Lijf & Lijn alle pijlers

Ooglidcorrectie ervaring?

29-03-2018 12:43 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik ben mij aan het orienteren voor een bovenooglidcorrectie en ben op zoek naar ervaringen. Ik ben naar de accz kliniek maar daar werd ik geholpen door een consulent en die wist niet af van mogelijk rode of droge ogen na een correctie. En ik hoefde mij nergens druk over te maken. De arts zelf zie je niet tijdens het consult.
Ook heb ik erover om naar maarssen te gaan. Al met al wat twijfels. Daarom zoek ik ervaringen van mensen die hier van hebben gehoord of zelf zijn geweest. Of goede ervaringen hebben met een andere arts
sannedeb wijzigde dit bericht op 10-04-2019 14:24
8.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn late reactie :-D

Evada35: Nee hoor, dat vind ik niet erg en moet zeggen dat ik mij niet kan herinneren dat ik ooit vervelende reacties heb gehad. Maar het is niet zo dat ik het gelijk vertel, maar als het in een gesprek naar voren komt, dan vertel ik het wel en waarom
sannedeb wijzigde dit bericht op 10-04-2019 14:24
27.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nvt
sannedeb wijzigde dit bericht op 10-04-2019 14:25
96.58% gewijzigd
Sanne: dat is een redelijke prijs. Spannend! Laat je even weten hoe het is gegaan?
En welke kliniek je hebt gekozen?
Alle reacties Link kopieren
Evada35: het zit er een beetje tussen in. Een aantal klinieken zit op 1250 en de a kliniek op 600.
Zal ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
Beste Evada35,

Ik heb je een pb gestuurd. Ik weet alleen niet of die is aangekomen.

Mvg,
Sanne
Hey Sanne ik ga kijken :)
Heb je mijn beticht terug gezien Sanne?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geantwoord Evada35 :-)
Tnx ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Heb aan een kant een overhangend ooglid , mijn oog traant ook best vaak , meestal als ik wat moe wordt , zou dit daar aan liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven