Lijf & Lijn alle pijlers

Lipfillers bij jonge meiden

27-12-2024 17:42 78 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij het kerstdiner raakte ik in gesprek met een familielid. Hij vertelde dat in zijn sport/sociale/werk omgeving er nauwelijks nog een vrouw in de 20 rondliep zonder lipfillers en naar hij vermoedde nog wel wat ingreepjes. Ik herkende dit totaal niet. We beoefenen dezelfde sport, maar bij ons zie ik zo goed als nooit een meisje met lipfillers. Nu vroeg ik mij af of het “lokaal” is. Dus hierbij de vraag: Zijn lipfillers en andere cosmetische ingrepen (facings, botox, enz) normaal bij meiden in de 20 in jouw omgeving?
dianaf schreef:
27-01-2025 15:14
Ik ken maar 1 persoon die lipfillers heeft. Wat ik wel gelezen heb, is dat jongen mensen die iets laten doen (fillers, botox ed), vaak ouder worden ingeschat. Dit omdat het oorspronkelijk ingrepen waren die gedaan werden door ouderen die jonger willen lijken. Dus nu lijken ze op die mensen en worden ze ouder ingeschat.

Ik had precies dit eerder deze week nog bij een 'BN'er' (ik weet zo snel meer wie het was). Van haar vond ik dat ze er voor een veertiger ''nog best fris uitzag'' (ondanks de opgespoten lippen en jukbeenderen en de superstrak getrokken huid), bleek ze iets van 28 jaar te zijn.
Heel zichtbare cosmetische ingrepen vind ik zonder uitzondering ongelooflijk trashy. Het is me ook nog nooit gebeurd dat dat vooroordeel niet blijkt te kloppen.

Edit; Ligt behoorlijk aan de bubbel dus, me dunkt.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
06-03-2025 22:05
Heel zichtbare cosmetische ingrepen vind ik zonder uitzondering ongelooflijk trashy. Het is me ook nog nooit gebeurd dat dat vooroordeel niet blijkt te kloppen.

Edit; Ligt behoorlijk aan de bubbel dus, me dunkt.
Ik vind het zeker een verschil of je dingen subtiel laat doen of,zoals je zelf al schrijft,zichtbare cosmetische ingrepen laat doen die iemand nep
eruit laten zien. Dat vind ik vaak ordinair. Zoals b.v. stel dat je helemaal geen borsten hebt en ze laat vergroten tot cup F wat ik onnatuurlijk vind.
Heb je echter niets of alleen a en je laat ze vergroten tot maat B of C dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Hier ook alleen mijn mening.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven