Lijf & Lijn alle pijlers

Last van vermoeide voeten

04-07-2020 17:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd veel last van pijnlijke/vermoeide voeten op een avond waar ik veel en lang moet staan, bijvoorbeeld feestjes oid. Ik vind dat altijd erg vervelend en vroeg me af of hier tips tegen zijn om A. Te verkomen of B. Te verlichten/op te lossen. Ik hoor het heel graag!
Alle reacties Link kopieren
Andere schoenen?
Minder lang rechtstaan?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Een badje met soda.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan zitten.
Kan dat niet, dan ga ik naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb platvoeten, mijn voeten zijn ook erg ‘slap’. Daardoor zijn ze snel moe en krijg ik last van pintjes. Sinds ik steunzolen heb is het minder. Zou jij ook zoiets kunnen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Watvoor schoenen heb je? In schoenen met hakken kan je t voetbed verbeteren met zooltjes zoals deze: https://footlogics.nl/product/footlogic ... 65EALw_wcB

Ik kreeg ook erg moeie voeten van mijn werkschoenen. Daar heb ik bij de podoloog naar laten kijken en zooltjes laten maken. Dat scheelt ook.

Ik krijg hele blije voeten van de pedicure. Niet alleen voor t mooi maar ook echt nodig.

Bij hele moeie voeten boek ik een massage bij voetreflextherapeut. Vaak is op die momenten wel meer aan de hand en dat is een fijn steuntje in de rug onder mn voet.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Voeten een kwartier in een teiltje koud water.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
04-07-2020 18:48
Voeten een kwartier in een teiltje koud water.
Kan dat, op een feestje?
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
04-07-2020 19:20
Kan dat, op een feestje?
De gedachte hierachter is dat kou de aderen in je voeten laat krimpen zodat het vocht in de opgezette aderen naar boven zal worden afgevoerd. Over de uitvoerbaarheid weet ik niets want verder is er geen toelichting.

Wat de oorzaak van de vermoeide voeten is wordt niet vermeld: summiere vraag, summier antwoord. :)
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven