Lijf & Lijn alle pijlers

online bril aanschaffen

01-12-2015 11:03 46 berichten
Ik wil graag een bril online kopen , sterkte is afgelopen zomer nog gemeten.

Maar ze verwarmen de bril om hem passend te maken, hoe doe je dit dan thuis?

Iemand ervaring hiermee en misschien tips?
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 13:04:

Dat laatste vind ik wel vreemd, ik zou er zelf vanuit gaan dat als je een nieuwe bril koopt bij Hans, Hans ook een opmeting maakt!

Ik had mijn recept van de gewone bril en de zonnebril bij me en de sterkte is hetzelfde gebleven alleen in de cilinder was 0,25 veranderd.

Ik heb gezegd dat ik geen verschil merk of ik nu de bril of de zonnebril draag.

Ik vind het ook vreemd maarja , ik weet nu wel zeker dat ik de volgende online bestel, want hij heeft er niks voor hoeven doen , behalve mijn gegevens overnemen.
quote:drakenvlieg schreef op 01 december 2015 @ 13:08:

Sorry, maar vind dat heel slecht! Ze moeten opnieuw meten, wie weet is je sterkte iets veranderd, gebeurd mij zo vaak...

En ja, meten is gratis.

Eigenlijk heb je gelijk,maar heb ik het ze weer gemakkelijk gemaakt.

Ik had inderdaad beter kunnen zeggen dat ik de recepten niet kon vinden maar dat is weer achteraf.
Kun je er niet op terugkomen, dat je belt en uitlegt dat je toch liever alsnog een opmeting wilt?
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 13:30:

Kun je er niet op terugkomen, dat je belt en uitlegt dat je toch liever alsnog een opmeting wilt?

Ja zou ik eigenlijk beter wel kunnen doen.

Denk dat ik zo eens ga bellen.

Je betaalt er in principe gewoon voor.

Dus dat ga ik zo even doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadina79 schreef op 01 december 2015 @ 13:48:

[...]

Ja zou ik eigenlijk beter wel kunnen doen.

Denk dat ik zo eens ga bellen.

Je betaalt er in principe gewoon voor.

Dus dat ga ik zo even doen.

Lijkt me goed idee. Ook gek toch van de hans. Je wil als opticien toch zeker weten dat de sterktes nog kloppen dan ga je niet klakkeloos wat van de concurent over nemen lijkt me.

Maar iig wel fijn dat je geslaagd bent!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 01 december 2015 @ 13:53:

[...]

Lijkt me goed idee. Ook gek toch van de hans. Je wil als opticien toch zeker weten dat de sterktes nog kloppen dan ga je niet klakkeloos wat van de concurent over nemen lijkt me.

Maar iig wel fijn dat je geslaagd bent!

Ja ik vind het ook vreemd.

Ik ga er zo even langs.
Succes!
Het blijkt nu allemaal één pot nat te zijn geworden. Brillen24 blijkt voor mij bijna 3x zo duur te zijn geworden en verdunde glazen zijn niet meer standaard maar moet je bijbetalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Drie keer gedaan. Een keer via Lensway en twee keer via Mister Spex. Altijd prima bevallen.

Moet er wel bij zeggen dat ik niet zo'n hele hoge sterkte heb (-2,5) en maar een minimale cilinder.
Ben toen straks naar binnen gewandeld en heb gezegd dat het me niet zo lekker zit dat er niet opnieuw gemeten was.

Mocht mijn lenzen uit doen , en hij is direct gaan meten.(Bij Pearl moest ik 15 minuten wachten.)

Dat was onzin volgens hem , en inderdaad je ziet dan toch door je bril geen kwartier wazig.

Er kwam precies hetzelfde uit als bij de Pearle, gelukkig.

Dus ik heb nu een gerust gevoel.
Nou, fijn dat je in ieder geval zekerheid hebt. Ik moest laatst mijn vormvaste lenzen opnieuw aan laten meten en daarvoor mijn lenzen enkele dagen niet dragen, omdat die de oogbol afplatten en dat zich moet neutraliseren voor een nieuwe meting. Geen idee of dat andersom ook zo is.
quote:JoniJoni schreef op 01 december 2015 @ 16:54:

Nou, fijn dat je in ieder geval zekerheid hebt. Ik moest laatst mijn vormvaste lenzen opnieuw aan laten meten en daarvoor mijn lenzen enkele dagen niet dragen, omdat die de oogbol afplatten en dat zich moet neutraliseren voor een nieuwe meting. Geen idee of dat andersom ook zo is.

Ik heb zachte lenzen,vormvaste lenzen zul je wel echt bij de opticien moeten aanschaffen of niet?

Ik bestel de lenzen ook online is ook stukken goedkoper.
Ja klopt, vormvaste lenzen heb ik via mijn opticien.
Ik heb in het begin weleens bij Goggles4U besteld; toen hadden ze nog aantrekkelijke prijsjes en er zat één leuke bril tussen. Helaas ben ik hem kwijt. Ik leg hem ergens neer en weg bril. Maar die kostte toen 6,95 en de bezorgkosten waren ook extreem laag vanuit Azië.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:nadina79 schreef op 01 december 2015 @ 16:40:

Ben toen straks naar binnen gewandeld en heb gezegd dat het me niet zo lekker zit dat er niet opnieuw gemeten was.

Mocht mijn lenzen uit doen , en hij is direct gaan meten.(Bij Pearl moest ik 15 minuten wachten.)

Dat was onzin volgens hem , en inderdaad je ziet dan toch door je bril geen kwartier wazig.

Er kwam precies hetzelfde uit als bij de Pearle, gelukkig.

Dus ik heb nu een gerust gevoel.

Fijn. Nu weet je iig zeker dat alles nog klopt.

Wanneer krijg je je nieuwe bril?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:retrostar schreef op 02 december 2015 @ 11:16:

Ik heb in het begin weleens bij Goggles4U besteld; toen hadden ze nog aantrekkelijke prijsjes en er zat één leuke bril tussen. Helaas ben ik hem kwijt. Ik leg hem ergens neer en weg bril. Maar die kostte toen 6,95 en de bezorgkosten waren ook extreem laag vanuit Azië.Wow, wat een prijs zeg. Dan kun je er wel een stel halen, voor bij elke outfit 1.
quote:MadameQetesh schreef op 02 december 2015 @ 11:21:

[...]

Fijn. Nu weet je iig zeker dat alles nog klopt.

Wanneer krijg je je nieuwe bril?!0 december is de verwachte datum , maar ik zou een mail krijgen als hij er is.
quote:retrostar schreef op 02 december 2015 @ 11:16:

Ik heb in het begin weleens bij Goggles4U besteld; toen hadden ze nog aantrekkelijke prijsjes en er zat één leuke bril tussen. Helaas ben ik hem kwijt. Ik leg hem ergens neer en weg bril. Maar die kostte toen 6,95 en de bezorgkosten waren ook extreem laag vanuit Azië.Dat is echt goedkoop.
ik bestel mijn brillen bij goggles4u

gemiddelde bril kost 10 euro en inclusief verzenden heb ik er meestal 2 voor 35 euro maximaal.

ik ga naar de opticien om te meten met de mededeling dat ik alle gegevens nodig heb (zoals pupilafstand) en de bril niet ga kopen bij hem en soms betaal ik een tientje, meestal alsnog niets.

en het is net zo goed als van een opticien die wél midden in het centrum zit en daarvoor huur betaald, zijn personeel daarin moet betalen etc zodat de bril 100 euro kost.
En doooooor!
quote:JoniJoni schreef op 02 december 2015 @ 12:25:

[...]

Wow, wat een prijs zeg. Dan kun je er wel een stel halen, voor bij elke outfit 1.jep. ik heb iets van 8 brillen daardoor :-)
En doooooor!
quote:broadway schreef op 02 december 2015 @ 15:20:

ik bestel mijn brillen bij goggles4u

gemiddelde bril kost 10 euro en inclusief verzenden heb ik er meestal 2 voor 35 euro maximaal.

ik ga naar de opticien om te meten met de mededeling dat ik alle gegevens nodig heb (zoals pupilafstand) en de bril niet ga kopen bij hem en soms betaal ik een tientje, meestal alsnog niets.

en het is net zo goed als van een opticien die wél midden in het centrum zit en daarvoor huur betaald, zijn personeel daarin moet betalen etc zodat de bril 100 euro kost.Ik ga maar eens op internet neuzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven