Lijf & Lijn alle pijlers

Morgen borstvergroting!

17-02-2013 16:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het zo ver:

Mijn borstvergrotende operatie.

Nog tips voor voor -en na de operatie?
Ik mag toch hopen dat je arts daar ook iets over verteld heeft?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Uiteraard
Zorg voor hulp in huis, en neem je rust na de operatie. Pijn viel me mee, zwelling niet.... Maar dat komt allemaal goed. Sterkte!
Voor de borstspier, dual plane of achter de borstspier?

Ik had dual plane over het algemeen de pijnlijkste, het was ook zeer pijnlijk, had de eerste week echt veel hulp nodig. Daarna ging het steeds beter.
Sandra, dank je wel.. Ik ben erg benieuwd inderdaad. Hopen dat de pijn meevalt!

Achter de borstspier.. .
Geil.
Wat is daar nu geil aan

to, sterkte en succes morgen
Verder belangrijk om goed rust te nemen bij je herstel. Geen zware dingen tillen, sportbeha dragen en zeker niet te vroeg echte beha's gaan dragen etc (die dingen heb je denk ik wel allemaal al gehoord). Dit i.v.m. kapselvorming.

Voor de rest zijn er weinig tips, ik ben er vrij ingegaan, het is bij iedereen namelijk zo verschillend. De eerste dag had ik door de pijn een beetje spijt, de 2de dag nog steeds veel pijn maar riep ik alweer dat als het zou moeten ik het zo weer zou doen.

Verder vond ik het na de borstvergroting best eng zo die borsten ineens, ze hoorde nog niet bij mij, ze gaven mij zoveel pijn. Ik heb daar toch echt naar toe moeten groeien.
Succes! Ben er nog altijd blij mee!

Ik heb dual plane en erg veel pijn gehad. Gelukkig had ik de eerste paar dagen hulp, want kwam niet eens zelf overeind. Slapen was een nachtmerrie want ben een buikslaper. Heeft bijna een jaar geduurd voor ik op m'n buik kon slapen.

Verder niet veel tips. Houd je aan het niet tillen, sporten etc. Erg belangrijk!
Herkenbaar Turkoois, ik ben een zijslaper en dat kon ook niet. Te veel pijn en daarnaast mocht het gewoon ook echt niet de eerste 3 maanden.

Toen ik weer op mijn zij mocht voelde dat HEERLIJK!
Nikitah,sterkte voor morgen!
ik had alvast alle deuren in huis opengedaan, je kan echt de eerste paar dagen een deur niet opendoen. Ook de wcbril alvast omhoog doen...

Alvast spullen laag zetten, zoals bordjes, bekers en makkelijk eten omdat je niet mag tillen. Ook een krukje klaar zetten.

Rietjes laten halen, de eerste weken vond ik een glas tillen heel onprettig en zwaar.

Kussentje om tussen je gordel te doen zodat je iets meer lucht tussen je borsten en gordel hebt. En laat de persoon die je haalt voorzichtig over drempels rijden,dat voelt namelijk heel raar (alsof ze in je lichaam heen en weer vliegen)

Ik heb dual plane maar heb alleen de tweede dag pijn gehad, de rest helemaal niet. Kan dus ook zijn dat het heel erg meevalt,succes.
Gister de operatie gehad.

Pijn.inderdaad! Kan.nikssssss zelf.

Die steun.bh die je.aankrijgt.. Klopt het dat ze daardoor kleiner lijken?

Mag morgenvroeg.voor het eerst pas uitdoen.
De echte vorm weet je pas echt over ongeveer een tijdje. Je borsten zijn nu opgezwollen enzo. De steun beha druk inderdaad je borsten plat en samen. Belangrijk voor kapselvorming tegen te gaan.

Een goed herstel gewenst, de pijn is even doorbijten.
Ja inderdaad. Dank je wel!

Dus dat ze plat lijken klopt wel?
Met beha aan wel, zonder waren ze bij mij in het begin groter dan nu, door de zwelling.
Ohh Okay.. Ik,ben benieuwd.

Morgen mag ik kijken .
Zijn ze mooi geworden? Hoe voel je je nu? Kun je alles alweer of heb je nog pijn? Ik ben heel benieuwd omdat ik zelf ook binnenkort aan de beurt ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven