Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
Ik ben tussen de regenbuien door gelopen vandaag, 25 minuutjes samen met mijn loopmaatje. We zijn weer een beetje aan het opbouwen na een periode van lichte blessure (bij haar) en geen zin (bij mij). Ging best goed. Deze week gaat het verder niet lukken om te lopen denk ik, moet werken en ben het hele weekend weg.

Ik vind intervaltraining wel heel professioneel klinken... Goed hoor! Misschien ga ik het ooit ook wel doen....
sun.lover ik vind lopen in regen ook niet zo heel erg, maar vandaag stormt het hier! Dus ik heb me er niet aan gewaagd. Ik ga morgen denk ik, ben 's middags vrij.

catrientje: valt wel mee hoor haha, zo professioneel ben ik niet :-). Ik vind het wel heel leuk omdat ik het idee heb dat juist die trainingen mijn conditie verbeteren steeds. Ik vraag me ook af hoe ik dat moet doen als ik straks klaar ben met evy....
Ik heb net wel gelopen ondanks de regen en wind. En het ging verbazend goed. Ik heb 8,2 km gelopen.

Ik wil na Evy overstappen op het 15 km schema van Renate.
sun.lover wijzigde dit bericht op 03-10-2012 11:54
Reden: aanvulling.
% gewijzigd
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
@ beetje: er is leven na Evy, hoor! ik vond het ook lastig om haar los te laten, maar ik ben daarna verder gegaan met een eigen schema. Voor de Damloop heb ik Renate erbij gepakt, zodat ik zeker wist dat ik op die 4 EM uit zou komen