Problemen met eten
zaterdag 18 maart 2017 om 02:38
Hey ik ben merla en ben 20 jaar ik heb momenteel problemen met eten ik ben behoorlijk wat gewicht aangekomen en ik durf nu niet meer te eten ik heb veel lichamelijke problemen waardoor sporten niet zo goed ga. Ik durf momenteel niet te eten en kan der met niemand bij terecht maar moet wel elke dag door met me werk en andere dingen heeft iemand een tip waardoor ik toch de energie heb om verder te gaan maar niet zoveel hoef te eten. En ik weet dat het niet goed is voor je maar als ik eet kots ik alles weer uit en als iemand er achter kom uit zit ik behoorlijk in de problemen
zaterdag 18 maart 2017 om 03:36

zaterdag 18 maart 2017 om 07:29
Lieverd, praat er over met je huisarts, hij kan je doorverwijzen nu je nog op tijd bent, dan kun je onder begeleiding straks rustig een paar kilo afvallen, maar zorg voor jezelf dat je niet in de ellende van een eetstoornis komt, dat maakt zoveel kapot. En dan is je traject straks veel en veel langer. Het is niets om je voor te schamen, je moet trots op jezelf zijn wanneer je nu stappen onderneemt om erger te voorkomen
succes! Je kunt het!

zaterdag 18 maart 2017 om 10:30
zaterdag 18 maart 2017 om 13:13
Je schrijft dat als "ze" erachter komen dat je behoorlijk in de problemen komt. Daar geloof ik niks van, dat denk je nu wel wel, maar je ouders willen jou het liefst weer gezond zien.
En helaas als ik lees wat je nu al doet, zit je zelf al in de problemen, het is goed dat je dit zelf ook onder ogen ziet, zoek hier professionele hulp bij, anders kan het nog erger worden, en wat al meer is geschreven, ga hier zsm mee aan de gang
heel veel suc6
En helaas als ik lees wat je nu al doet, zit je zelf al in de problemen, het is goed dat je dit zelf ook onder ogen ziet, zoek hier professionele hulp bij, anders kan het nog erger worden, en wat al meer is geschreven, ga hier zsm mee aan de gang
heel veel suc6

zaterdag 18 maart 2017 om 13:48