Lijf & Lijn alle pijlers

online bril aanschaffen

01-12-2015 11:03 46 berichten
Ik wil graag een bril online kopen , sterkte is afgelopen zomer nog gemeten.

Maar ze verwarmen de bril om hem passend te maken, hoe doe je dit dan thuis?

Iemand ervaring hiermee en misschien tips?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ten eerste zou ik nooit een bril online komen

Ten tweede, maar dat heb ik dan persoonlijk, mijn ogen gaan heel snel achteruit dus laat voor de zekerheid nu nog een keer je ogen opmeten

Ten derde, als je toch je ogen laat opmeten, koop dan gelijk bij die opticien een bril, dan hoef je je ook geen zorgen te maken om het te verstellen.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Met een fohn, en dan buigen. Ik heb al meerdere brillen online gekocht, is me altijd goed bevallen. 1 keer viel de bril tegen en heb ik nog gratis mogen ruilen. Ik was voor 35 euro klaar.
Ik zou geen bril online kopen. Het is zo belangrijk dat je niet alleen de juiste sterkte krijgt. Maar ook dat het brandpunt precies ter hoogte van je pupil zit. Daarvoor moet je echt de bril opzetten en dan aftekenen waar dit is.

Misschien met een lage sterkte en geen prisma en cilinder dat je de gok kan wagen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 11:05:

Met een fohn, en dan buigen. Ik heb al meerdere brillen online gekocht, is me altijd goed bevallen. 1 keer viel de bril tegen en heb ik nog gratis mogen ruilen. Ik was voor 35 euro klaar.En mag ik vragen waar je die gekocht had?
quote:hamerhaai schreef op 01 december 2015 @ 11:09:

Ik zou geen bril online kopen. Het is zo belangrijk dat je niet alleen de juiste sterkte krijgt. Maar ook dat het brandpunt precies ter hoogte van je pupil zit. Daarvoor moet je echt de bril opzetten en dan aftekenen waar dit is.

Misschien met een lage sterkte en geen prisma en cilinder dat je de gok kan wagen.

Sterkte -0,75 en -1, ik heb wel een cilinder en as, wat is prisma?

Ik wil hem thuis gebruiken mijn huidige bril , is van een dure opticien en daar kijk ik dus overheen als ik niet recht zit met tv kijken.

Hier schreef net iemand ¤35 daarvoor wil ik de gok wel nemen.
Een keer bij brillen24 en een keer bij het kruidvat online.
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2015 @ 11:05:

Ten tweede, maar dat heb ik dan persoonlijk, mijn ogen gaan heel snel achteruit dus laat voor de zekerheid nu nog een keer je ogen opmeten

Ten derde, als je toch je ogen laat opmeten, koop dan gelijk bij die opticien een bril, dan hoef je je ook geen zorgen te maken om het te verstellen.

Ik heb mijn huidige bril al bijna 3 jaar , ben afgelopen zomer een zonnebril op sterkte gaan kopen en mijn ogen waren erg stabiel zeiden ze bij de opticien , merk ook geen verschil of ik nu de bril van 3 jaar oud of de nieuwe zonnebril draag , ik zie er niet beter of slechter door terwijl de sterkte wel ietsje veranderd was.

Blijft u bij dit advies?
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 11:18:

Een keer bij brillen24 en een keer bij het kruidvat online.Bedankt voor de tip!
Ik meen dat Hans Anders op het moment ook een aanbieding heeft met brillen voor 35,00.
Ik heb via Lensway een keer een bril gewonnen via hun Facebookactie. Ben toen gewoon bij mijn huidige opticien binnengestapt, situatie uitgelegd met de vraag of zij hem voor me wilde stellen. Was geen enkel probleem.

Daarna heb ik er nog een keertje zelf één gekocht en ook met die ben ik gewoon heel brutaal bij een opticien binnengestapt. Als ze gezegd hadden dat ze het niet voor niets willen doen had ik er ook best voor willen betalen, want online een bril kopen bespaart best wat geld!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 11:21:

Ik meen dat Hans Anders op het moment ook een aanbieding heeft met brillen voor 35,00.

Dat is dan toch alleen het montuur, ik kom deze prijzen inclusief glazen nooit tegen.

Maar ik ga op de website kijken, bij brillen24 inderdaad vanaf ¤29,90 inclusief.
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 11:32:

Ik heb via Lensway een keer een bril gewonnen via hun Facebookactie. Ben toen gewoon bij mijn huidige opticien binnengestapt, situatie uitgelegd met de vraag of zij hem voor me wilde stellen. Was geen enkel probleem.

Daarna heb ik er nog een keertje zelf één gekocht en ook met die ben ik gewoon heel brutaal bij een opticien binnengestapt. Als ze gezegd hadden dat ze het niet voor niets willen doen had ik er ook best voor willen betalen, want online een bril kopen bespaart best wat geld!Fijn om te weten dat ze je toch helpen.
Ik zou echt nooit een bril online kopen. Opticien ketens hebben vaak acties met goedkope brillen.

Online heb je geen idee of de bril die je mooi vind je wel echt staat, of moet je model nemen die je al hebt.

Ik heb geregeld een bril uit het rek getrokken die ik prachtig vond maar voor geen meter stond.

Bij een opticien naar binnen gaan terwijl je hem daar niet gekocht heb vind ik erg brutaal en eigenlijk ook niet kunnen. Zullen er vast genoeg doen, nog even en ze gaan er geld voor vragen. En terecht ook. Dat het alleen gratis is voor echte klanten.

Goedkoop je bril online kopen maar wel de service willen van de winkel
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:nadina79 schreef op 01 december 2015 @ 11:34:

[...]

Dat is dan toch alleen het montuur, ik kom deze prijzen inclusief glazen nooit tegen.

Maar ik ga op de website kijken, bij brillen24 inderdaad vanaf ¤29,90 inclusief.

In de reclame zeggen ze heel duidelijk dat de glazen gratis zijn.

Mijn bril bij specsavers was ¤79,95 incl de glazen. Alleen montuur betaald. Die acties zijn er echt heel vaak.

http://m.hansanders.nl/styleit/8150/
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 01 december 2015 @ 11:38:

Ik zou echt nooit een bril online kopen. Opticien ketens hebben vaak acties met goedkope brillen.

Online heb je geen idee of de bril die je mooi vind je wel echt staat, of moet je model nemen die je al hebt.

Ik heb geregeld een bril uit het rek getrokken die ik prachtig vond maar voor geen meter stond.

Bij een opticien naar binnen gaan terwijl je hem daar niet gekocht heb vind ik erg brutaal en eigenlijk ook niet kunnen. Zullen er vast genoeg doen, nog even en ze gaan er geld voor vragen. En terecht ook. Dat het alleen gratis is voor echte klanten.

Goedkoop je bril online kopen maar wel de service willen van de winkel Ik heb inderdaad net bij Hans Anders gekeken en inderdaad inclusief glazen, denk dat ik daar zo even langs ga , het is alleen voor tv te kijken.
Succes, laat nog even weten of je geslaagd bent!
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2015 @ 11:05:

Hoezo niet? Als je de sterkte weet en welk model je goed staat is er toch niks mis mee?

Online zijn brillen vaak veel goedkoper, prima voor een tweede bril dus, of voor een modieus model naast je gewone bril.
Ik heb mijn bril bij eyelovebrillen.nl gekocht. Die zijn ook spot goedkoop...inclusief glazen...ze zitten door het hele land geloof ik.

45 euro voor een complete bril, vaste prijs.
Voor mij is doorslaggevend wie de leukste monturen heeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goed dat ik dit topic zie. Ik denk dat ik mijn vriend binnenkort even meeneem naar de Hans Anders. Goed Sinterklaascadeau
quote:hamerhaai schreef op 01 december 2015 @ 11:09:

Sterker nog, ik deed het zelf correcter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Super bedankt voor jullie reacties!

Ik ben net terug van Hans Anders en ik ben geslaagd.

Ik had ook een hele dure ¤340 ben er nooit tevreden mee geweest.

Ik heb er veel opgezet en ben dit keer uitgegaan van hoe die zat en niet hoe die eruit zag,ben wel duurder uitgekomen, maar ¤69 kan ik ook nog mee leven,eigenlijk per ongeluk in het verkeerde rek maar hij zat zo lekker ik denk die wil ik , je hebt hem toch wat uurtjes op iedere dag en deze zat heerlijk , kleiner zat tussen kind en vrouw model in.

Ze hebben de sterktes overgenomen van de Pearle.
Dat laatste vind ik wel vreemd, ik zou er zelf vanuit gaan dat als je een nieuwe bril koopt bij Hans, Hans ook een opmeting maakt!
Sorry, maar vind dat heel slecht! Ze moeten opnieuw meten, wie weet is je sterkte iets veranderd, gebeurd mij zo vaak...

En ja, meten is gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven