Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn vriend scheert zijn oksels.

21-10-2021 21:32 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hè dames, sinds kort scheert mijn vriend zijn oksels kaal. De eerste keer toen ik het zag moest ik er heel hard om lachen, maar bij nader inzien vind ik het helemaal niet zo gek en best wel hygiënisch eigenlijk. Maar wat vinden de dames hier, is dit ok voor een man of toch een beetje te..... ?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-10-2021 10:52
k associeer het ook met zeikerige mannen waar je niks aan hebt in een crisis, van die lulletjes rozenwater.
:rofl: hahahaha
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Doet mijn vriend ook, gelukkig. Ik vind zo'n enorme bos echt onsmakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend scheert alleen zijn benen. Dat hoeft van mij (ook) niet. Van zowel mannen als vrouwen vind ik het prima als ze hun haar, waar dan ook, laten zitten. Ik hoef het dan weer niet te zien van anderen. Okselhaar is tot daar aan toe, in de zomer, maar door de kieren van overhemden puilend buik- en borsthaar vind ik heel oncharmant.
Alle reacties Link kopieren
Vriend deed dit in het begin ook toen ik hem leerde kennen. Vond het helemaal niks, totaal niet mannelijk. Nu laat hij zijn borsthaar en okselhaar staan. Veel mooier. :heart:
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-10-2021 00:05
Ik vind geschoren oksels bij mannen helemaal niks. Ik val niet echt op zwaar behaarde mannen, maar het haar dat ze hebben moeten ze lekker laten staan. Sterker nog: ik vind de okselhaartjes van mijn vriend lief en schattig. Kale schaamstreek vind ik ook zeer onaantrekkelijk. Beetje trimmen ok, maar scheren is een nono. Geldt ook voor benen en borst.
Het heeft niet zozeer te maken met mannelijkheid, want ik kan ook vallen op een tikkie 'vrouwelijke' of nauwelijks behaarde mannen, maar meer met natuurlijkheid.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Af en toe een beetje trimmen à la, maar helemaal kaalgeschoren vind ik niet bepaald aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-10-2021 00:05
Ik vind geschoren oksels bij mannen helemaal niks. Ik val niet echt op zwaar behaarde mannen, maar het haar dat ze hebben moeten ze lekker laten staan. Sterker nog: ik vind de okselhaartjes van mijn vriend lief en schattig. Kale schaamstreek vind ik ook zeer onaantrekkelijk. Beetje trimmen ok, maar scheren is een nono. Geldt ook voor benen en borst.
Het heeft niet zozeer te maken met mannelijkheid, want ik kan ook vallen op een tikkie 'vrouwelijke' of nauwelijks behaarde mannen, maar meer met natuurlijkheid.
Hier sluit ik me bij aan.
Ik had ook niet verwacht dat zoveel mannen (als ik uit ga van de reacties hier iig) het glad scheren. Alle mannen die ik ken hebben ‘gewoon’ okselhaar.
Alle reacties Link kopieren
Glad&strak.
Helemaal prima!
Ik vind okselhaar vies, dat mag helemaal weg wat mij betreft, zowel bij mannen als vrouwen.
Arm, been, borst en schaamhaar, geen problemen mee. Dat laatste hoeft overigens geen complete schapenvacht of oerwoud te zijn. Gewoon verzorgd.
Ik hou van haar bij mannen :cheer: :heart: .
Ga ik heel goed op :proud: , dus hier team haar.
Maar ieder z’n lijf en eigen keuze.
Wel kleine kantaantekening dat ik het alleen wil zien en voelen bij mannen die ik in m’n bed wil sleuren……
Van de buurvrouw, Jan de bakkker of lieftallige collega’s hoef ik het niet te zien. Laat staan voelen, maar dat moge duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niets vies aan okselhaar. Wat mij betreft moeten mannen nergens te veel gaan trimmen laat staan scheren.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
23-10-2021 09:33
Niets vies aan okselhaar. Wat mij betreft moeten mannen nergens te veel gaan trimmen laat staan scheren.
Bij je eigen partner is het niet vies.
Maar vind je het prettig om op een warme dag in een drukke tram tegen nat glanzend okselhaar van een vreemde man (of vrouw) aan te kijken? Als ik zit en hij/zij staat is mijn gezicht op gelijke hoogte met hun oksel.
De duidelijk zichtbare okselshag van je visite in je tuin?
Of op tv tegen zwarte dotten van een turner of danser?
Dat vind ik dus heel vies!
amarna wijzigde dit bericht op 23-10-2021 09:56
5.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:38
Nee hoor, de mijne doet dit pas sinds kort. Zal wel een werkje geweest zij de eerste keer. o_o
1 minuut met tondeuse.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
23-10-2021 09:33
Niets vies aan okselhaar. Wat mij betreft moeten mannen nergens te veel gaan trimmen laat staan scheren.

Nou, ik heb mijn man wel eens verzocht zijn oksels te scheren. Wie ziet dat nou?.. ik vind het gewoon lekker fris en schoon en het maakt hem niks minder mannelijk.
Ik vind dat die haren juist een vieze geur vasthouden.
Zelfde als zwaar ongesteld zijn met een krullenbol daar beneden.. gaat allemaal in dat haar zitten.. bah!
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
23-10-2021 09:53
Bij je eigen partner is het niet vies.
Maar vind je het prettig om op een warme dag in een drukke tram tegen nat glanzend okselhaar van een vreemde man (of vrouw) aan te kijken? Als ik zit en hij/zij staat is mijn gezicht op gelijke hoogte met hun oksel.
De duidelijk zichtbare okselshag van je visite in je tuin?
Of op tv tegen zwarte dotten van een turner of danser?
Dat vind ik dus heel vies!
Ik neem zeer zeer zelden het OV, geen probleem met het okselhaar van visite in mijn tuin, net nog beelden gezien van het WK gymnastiek, een deel van de mannen had geen geschoren oksels, zie het probleem niet.
Hygiëne is belangrijk, gebrek aan hygiëne is vies.
Mensen die hun oksels niet scheren vies noemen vind ik heel onaardig.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
23-10-2021 10:03
Ik neem zeer zeer zelden het OV, geen probleem met het okselhaar van visite in mijn tuin, net nog beelden gezien van het WK gymnastiek, een deel van de mannen had geen geschoren oksels, zie het probleem niet.
Hygiëne is belangrijk, gebrek aan hygiëne is vies.
Mensen die hun oksels niet scheren vies noemen vind ik heel onaardig.
Overdrijf niet zo!
Ik noem die mensen niet vies, alleen hun zichtbaar natte okselhaar op een warme dag....
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar gewoon een echte vent die staand pist en alleen zijn baard scheert en bij normale hygiëne stinkt iemand niet naar zweet, dat ruik je pas als het opgedroogd is en dan gaat ie douchen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vent is heel groot, heel breed en heeft een (goed verzorgde) baard.

Gelukkig scheert hij zijn lichaam niet. Zo'n groot, kaal lijf zou heel vreemd zijn :)

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb echt geen voorkeur. Hygiëne heeft niks met lichaamshaar te maken
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om het haar op bepaalde plekken. En het gaat niet perse om kaal, maar om verzorgd.
Wat is daar mis mee?
Voor onze hoofdharen gaan we toch ook maar een kapper?
Alle reacties Link kopieren
DingDong schreef:
23-10-2021 11:17
Doe mij maar gewoon een echte vent die staand pist en alleen zijn baard scheert en bij normale hygiëne stinkt iemand niet naar zweet, dat ruik je pas als het opgedroogd is en dan gaat ie douchen.
Een vent in de tram op weg naar huis na een dag metselen bij 27° ruikt echt niet naar roosjes. Een gladde oksel meurt dan echt veel minder.

Bij mijn eigen partner geef ik er niet om, maar voor de rest van de mensheid is hij niet "eigen".
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
23-10-2021 11:41
Een vent in de tram op weg naar huis na een dag metselen bij 27° ruikt echt niet naar roosjes. Een gladde oksel meurt dan echt veel minder.

Bij mijn eigen partner geef ik er niet om, maar voor de rest van de mensheid is hij niet "eigen".

Haha, precies!
Wat maakt een man dan een 'echte' man?
Konthaar met afveegresten er nog in??😄
Alle reacties Link kopieren
Maakt me niet uit. Vind het wel fris, maar doet hij het niet en vind ik hem echt leuk dan boeit het me weinig. Das wel anders met rughaar. Daarop kan ik volledig afknappen. Kunnen ze op zich niks aan doen, natuurlijk, maar puliezzzz haal dat weg, want echt maximaal jakkes.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
23-10-2021 10:01
Nou, ik heb mijn man wel eens verzocht zijn oksels te scheren. Wie ziet dat nou?.. ik vind het gewoon lekker fris en schoon en het maakt hem niks minder mannelijk.
Ik vind dat die haren juist een vieze geur vasthouden.
Zelfde als zwaar ongesteld zijn met een krullenbol daar beneden.. gaat allemaal in dat haar zitten.. bah!
Toch is het gezonder voor je edele delen als je (althans als vrouw) daar niet teveel scheert. Je kunt er allerlei ontstekingen van krijgen, de meesten zijn niet gewoon mooi glad. Ik vind het ook geen gezicht, een kale onderkant.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
23-10-2021 12:39
Toch is het gezonder voor je edele delen als je (althans als vrouw) daar niet teveel scheert. Je kunt er allerlei ontstekingen van krijgen, de meesten zijn niet gewoon mooi glad. Ik vind het ook geen gezicht, een kale onderkant.
Ha, de natuur besloot dat ik een halve aap ben qua beharing. Dus scheren is noodzaak...daarbij is getrimd, ook voor een man, aangenamer, wanneer het om bepaalde seksuele handelingen gaat...maakt toch echt een verschil tussen geil of grazen.
amarna schreef:
23-10-2021 11:41
Een vent in de tram op weg naar huis na een dag metselen bij 27° ruikt echt niet naar roosjes. Een gladde oksel meurt dan echt veel minder.

Bij mijn eigen partner geef ik er niet om, maar voor de rest van de mensheid is hij niet "eigen".
Alsof die met al zijn gereedschap en materiaal in de bus of tram gaat ipv in zijn eigen busje.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
23-10-2021 20:39
Alsof die met al zijn gereedschap en materiaal in de bus of tram gaat ipv in zijn eigen busje.
Want alle bouwvakkers zijn kleine zelfstandigen met eigen gereedschap en materiaal? Grote bouwbedrijven hebben personeel in loondienst en materiaal en gereedschap op locatie.

Het was maar een voorbeeld. Na een warme dag werken in de zorg, koken of serveren in een restaurant of zelfs wandelen in de dierentuin ruikt niemand meer helemaal fris.
Alle reacties Link kopieren
Tja, met 27 graden hutje mutje in het OV, dat stinkt sowieso. Zeker aan het einde van de dag. En of het nu wel geschoren is of niet, als je fysiek werk hebt gedaan bij die temperaturen is het een wonder als je niet ruikt.

Ik vind scheren zelf gedoe, dus ik zal het niet verlangen van een ander.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven