Keto Dieet

zondag 10 september 2017 om 11:23
Zou ik niet doen. Een van de ideeën achter ketogeen eten is dat je real food eet. Voorgekruide kippenvleugeltjes is bewerkt voedsel.
zondag 10 september 2017 om 13:45

dinsdag 9 januari 2018 om 11:28
Hallo,
Ik heb begrepen dat wanneer je het ketogeen dieet volgt je minimaal elke dag 3000mg kalium nodig hebt.
De Amerikanen schijnen een product te gebruiken dat heet Nu-Salt, maar iets dergelijks kan ik hier in nederland nergens vinden.
Gezien de calorie-restrictie in het voedsel en de hoge prijs voor supplementen, kan iemand mij misschien vertellen welke andere betaalbare opties er zijn om dit doel te bereiken?
Groeten rob.
Ik heb begrepen dat wanneer je het ketogeen dieet volgt je minimaal elke dag 3000mg kalium nodig hebt.
De Amerikanen schijnen een product te gebruiken dat heet Nu-Salt, maar iets dergelijks kan ik hier in nederland nergens vinden.
Gezien de calorie-restrictie in het voedsel en de hoge prijs voor supplementen, kan iemand mij misschien vertellen welke andere betaalbare opties er zijn om dit doel te bereiken?
Groeten rob.
maandag 28 mei 2018 om 15:11
Het heeft een groot aantal overeenkomsten:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_(metabolisme)
Alleen bij Koolhydraatarm eet men eigenlijk vooral de trage koolhydraat ketens welke lastig te verwerken zijn naast de vetten en eiwitten. Bij een op puur continue Ketose dieet is het juist heel erg van belang om continue in die toestand te blijven. Maar aangezien het lichaam steeds meer moeite gaat doen om juist de afbraak van vetreserves te ontzien vanaf een bepaald moment, is dit dan ook een dieet dat je niet lang moet blijven volhouden om je spiermassa niet te zwaar aan te vreten. Daarom ook de specifieke sport begeleiding juist om spier-herstel te stimuleren om zo spierverlies tegen te gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.