Lijf & Lijn alle pijlers

Pms vreethonger

19-04-2017 21:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
het is weer zover, wie ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben zwanger en heb juist totaaaal geen trek in zooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:missyd schreef op 19 april 2017 @ 21:49:

Nee, ik ben zwanger en heb juist totaaaal geen trek in zooi.mazzelkont
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb er ook last van. Ik probeer er zo min mogelijk aan toe te geven....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 19 april 2017 @ 21:52:

[...]





mazzelkont



Beetje wel . Ik ben in 4 weken tijd 2 kg afgevallen, terwijl je juist zou verwachten dat je aan zou moeten komen.

Buiten m'n zwangerschappen om ben ik net holle bolle gijs (niet alleen tijdens PMS), maar nu dus gelukkig even niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook last van. Ik probeer het te negeren, maar soms gaat dat helaas niet.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
hier ook......
Alle reacties Link kopieren
Net een paar dagen geleden gehad.



Dan ben ik onverzadigbaar, keukenkastjes open, zoeken naar chocola, hagelslag,

chips. Dan moet ik gewoon eten, vreselijk. Tegelijkertijd met PMS krijg ik ook een aanval van nestdrang.

Ga ik allerlei dingen schoonmaken, vooral ontkalken badkamer. Is ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Yep, hier ook net achter de rug. Ik ga er altijd maar vanuit dat die bijna onstilbare honger betekent dat mijn lichaam ook gewoon wat meer eten nodig heeft. En troostvoer natuurlijk. Lang leve chocolade en chocoladekoekjes



Leergierig; die schoonmaakmanie heb ik achteraf, tijdens de PMS maak ik juist extra veel troep.
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat je vreethonger had in Pim's
Alle reacties Link kopieren
Yep. Al twee weken. Mijn cyclus is compleet verkloot na twee rondes ivf en een miskraam. Inmiddels komt mijn vijfde bloeding eraan, 18 maanden geleden was de tweede ronde ivf. Ik gok erop dat het over drie weken zover is. Tot die tijd mag ik onbeperkt thee en komkommer. Het helpt alleen niet tegen de patat, kroket, kaassoufle, skittles, m&m's, gebakken banaan, chocolade, ijs, pizza, chips, honingdrop, kaas, cola, milkshake, tosti, nutella trek. Gelukkig lig ik in bad en is er niks in huis...rijst, melk, vlees, bruinbrood, roomboter, tomaat, paprika en komkommer is er wel, maar dat komt dus niet in mijn lijstje voor.
Was het maar alleen de honger... ik ben dan altijd doodmoe. Ik krijg mezelf dan echt niet vooruit gesleept en wil het liefst in een winterslaap. (Met thee, chocolade, en chips)
Alle reacties Link kopieren
Jawel , maand verder weer vreethonger, weer PMS....pil helpt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.pgn-gynaecologie.nl/gyn_pms.php. Is er iets aan te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven