Lijf & Lijn alle pijlers

Rond of plat kontje

13-03-2020 12:31 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben genderfluid non binair en vraag me af op welke mannenbillen vrouwen vallen ? Plat kontje of rond kontje ?

Groetjes
Evelyne
Alle reacties Link kopieren
Driehoekig
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het liefst zo plat mogelijk en dan van die lege huidvouwen die plát op de bovenbenen liggen, maar wel 2 halve cirkeltjes vormen. Ahhhh :flirting: ...
Kokoro schreef:
13-03-2020 14:26
Het liefst zo plat mogelijk en dan van die lege huidvouwen die plát op de bovenbenen liggen, maar wel 2 halve cirkeltjes vormen. Ahhhh :flirting: ...
Ook handig om spullen onder te verzamelen.
viva-amber schreef:
13-03-2020 14:26
Driehoekig
Afbeelding

Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Bij een man?
Niet plat maar zeker ook niet rond.
.
Ik heb bruine ogen en ben 1.72 lang en daarom hou ik van een bolle mannenkont.

Zal voor de langere en kortere vrouwen tezamen met de kleur van hun ogen anders zijn. Ik ben nieuwsgierig....
En alle vrouwen (die op mannen vallen) vallen ook allemaal op billen. En dezelfde ook.

Ik vraag me echt af wat voor soort iemand zelf niet kan bedenken dat niet iedereen op het zelfde valt.
Xaviera1234567890 schreef:
13-03-2020 14:31
Ik heb bruine ogen en ben 1.72 lang en daarom hou ik van een bolle mannenkont.

Zal voor de langere en kortere vrouwen tezamen met de kleur van hun ogen anders zijn. Ik ben nieuwsgierig....
Ik ben klein, heb een rare kleur ogen. En ik val op knieen, ronde. Geen platte.
Alle reacties Link kopieren
Kontje of poepgaatje?
Ik ga voor een kleine kont met bolle billen, beetje spieren, beetje vet.
Maar aangezien dat geen enkele vent van 40+ gegeven is, hou ik het bij : iets om vast te houden.
Luci_Morgenster schreef:
13-03-2020 14:33
Ik ben klein, heb een rare kleur ogen. En ik val op knieen, ronde. Geen platte.
Ik ben gemiddeld, ook een rare kleur ogen, en val op non lineaire mannen met een zesde teen.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
13-03-2020 14:35
Ik ga voor een kleine kont met bolle billen, beetje spieren, beetje vet.
Maar aangezien dat geen enkele vent van 40+ gegeven is, hou ik het bij : iets om vast te houden.
Ik ken er twee! 45 plus zelfs. Helaas allebei een kutkarakter, dus niet aan te bevelen :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Het liefst hangend tot in de knieholten.
Abby7 schreef:
13-03-2020 14:38
Ik ken er twee! 45 plus zelfs. Helaas allebei een kutkarakter, dus niet aan te bevelen :nooo:
Nee, dan ga ik liever voor een leuke vent met lelijke kont :rolling:
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
13-03-2020 14:35
Ik ga voor een kleine kont met bolle billen, beetje spieren, beetje vet.
Maar aangezien dat geen enkele vent van 40+ gegeven is, hou ik het bij : iets om vast te houden.
Woa misschien bij de meeste, maar ik ken eend eind veertiger met een stel mooie sport benen en gespierde bibs maar toe geven het is een fanatieke sporter.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
13-03-2020 14:47
Nee, dan ga ik liever voor een leuke vent met lelijke kont :rolling:
Precies. Ik heb nu een lieverd met een iets minder ronde kont.
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
13-03-2020 14:01
Ik zou met een kontje ipv een kont al tevreden zijn.
Zoiets, inderdaad.
Ik heb twee Zuidlaarderbollen aan de achterkant.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Lavendel2 schreef:
13-03-2020 14:49
Woa misschien bij de meeste, maar ik ken eend eind veertiger met een stel mooie sport benen en gespierde bibs maar toe geven het is een fanatieke sporter.
Ik zit zelf ook in de fitness, maar de bodybuildbillen vind ik dan weer too much. Die zijn niet rond en zacht en verend en stevig meer, dat is gewoon hard en hoekig.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar wtf is een genderfluid non binair? Klinkt als een ingewikkelde wiskundesom. En wat heeft het met kontjes te maken? Sowieso het woord kontje :HA: :moon:
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Aviendha schreef:
13-03-2020 15:04
Sorry, maar wtf is een genderfluid non binair? Klinkt als een ingewikkelde wiskundesom. En wat heeft het met kontjes te maken? Sowieso het woord kontje :HA: :moon:

Blokje kaas bij je mosterd?
PoesinBoots schreef:
13-03-2020 15:26
Blokje kaas bij je mosterd?
Graag, met een wijntje erbij en dan het weekend inluiden en hopen op mannen met ronde knietjes.
Luci_Morgenster schreef:
13-03-2020 15:29
Graag, met een wijntje erbij en dan het weekend inluiden en hopen op mannen met ronde knietjes.

Ik heb ook Desperados hé.
Noia schreef:
13-03-2020 14:36
Ik ben gemiddeld, ook een rare kleur ogen, en val op non lineaire mannen met een zesde teen.
:-D :-D
PoesinBoots schreef:
13-03-2020 15:34
Ik heb ook Desperados hé.
Ja, graag!
Waarom ga jij uit van mannen- of vrouwenbillen?
Shame on you, TO. :-|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven