Lijf & Lijn alle pijlers

Liposuctie bovenbenen

22-08-2019 13:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames wie heeft een liposuctie laten doen aan de boven benen ( binnen kant voorkant en achterkant) wat was jullie ervaring en bij wie zijn jullie geweest? Gr
Eljazz,je bent nog herstellende van een borstvergroting waar je niet helemaal tevreden mee was en je denkt al aan een tweede ingreep wat ik persoonlijk niet erg verstandig vind. Ik ben niet tegen cosmetische chirurgie maar ik zou tenminste zolang wachten totdat je helemaal hersteld bent en er ook goed over nadenken. Het is tenslotte een operatie. Ik vind de reacties trouwens niet raar en het is ook niet aanvallend naar je toe bedoeld en ik bedoel het ook niet als aanval op je. Misschien is het inderdaad wel een goed idee om met iemand te gaan praten. En uiteraard,zoals je al schreef,bepaal je zelf wel wat je gaat doen. Het is
jouw lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lipo op mn bovenbenen gehad een aantal jaar geleden.

Ik ben er blij mee, maar ga er niet vanuit dat je op die manier kunt afvallen want zo werkt het dus niet. Je kunt er hoogstens een vorm mee aanpassen. Ik ben slank maar had vetkussens op de zijkant van mijn bovenbenen (rijbroek) die alleen maar meer op gingen vallen naarmate ik afviel. Daarbij schuurden mijn bovenbenen tegen elkaar aan de binnenkant en aangezien ik een gevoelige huid heb, ging mn huid daar kapot van. Ik heb wel aan de binnenkant van mijn dijen een soort litteken eraan overgehouden dat niet zo mooi is, maar het valt niet op.

Beide zijn opgelost door de lipo, maar je valt er dus zeker niet van af! Wat ik aan gewicht verloor door de lipo was er snel weer bij na herstel, maar dan zonder rijbroek en daar ging het mij om. Je lijf laat zich daarin niet foppen. Bedenk je dus wat je doel is voor je eraan begint. Wil je afvallen of gewoon dunnere benen, let dan gewoon op je eten en sport.

En ja het doet pijn dus het is belangrijk de tijd te nemen voor herstel en je aan de voorschriften te houden daarin. Ik ben bij een zekere kliniek in Hengelo geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ringaroundtherosie,

ik heb onlangs een liposculptuur laten doen aan de bovenbenen, binnenkant en buitenkant en tevens aan de knieën.

De operatie is nu ongeveer 2 weekjes geleden en ik hou nog heel veel vocht op. Resultaat heb ik nog niet, Vlak na de operatie waren mijn benen HEEL slank maar sinds het vocht er inzit zijn mijn benen minsten even dik als voorheen.
Had jij die ervaring ook en zal ik uiteindelijk verschil zien? Chirurg beweert meer dan 2 liter te hebben verwijderd...

PS: voor het vocht krijg ik lymfedrainage-massage, heerlijk... ;-)

Dankjewel voor antwoord!

groeten, Sofie.
Alle reacties Link kopieren
SofieSOFIE schreef:
04-10-2019 15:11
Hallo Ringaroundtherosie,

ik heb onlangs een liposculptuur laten doen aan de bovenbenen, binnenkant en buitenkant en tevens aan de knieën.

De operatie is nu ongeveer 2 weekjes geleden en ik hou nog heel veel vocht op. Resultaat heb ik nog niet, Vlak na de operatie waren mijn benen HEEL slank maar sinds het vocht er inzit zijn mijn benen minsten even dik als voorheen.
Had jij die ervaring ook en zal ik uiteindelijk verschil zien? Chirurg beweert meer dan 2 liter te hebben verwijderd...

PS: voor het vocht krijg ik lymfedrainage-massage, heerlijk... ;-)

Dankjewel voor antwoord!

groeten, Sofie.
Ja, ik had die ervaring ook. Kon de eerste 2 weken niet hurken omdat mijn benen zo strak stonden van de zwelling! Maar als de zwelling zakt ga je zien wat je zag vlak na de ingreep. Ik wou dat ik die massages genomen had, dat had vast een nog mooier resultaat gegeven dan ik nu heb. Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven