disneyland geweest, dus ik heb gewoon niet heel veel tijd gehad. Wel nog steeds bezig met Kayla al doe ik het wat rustiger aan. Richt me vooral op de drie keer per week circuittrainigen en daarnaast fiets ik veel.

@Sneeuwvlokje: de eerste dag was de spierpijn niet te doen hier (leg-day) :biggrin: Voelde het drie dagen later nog. Het wordt wel beter naarmate je vordert en ik heb ook gewoon het meest 'last' van de legday.
@Worteltjestaart goed dat je al aan week 5 zit en goed naar je lichaam luisteren! Dat is het belangrijkste :) Je kan de burpees ook een beetje aanpassen anders door ze stap voor stap te doen zeg maar.

@Eefje geniet van je vakantie!! :cheer: 17 weken al, zo trots op je! Lekker genieten en ook al betekent dat een workout minder, dat is niet erg
Alle reacties Link kopieren
Worteltjestaart, zoiets ben ik inderdaad van plan, 1 week BBG in 2 vakantieweken. Maar we zullen zien! Misschien komt er helemaal niks van :P LISS komt inderdaad wel goed, we gaan wandelen in de bergen. Een legs workout is daarom misschien ook wat veel, maar abs oid kan wel.
Minder burpees, en dan gecontroleerder en langzamer lijkt me een prima plan. En stoppen zodra je last krijgt van je rug. Het komt vanzelf, niks overhaasten!

Defyinggrafity, je ben er nog! :) Wat goed dat je ook nog steeds volhoudt! Ik richt me ook met name op de circuittrainingen hoor. Hoe was Disneyland? Succes met de laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Reisdag id auto
O: granola, yoghurt, aardbeien, blauwe bessen
T: halve grote spelt eierkoek
L: kaascroissant en rozijnenbroodje
T: mangostukjes en worteltjes
D: caesar salad en half toetje met ijs en frambozenmousse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven