Lijf & Lijn alle pijlers

Personal body plan 4 januari

31-12-2015 07:36 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Zijn er meerdere dames die 4 januari gaan starten met personal body plan?

Lijkt me leuk om hier ervaringen uit te delen (en misschien motiveren )

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Bankkussen schreef op 22 januari 2016 @ 21:24:

De transformaties zijn inderdaad super. 79 euro per maand vind ik alleen wel veel. Met een beetje discipline, eventueel een vriendin als stok achter de deur en wat research moet je het ook redden (eigen ervaring)



Mooi dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd!



Ik moet (van mezelf) geen mega overgewicht weg werken....maar net voor het mooie. De langzaamste kilo's zeg maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:ednaloy schreef op 22 januari 2016 @ 22:23:

[...]





Mooi dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd!



Ik moet (van mezelf) geen mega overgewicht weg werken....maar net voor het mooie. De langzaamste kilo's zeg maar!



Dat zijn inderdaad de langzaamste kilo's, maar daar kom je ook wel vanaf



My fitness pal is inderdaad een handig hulpmiddel. Ben zelf 12 kg afgevallen door krachttraining en al m'n eten bij te houden in mfp. Nu bouw ik weer verder spier op
Alle reacties Link kopieren
quote:Bankkussen schreef op 23 januari 2016 @ 09:02:

[...]





Dat zijn inderdaad de langzaamste kilo's, maar daar kom je ook wel vanaf



My fitness pal is inderdaad een handig hulpmiddel. Ben zelf 12 kg afgevallen door krachttraining en al m'n eten bij te houden in mfp. Nu bouw ik weer verder spier opJa precies, daar ben ik nu sinds begin januari, na die ellendige december maand en ook nog eens getrouwd te zijn met een feeder, weer trouw mee bezig. Ik ga mezelf bewijzen dat ik het samen met MFP en krachttrainen en hiit gewoon ga doen niet al te snel. Ik wil namelijk niet crashen. Dat afvallen gaat dan ook heel gestaag. Maar ik heb ook alle tijd. Moet me dan idd verdiepen hoe het gaat met meer spier opbouwen, die knop van het meer moeten gaan eten moet dn weer even om.
Alle reacties Link kopieren
Zeg hoe is het nu met de Viva PBplanners??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar hoe en wat jullie eten, ednaloy en bankkussen?

Welke verhoudingen kh, eiwit, vet ? Hoe veel calorieen in totaal? en hoe vaak en welke sporten?

Voor mij is het ook veel te duur.pbp. Ben al lid van een sportschool, voor thuis sporten heb ik de discipline niet. Als ik wel had dan koos ik eerder voor een irl PT.

Ik hou van gezond en goed eten met af en toe wat lekkers. Crashen wil ik niet, lastig is het wel.....die laatste 5 kilo.....
Alle reacties Link kopieren
quote:zwaluwig schreef op 07 februari 2016 @ 15:31:

Ik ben wel benieuwd naar hoe en wat jullie eten, ednaloy en bankkussen?

Welke verhoudingen kh, eiwit, vet ? Hoe veel calorieen in totaal? en hoe vaak en welke sporten?

Voor mij is het ook veel te duur.pbp. Ben al lid van een sportschool, voor thuis sporten heb ik de discipline niet. Als ik wel had dan koos ik eerder voor een irl PT.

Ik hou van gezond en goed eten met af en toe wat lekkers. Crashen wil ik niet, lastig is het wel.....die laatste 5 kilo.....



Ik vind het ook te duur hoor, bovenop mijn sportschool abo. Dus ik ben sinds begin januari weer begonnen met My fitness pal. Heb mijn macro's ingesteld op 30% koolhydraten, 35 % vet en 35 % eiwit. Verder heb ik mijn calorieën op onderhoud ingesteld en mijn fitbit synchroniseert mijn verbruikte calorieën.



Ik wil ook graag iets van 2 tot 5 kilo afvallen. Het lullige is dat ik mijn vetmetingen op de weegschaal van de sportschool niet helemaal vertrouw. Mijn weegschaal thuis moet ik volgens mij helemaal met een korrel zout nemen dus ik let eigenlijk meer op de spiegel. En daar ben ik best tevreden mee.



Ik doe 2 a 3 keer in de week an krachttrainen (het liefst 3 x in de week maar i.v.m. werk lukt dat niet altijd) en verder soms een hiit thuis met met thuis sport spul Kb's bb's e.d.
Alle reacties Link kopieren
Dank ednaloy, dan heb jij zeker een uitgebreid mfp abonnement?

Hoeveel calorieen eet jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwaluwig schreef op 07 februari 2016 @ 21:02:

Dank ednaloy, dan heb jij zeker een uitgebreid mfp abonnement?

Hoeveel calorieen eet jij?Dit kan ook bij de gratis app!
Alle reacties Link kopieren
Kijk bij 'meer' en dan onder 'doelen'. En dan 'calorieën en metingsdoelen' aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
Oh maar je moet niet naar mijn calo's kijken....ik behoor nu tot het ouder segment en heb dus een lager verbrandingskacheltje....op de webiste van www.fitzonderfabels.nl kan je je eigen behoefte berekenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwaluwig schreef op 07 februari 2016 @ 15:31:

Ik ben wel benieuwd naar hoe en wat jullie eten, ednaloy en bankkussen?

Welke verhoudingen kh, eiwit, vet ? Hoe veel calorieen in totaal? en hoe vaak en welke sporten?

Voor mij is het ook veel te duur.pbp. Ben al lid van een sportschool, voor thuis sporten heb ik de discipline niet. Als ik wel had dan koos ik eerder voor een irl PT.

Ik hou van gezond en goed eten met af en toe wat lekkers. Crashen wil ik niet, lastig is het wel.....die laatste 5 kilo.....Ik eet eigenlijk van alles, maar brinta en een bak magere kwark eet ik echt elke dag. Ik eet 2400 kcal en sport 4x per week (krachttraining) Verhoudingen zijn ongeveer 2x lichaamsgewicht aan gr eiwit, 1 x lichaamsgewicht aan gr vet en de rest vul ik op met koolhydraten
Alle reacties Link kopieren
http://fitzonderfabels.nl/article/voedingsschema/
Alle reacties Link kopieren
quote:ednaloy schreef op 07 februari 2016 @ 22:24:

http://fitzonderfabels.nl/article/voedingsschema/Leuke site!
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 07 februari 2016 @ 23:00:

[...]





Leuke site!Leuk hè! Ik haal daar al mijn info uit! Op facebook vind ik ze ook erg leuk. Victor Mooren en Guy Droog schrijven er veel op. Hoewel het de laatste tijd best wel rustig is. Victor Mooren wil nog wel af en toe bloggen. Op zijn eigen facebook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven