Kuiten/afvallen
vrijdag 3 februari 2017 om 16:44

vrijdag 3 februari 2017 om 16:57

vrijdag 3 februari 2017 om 17:31
quote:Nootje90 schreef op 03 februari 2017 @ 16:57:
[...]
Worden je kuiten gespierder van, en dus groter
[...]
Ligt volgens mij maar net aan het type oefening.
Hardlopers/atleten trainen ook hun benen en hebben dunne kuiten (duursport, herhaling).
Bodybuilders hebben dikke kuiten (krachtsport, gewicht).
[...]
Worden je kuiten gespierder van, en dus groter
[...]
Ligt volgens mij maar net aan het type oefening.
Hardlopers/atleten trainen ook hun benen en hebben dunne kuiten (duursport, herhaling).
Bodybuilders hebben dikke kuiten (krachtsport, gewicht).
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
vrijdag 3 februari 2017 om 17:41
quote:Nootje90 schreef op 03 februari 2017 @ 16:57:
[...]
Worden je kuiten gespierder van, en dus groter .
Nee, hoeft niet, van sommige oefeningen worden je spieren langer ipv dikker. Een vriendin van mij paste na een poosje haar laarzen weer:
**Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.**
Van: http://www.leukafvallen.n ... gen-voor-slankere-kuiten/
[...]
Worden je kuiten gespierder van, en dus groter .
Nee, hoeft niet, van sommige oefeningen worden je spieren langer ipv dikker. Een vriendin van mij paste na een poosje haar laarzen weer:
**Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.**
Van: http://www.leukafvallen.n ... gen-voor-slankere-kuiten/
.